بازدید 1967
۵

انصارالله: کشتیرانی در دریای سرخ امن است

سخنگوی جنبش انصارالله یمن در پیامی به کشورهای جهان اعلام که فریب ادعاهای گمراه کننده آمریکا درباره وجود تهدید علیه کشتیرانی بین‌المللی را نخورید.
کد خبر: ۱۲۱۵۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۰ 11 January 2024

به گزارش «اتابناک» به نقل از اسپوتنیک، محمد عبدالسلام، سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن، چهارشنبه در پیامی به کشورهای جهان اعلام کرد: کشتیرانی بین المللی در دریای سرخ و دریای عرب امن است.

عبدالسلام با انتشار توییتی در شبکه «ایکس» با اشاره به امنیت کشتیرانی در دریای سرخ و دریای عرب گفت: آمریکایی‌ها از گمراه کردن جهان درباره وجود خطرات و تهدیدات علیه کشتیرانی بین‌المللی در این دو دریا دست بردارند.

عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله افزود: «ما از همه کشورها می‌خواهیم که مراقب باشند در تله آمریکا گرفتار نشوند، زیرا هدفش نظامی کردن دریای سرخ برای خدمت به (رژیم) اسراییل و تشویق آن به ادامه تجاوز وحشیانه خود ضد نوار غزه است، نیفتند.»

سخنگوی انصارالله با هشدار به طرف‌های متخاصم اعلام کرد: نیروهای مسلح یمن همچنان مصمم به هدف قرار دادن کشتی‌های اسراییلی یا کشتی‌های عازم بنادر فلسطین اشغالی است و تا زمان توقف جنگ و محاصره غزه، این حمله‌ها ادامه خواهد یافت.

نیروهای مسلح یمن طی هفته‌های گذشته در ادامه سیاست اصولی خود در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

ارتش یمن متعهد شده است که تا زمانی که رژیم صهیونیستی حمله‌های خود به غزه را متوقف نکند، حمله به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵
بابا این چی داره میگه ؟ تا الان دنیا با اینها مدارا کرده. تا یکی دو ماه دیگه بساط این بنده خدا ها هم جمع خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
انشالله بزودی بساط اسرائیل و شماها خودفروخته های فارسی زبان برچیده خواهد شد. خواهیم دید بساط کی برچیده میشه
مثل اینه که بگی هوای تهران پاک ترین هوای روی زمین هست!
نارحت نباشید آمریکای جنایت کار محل بستن اون خنجرو عوض میکنه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
اون خنجر نماد شجاعت و غیرت حوثی هاست و به امید حق در قلب آمریکائیها و سگ هارشون اسرائیل فرو میره کما اینکه تا حالاش هم مقداری فرورفته
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست