بازدید 1873
مدیرعامل بانک سپه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه تراکنش ایران:

طراحی و پیاده سازی مدل‌های تاب آوری در نظام بانکی یک ضرورت است

دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در مراسم افتتاحیه نهمین نمایشگاه تراکنش ایران بر ضرورت تمرکز بر طراحی و پیاده سازی مدل‌های تاب آوری در نظام بانکی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۲۱۴۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳ 09 January 2024

طراحی و پیاده سازی مدل‌های تاب آوری در نظام بانکی یک ضرورت است

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه؛ دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در پنل تخصصی با موضوع تاب آوری و نوآوری در اکوسیستم صنعت بانکداری و پرداخت ایران که با حضور مدیران عامل بانک‌های کشاورزی، قرض الحسنه مهر ایران و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی انفورماتیک در مراسم افتتاحیه نهمین نمایشگاه تراکنش ایران برگزار شد، طراحی و پیاده سازی مدل‌های تاب آوری در نظام بانکی و بومی‌سازی آنها در سطح سازمان‌ها را یک ضرورت دانست.

مدیرعامل بانک سپه با اشاره به رضایت و استقبال مشتریان برای استفاده از فناوری‌های مالی در کسب و کارها گفت: علاقمندی مردم برای استفاده از محصولات فناورانه برای سازمان‌ها تعیین کننده است و بانک‌ها باید آمادگی پاسخگویی به این استقبال را در خود ایجاد کنند.

دکتر ابراهیمی اظهار داشت: روندها، محصولات، خدمات و فناوری‌هایی هستند که عامل اصلی شکل دهی بازارهای آینده خواهند بود و در عصر حاضر لزوم استفاده صحیح از آنها توسط بانک‌ها اجتناب ناپذیر است.

وی با اشاره به قدمت و تاریخچه طرح و به کارگیری هوش مصنوعی در جهان خاطرنشان کرد:بانک‌ها نباید به آنچه امروز دارند قانع باشند و باید با پیش‌بینی آینده، آمادگی لازم برای رشد و پیشرفت سریع در این حوزه را داشته باشند.

دکتر ابراهیمی بر ضرورت آمادگی بانک‌ها برای عملیاتی کردن موضوعات مختلف حوزه فناوری نظیر احراز هویت بیومتریک، رمز ارزها، بلاک چین و ... تاکید کرد و افزود: مدیران بانکی باید از نیروهای جوان فعال در این حوزه حمایت کرده و اجازه آزمون و خطا و شکست را که هم زمینه پیشرفت آنهاست را بدهند.

مدیرعامل بانک سپه لازمه پیشرفت و نهادینه‌سازی فن آوری های نوین در بانک‌ها را سرمایه‌گذاری بر روی نیروی انسانی جوان و با انگیزه و تشکیل تیم‌های عملیاتی فعال در این حوزه برای پیشرفت کشور دانست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی