بازدید 9252
۹

بزرگترین عرضه خودروهای وارداتی انجام شد

مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت، در گفت و گو با خبرنگاران آخرین خودرو اعلام کرد که بزرگترین عرضه خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه انجام شده است.
کد خبر: ۱۲۱۴۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸ 10 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از آخرین خودرو، وی در این گفت و گو اعلام کرد: «در جدیدترین عرضه انجام شده برای خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه، رکورد فروش خودروهای خارجی جا به جا شده است».

ضیغمی در ادامه افزود: «در عرضه شماره ۷ سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، نزدیک به ۱۰ هزار دستگاه خودرو جهت تحویل در هفته های پیش رو ارائه شد. نکته مهم در عرضه شماره ۷، تعداد قابل توجه خودروهای وارداتی غیر چینی بود که بزودی با تحویل این خودروها به مشتریان شاهد تنظیم بازار بهتری خواهیم بود».

رئیس سازمان توسعه تجارت در پایان افزود: «در عرضه های بعدی که از هفته آینده آغاز می شود، دوباره چند هزار خودرو جدید به مشتریان سامانه معرفی می شوند تا بتوانیم تا پایان سال، تقاضای مشتریان دارای اولویت در سامانه را پاسخ دهیم».

در عرضه شماره هفت سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی شرکت های سایپا، معین خودرو ایرانیان، فردا موتورز، راسا موتور خاورمیانه، کوشا خودرو و جهان نوین آریا حضور داشتند. متقاضیان این دوره عرضه خودروهای وارداتی محصولاتی چون چانگان CS35 پلاس، چانگان CS55 پلاس، تویوتا کرولا، جیلی آزکارا، نیسان سانی، سوزوکی بالنو، سوزوکی سیاز، جی ای سی امپو، جی ای سی GS3 امزوم و کیا K5 را در سبد انتخاب خود داشتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۹
خوب اینا رو کی سوار میشه
پاسخ ها
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
خواهشا مشکل ماشین و مسکن حل شود واقعا مردم پی صندوق می ایند .اولین قدم حل سریع خودرو و ارزانی در خودرو که با فکر می شود .و در اینده مسکن با وام با بهره کم درصد برای قشرهای ضعیف جامعه.به خدا میشود درست کرد مملکتو .یه کم گذشت و و فکر می خواهد.
عرضه خودرو باید چنان زیاد شود که هر کس که نیاز واقعی دارد با مراجعه به نمایندگی، خودروی مورد نظرش را تهیه کند. فکر می کنم با تحویل این سی هزار دستگاه باز باید ثبت نام جدید کنید و همان داستان سال قبل. خواهش می کنم به این داستان ایجاد بازار کاذب خاتمه دهید. آخه این چه کاریه یه عده ثبت نام می کنند خودرو را تحویل می گیرند و بازار آزاد به قیمت بیشتر می فروشند. بعد از مدتی حتما شرکت وارداتی می خواهد عین ویارن خودرو بگوید 5 درصد زیر بازار آزاد بدن صف و نوبت بیایید خودم به شما می دهم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
لطفا به فکر مردم باشید. به خدا این مردم بهترینند. قدرشان را بدانید. مردم را اذیت نکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
اتفاقا همه اینها که گفتید نشان می دهدبه فکر مردم هستند اما ما جزو آن مردم نیستیم
بنظرم این خبر دروغ محض می باشد
بنده با نوبت تقریبی ۲۵۰ که خودشان اعلام کرده اند نه کیا k5و نه تویاتا تخصیص داده شد
پاسخ ها
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
چرا دروغ؟؟
من با نوبت چهار هزار ماشینم رو بیش از یک ماه پیش تحویل گرفتم
همش دروغ میگن ماشین کجا بود در حد چند عدد وارد میکنن اگه راست میگن چرا تعداد خودرو ها قابل عرضه اعلام نمیکنن ما اولویت 4هزار داریم هرچه انتخاب میکنیم می‌نویسد عدم تخصیص
با الویت 2000 و نوبت تقریبی 800 نفر کیا کی5 زدم نوشته عدم تخصیص موندم این 10 هزارتا که میگن رو به کی دادن؟؟
واقعا چرا به این راحتی دروغ می گید من اولویت ۶۰۰۰۰ دارم تا الانم توی همه دوره ها خودرو انتخاب کردم عدم تخصیص میزنه چرا امید واهی میدید از خدا بترسید سرگردان کردن مردم
اگه اینقدر خودرو داده بودید در چند مرحله تا الان این ۳۰۰۰۰ نفر همه خودرو گرفته بودن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست