بازدید 2024
۳

گزارش وزارت دفاع روسیه از تلفات و خسارات ارتش اوکراین

وزارت دفاع روسیه ضمن اشاره به دفع حداقل ۷ حمله ارتش اوکراین به مواضع نیروهای این کشور، گفت که بیش از ۵۵۰ نظامی کی‌یف نیز در بیست‌وچهار ساعت گذشته از پای درآمدند.
کد خبر: ۱۲۱۴۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶ 09 January 2024

 

 به گزارش تابناک به نقل از  فارس، وزارت دفاع روسیه امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد که طی بیست‌وچهار ساعت گذشته، ۶ پهپاد اوکراینی را سرنگون کرده و در ۱۲۶ منطقه با نیروهای رژیم کی‌یف درگیر شدند. 

این وزارتخانه در بیانیه‌ای گفت که ۷ عملیات تهاجمی نظامیان اوکراینی به مواضع نیروهای روسیه در محورهای جنوب دونتسک، کوبیانسک، زاپروژیا، کراسنی‌لیمان و خِرسون طی یک روز گذشته دفع شدند.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وزارت دفاع روسیه در ادامه توضیح داد که در جریان مقابله نیروهای روس با حملات ارتش کی‌یف در محورهای مذکور، حداقل ۵۶۵ نظامی اوکراینی کشته و حجم زیادی از تجهیزات جنگی آنها نابود شد.

در این بیانیه آمده است که ۱۵ وسیله نقلیه نظامی، ۱۰ قبضه توپخانه چندگانه ارتش اوکراین طی این حملات روز گذشته از بین رفتند.

طبق این گزارش، از زمان آغاز عملیات نظامی ویژه در منطقه دونباس (۲۴ فوریه ۲۰۲۲) تاکنون ۵۶۷ فروند هواپیمای جنگی، ۲۶۵ بالگرد رزمی، ۱۰ هزار و ۵۴۶ فروند پهپاد، ۴۴۷ سامانه پدافند موشکی، ۱۴ هزار و ۵۳۸ دستگاه تانک و خودروهای زرهی، ۱ هزار و ۲۰۱ دستگاه موشک‌انداز چندگانه، ۷ هزار و ۶۷۶ قبضه توپخانه و خمپاره‌انداز، و همچنین ۱۷ هزار و ۲۲۳ دستگاه خودروی نظامی نیروهای مسلح رژیم کی‌یف منهدم شده‌اند.

این  شکست‌های پی‌درپی در حالی است که پایگاه خبری «هیل» روز دوشنبه گزارش داد که سران کنگره آمریکا بر سر لایحه بودجه دولت فدرال این کشور برای سال جدید میلادی به توافق رسیدند اما شامل منابع مالی جهت کمک به اوکراین نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
با این ادعاهای مسکو جای تعجب است که ارتش اوکراین هنوز حتی یک دوچرخه داشته باشد و قطعا همه سربازانش هم کشته شده اند. پس چرا روس های اشغالگر همان نقشه ای که برای تصرف 4 روزه اوکراین پیش از تجاوزشان به همسایه شان داشتند را عملی نمی کنند و راحت و بدون مقاومت تا کیف و پس از آن تا مرز لهستان پیش نمی روند؟ اگر ارتش اوکراینی وجود ندارد، پس چه کسی روزانه تا 1000 مزدور پوتین را به درک واصل می کند؟
و حتما از خود ارتش روسیه دماغ سربازی هم خونی نشده !!!
مگه اوکراین چقدر قدرت نظامی داشت ؟! بالای 500 تا هواپیما و بیشتر از 14000 تانک از دست داده و هنوز هم میجنگه !!!!!!!!!!!
ابر قدرت بوده؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم