بازدید 3743
۴

خشم هواداران پرسپولیس: درویش را برکنار کنید

کد خبر: ۱۲۱۴۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹ 10 January 2024

جواب رد برانکو به پیشنهاد پرسپولیس موجی از خشم و اعتراض هواداران پرسپولیس به مدیرعامل باشگاه را به همراه داشت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بیانیه باشگاه پرسپولیس مبنی بر شوکه شدن از پاسخ منفی برانکو، موجب واکنش شبکه‌های اجتماعی شده و با ترند شدن دو هشتک در فضای مجازی همراه شده است.

هواداران پرسپولیس با هشتگ برانکو_را_برگردانید و  درویش_را_اخراج_کنید ، به این ناکامی و بلاتکلیفی مدیریتی واکنش نشان دادند. 

جدا از اینکه آیا مذاکرات دوباره پرسپولیس با برانکو به نتیجه خواهد رسید یا نه، حالا این مرد کروات با توجه به انفعال باشگاه و سیاست‌گذاری اشتباه در ارائه پیشنهاد اولیه(سه ماهه)، حالا مرد کروات در مذاکرات دست بالا را خواهد داشت.

یکی از وظایف اصلی تیم رسانه‌ای کنار درویش و‌ مشاورانش باید تحلیل درست وضعیت باشد؛ خیلی واضح بود که هواداران پرسپولیس به هیچ عنوان زیر بار مربی دیگری به جز برانکو برای جانشینی یحیی در این شرایط حساس نخواهند رفت و بدون تعارف باید نوشت که پایه‌های متزلزل مدیریت درویش با نیامدن برانکو، به شکلی سخت سست خواهد شد.

شاید برای همین است که مدیریت گفته اگر برانکو نیاید، به سراغ دیگر گزینه صاحب‌نام خارجی خواهد رفت. این وعده اما با اعتماد طرفداران میلیونی سرخ در فضای مجازی همراه نشده است. باور نمی‌کنید؟! دو هشتگ مورد نظر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید! / فرهیختگان

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴
مربی صاحبنام خارجی به درد نیم فصل نمیخوره. کسی به درد شرایط الان پرسپولیس میخوره که آشنایی نسبی با ظرایط باشگاه و لیگ ایران رو داشته باشه. یا برانکو بیاد یا درویش بره و گل محمدی رو برگردونن.

آخر فصل یه تصمیم درست حسابی و اساسی گرفته بشه هم در مورد مدیرعامل و هم در مورد سرمربی.
تابناک حالا شما نمیخاد کاسه از آش داغ تر بشی و سولوشن ارائه بدی. این تیم از طرف مقامات حمایت میشه و کلی بابا ننه داره، نترس بهترین تصمیم و نتایج را براش مهندسی میکنند...
من نمی دانم درویش با این همه اعتراض و شنیدن حرف چه منفعتی دارد که می خواهد بماند و تیم پرسپولیس را قعر نشین کند . فردی که برای ندادن پاداش به تیمش حاضر شود تیمش ببازد و بازیکن خوب نگیرد و بر خلاف نظر مربی تیم عمل کند به چه درد می خورد.
هوادار باید تکلیف درویش را مشخص کند.
درویش برو تا یحیی برگردد اگر ذره ای اعتقاد داری
مراسم استقبال چی میشه ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست