بازدید 3329

سرمربی فلسطین: هانی شهید نمی‌شد، الان کنار ما بود

کد خبر: ۱۲۱۵۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵ 13 January 2024

سرمربی فلسطین در نشست خبری قبل از دیدار با ایران گفت: ایران یکی از بهترین تیم‌های آسیا است اما ژاپن و کره شانس اصلی قهرمانی هستند.

به گزارش تابناک ورزشی، مکرم دابوب، سرمربی فلسطین در نشست خبری پیش از دیدار با ایران، گفت: دعای ما برای فلسطین است تا زخمی ها هر چه زودتر شفا پیدا کنند و خداوند فلسطینی‌ها را یاری کند.

وی درباره آمادگی تیم ملی این کشور برای بازی اول، گفت: به نظرم بازی سختی را مقابل ایران داریم. همه بازی ها در این رقابت ها مهم است و ما در اینجا هستیم تا نتیجه مطلوب را کسب کنیم.

 

ایران از بهترین تیم‌های آسیا است اما کره و ژاپن دو شانس اصلی قهرمانی هستند

سرمربی فلسطین ادامه داد: تیم ملی ایران یکی از بهترین تیم های آسیا به شمار می آید و بازیکنان با توانایی بالا دارد ولی به نظرم ژاپن و کره جنوبی دو شانس اصلی قهرمانی در این تورنمت به شمار می آیند. در بازی فردا مقابل ایران می تواند هر اتفاقی بیافتد چون ما در بازی های دوستانه اخیرمان مقابل استرالیا و عربستان نتایج خوبی گرفتیم. در این رقابت ها همه بازی ها مهم است و هدف ما این است که با کسب امتیاز مناسب در بازی فردا مسیر خود را برای صعود از مرحله گروهی هموار کنیم و ملت مان را در این شرایط سخت جنگی خوشحال کنیم.

 

اگر هانی شهید نمی‌شد، می‌توانست عضوی از کادرفنی ما باشد

سرمربی فلسطین دباره شهادت هانی سرمربی تیم های پایه های این کشور، گفت: من شهادت کاپیتان هانی را به خانواده ایشان تسلیت می‌گویم. اگر او به شهادت نمی رسید می توانست عضوی از کادرفنی تیم ما در جام ملت های آسیا باشد. فقط او نیست که در این جنگ از دست دادیم بلکه بسیاری از ورزشکاران در غره به شهادت رسیدند و برای شادی روح همه آنها دعا می کنیم.

بوداب درباره ترکیب تیم ملی این کشور نسبت به جام ملت های آسیا امارات، گفت: بله بسیاری از بازیکنان ما در دوره سابق در این دوره هم حضور دارند. به نظرم این گروه کنونی در تیم ملی فلسطین توانایی بالایی دارند و می‌توانند اولین پیروزی فلسطین در جام ملت های آسیا را به ارمغان بیاورند.

 

می‌خواهیم نشان دهیم که پرچم فلسطین وجود دارد و بالا است

سرمربی فلسطین درباره شرایط روحی بازیکنان در این مسابقات همزمان با جنگ غزه، گفت: تلاش می‌کنیم در شرایط کنونی تمرکز بالایی داشته باشیم. بازیکنان و کادرفنی قبل از تمرینات و بعد از تمرینات اخبار کشورمان را دنبال می‌کنیم. اما ما با تمام قوا در این مسابقات بازی می‌کنیم تا به دنیا نشان دهیم که فلسطین وجود دارد و پرچم فلسطین بالاست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست