بازدید 2366

خاندوزی: فساد در شرکت چای دبش قطعی است

وزیر اقتصاد گفت: در این دولت کسی نمی‌گوید «آقای فلانی خط قرمز ما است با او برخورد نکنید». جامعه بداند دولت این بار بنا نیست خاکروبه‌ها را زیر فرش‌ها پنهان کند.
کد خبر: ۱۲۱۴۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳ 10 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سیداحسان خاندوزی در نشستی با حضور اعضای جبهه ایران اسلامی درباره موضوع فساد چای دبش اظهار کرد: حتماً فساد اتفاق افتاده و کسی دنبال لاپوشانی این مساله نیست. به محض اطلاع از وقوع فساد در بخش مربوطه واکنش و برخورد صورت گرفته است. پرونده به قوه قضائیه ارجاع شده و ان‌شاءالله قوه قضائیه رأی محکم و قطعی و اشد مجازات را صادر خواهد کرد.

خاندوزی با بیان اینکه برای مردم مهم است که آیا این فساد‌ها در آینده ادامه خواهد داشت؟ افزود: شرکت چای دبش بابت ارزی که برای واردات چای دریافت کرده بود، پولش را پرداخته و اموال مردم به جایی نرفته است. به بانک مرکزی پول داده، ارز دریافت کرده و قرار بوده با آن کالا و تجهیزات وارد کند که نصف آن را وارد کرده و نصف دیگر را وارد نکرده است. پولی از کشور خارج نکرده، ساختمان‌ها و ماشین‌آلات مربوط به آن نیز در اختیار قوه قضائیه است. اما برای جلوگیری از همین حد از تخلف هم که رخ داد از فروردین امسال با ایجاد سامانه‌ای قرار شد هر شرکتی می‌خواهد تخصیص ارز بگیرد، در سامانه ثبت شود تا معلوم شود سال گذشته و دو سال قبل چقدر دریافت کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۲
حالا اینقدر قشنگ این هم ماست مالی میشه که نگو !
ارز گرفته پولشم داده ؟ مگر قرار بوده ارز بگیره همون نرخ دولتی رو هم با شما حساب نکنه ؟؟؟؟؟
دکتر ارز با قیمت کمتر از بازار ازاد دریافت کرده و در بازار فروخته و با این وسیله پول کلانی به جیب زده است چرا فکر می کنید مردم نمی دانند همچنین چای در جه چندم را به بهای چای درجه یک فروخته است ( با واردات مجدد )
دوست عزیز الان در هر خانه چند تحصیل کرده است که متوجه اوضاع می شوند دوران تحمیق مردم گذشته است
مدیران دولتی گمرک سازمان بهداشت و دارو و... ایا متوجه کیفیت چای نداشتند دستگاه های نظارتی ایا فروش ارز را ندیدند ؟؟
جدی؟
به به چه عجب آقای وزیر بلاخره فساد چای دبش را تایید کردند.
یعنی رئیس بانک مرکزی و وزیر جهاد و مدیران ارشد این دو نهاد دخالتی نداشته و مقصر نیستند برای همین یکی سفیر شده و دیگری می خواهد نماینده مجلس شود و تایید هم شده !!!؟
پ نه پ شاید فسادی باشد
خلایق هرچه لایق. به قول روزنامه جهان صنعت این بابا اصلا فکرش رو هم نمی کرد روزی وزیر بزرگترین وزارتخانه اقتصادی این کشور بشود والله قبلش کمی تمرین وزارت و مردمداری میکرد. با این میزان از درک اقتصادی احتمالا سال آینده جایزه نوبل رو به ایشان بدهند.چرا این افراد فکر می کنند مردم چیزی نمی فهمند؟
الکی مردم را در صف بانک ها دنبال قایم باشک بازی و کالاها را در گمرکات بلوکه می کنند به این بهانه ها.چه کاغذبازی براه انداخته اند برای کد ساتا. همین کارهای اشتباه باعث سو استفاده و فسادهای بیشتر خواهد شد حالا بشین و ببین
از کرامات شیخ ما اینه
شیره را خورد گفت شیرینه
خاندوزی: فساد در شرکت چای دبش قطعی است.
جواب: خودت تنها فهميدي باريكلا به هوشد چقدر باهوشي.
مردم منتظر هستند كه چه برخوردي با عواملش ميكنيد،نكنه مثل بقيه اختلاسهاي گذشته ماست مالي كنيد چون اگر بخواهيد برخورد شديد كنيد پاي خيليها مياد وسط كه درست نيست.
من دیروز رفتم فروشگاه هایپر استار پر از چای دبش فاسد بود با تخفیف 40 درصد!!!؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست