بازدید 3942
۲

اوباما می‌ترسد که ترامپ به کاخ سفید بازگردد

براساس یک گزارش، «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری سابق آمریکا به‌طور فزاینده‌ای نسبت به نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ نگران است و می‌ترسد که دونالد ترامپ به کاخ سفید بازگردد.
کد خبر: ۱۲۱۵۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶ 11 January 2024

به گزارش تابناک، ایسنا نوشت: «اریک هولدر» دادستان کل سابق آمریکا که از نزدیک‌ترین افراد مورد اعتماد اوباماست، به «یو.اس.ای‌ تودی» گفت که اگر ترامپ نامزدی جمهوری‌خواهان را به دست آورد و جو بایدن، رئیس‌جمهوری فعلی آمریکا را در نوامبر امسال شکست دهد، ممکن است «خسارت نامعلوم و غیر قابل محاسبه‌« به این کشور وارد شود.

هولدر تایید کرد که اوباما در پاسخ به پرسش این نشریه «کاملا» همین دیدگاه را دارد. او پاسخ داد: من فکر می‌کنم این چیزی است که او را ترغیب می‌کند. فکر می‌کنم این همان چیزی است که به او انگیزه می‌دهد.

به گزارش یو.اس.ای‌ تودی، افراد نزدیک به اوباما همچنین گفتند او معتقد است که رقابت بسیار نزدیک خواهد بود. به همین دلیل، اوباما سعی خواهد کرد در لحظات حساب‌شده در طول مبارزات انتخاباتی، وزنه را به سمت بایدن حرکت دهد. برخی دیگر گفتند، اوباما فکر می‌کند که چشم انداز سال ۲۰۲۴ «مزیت‌های ساختاری عمده‌ای دارد که به نفع جمهوری‌خواهان است» و معتقد است که پیروزی مجدد ترامپ «خطرناک» خواهد بود.

اریک هولدر همچنین به این نشریه گفت: رئیس‌جمهور اوباما هر کاری که می‌تواند برای کمک در این زمینه انجام خواهد داد و این به معنای کمپین انتخاباتی است، اما همچنین به معنای به اشتراک گذاشتن توصیه‌های استراتژیک با بایدن است. و چه کسی بهتر از اوباما که مشاور اصلی کمپین انتخاباتی باشد؟

علاوه بر دل‌نگرانی رئیس‌جمهوری سابق آمریکا، همسرش میشل اوباما، بانوی اول سابق کاخ سفید هم به تازگی گفت از آنچه ممکن است در انتخابات ۲۰۲۴ اتفاق بیفتد، «وحشت‌زده» است. ترامپ در نظرسنجی‌های انتخاباتی همچنان پیشتازی می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۲
فقط اوباما میترسد؟
شما چی نمیترسید؟!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی