بازدید 1479

دلایل نیاز به یک وکیل اشتغال ایرانی در خارج از کشور

کد خبر: ۱۲۱۴۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰ 09 January 2024

دلایل نیاز به یک وکیل اشتغال ایرانی در خارج از کشور

وکیل اشتغال ایرانی تلفیقی از تخصص حقوقی، مهارت و درک بالای فرهنگ است. این وکلای کارآفرین در زمینه قانون کار فعالیت می‌کنند و به حفظ منافع شخصی و خصوصی موکلان خود بسیار پایبند هستند‌. با مراجعه به وکلای اشتغال ایرانی خارج از کشور، راهنمایی‌های مفیدی دریافت خواهید کرد و چشم‌انداز گسترده‌ای در زمینه اشتغال پیش‌روی شما گشوده خواهد شد.

این وکلا درک عمیقی از قوانین و فرهنگ کشور ایران و سایر کشورها دارند و بهترین نماینده قانونی شما در خارج از کشور هستند. اگر از قوانین کار کشوری که به آن مهاجرت کرده‌اید، اطلاع ندارید؛ به سراغ این وکلای کارآفرین بروید. وکلای کار ایرانی مدافع حقوق کارگران هستند و بر اساس قانون مانع از تبعیض، اختلافات دستمزد و اخراج ناحق آنان می‌شوند.

در چه صورت به یک وکیل اشتغال ایرانی در خارج از کشور نیاز داریم؟

مسئله اشتغال در خارج از کشور ذهن بسیاری از شما را به خود مشغول کرده‌است. ازآن‌جایی‌که، بسیاری از ایرانیان به‌دلایل کاری به کشورهای دیگر مهاجرت می‌کنند، بهتر است با یک وکیل حرفه‌ای کار یا اشتغال ایرانی در ارتباط باشند. این وکلا به مسائل چالش‌برانگیز اشتغال مسلط هستند و پیچیدگی‌های پرونده کاری را به‌راحتی حل می‌کنند.

پیدایش اختلافات حقوقی با کارفرمایان خارجی امری طبیعی است که وکیل کار ایرانی برای رفع این مشکلات به شما کمک بسیاری می‌کند. وکیل اشتغال با درک فرهنگی از شرایط ایران و کشور مورد نظر بهترین مدافع حقوق شما خواهد بود. در ادامه دلایل نیاز شما به این وکلا را به طور جامع بررسی می‌کنیم.

قرارگرفتن در معرض تبعیض در محل کار

اگر کارفرما شما را به‌دلیل ملیت، نژاد، مذهب و سایر عوامل این‌چنینی مورد آزار و اذیت قرار دهد؛ به یک وکیل اشتغال ایرانی نیاز پیدا خواهید کرد. این افراد هم‌زبان و هم‌فرهنگ با شما هستند و دلسوزانه پیگیر مراحل قانونی کار شما خواهند بود. همچنین تخصص، دانش و سابقه این افراد نیز به آنان اجازه می‌دهد که بر اساس قانون آن کشور، بر علیه کارفرما شکایت کنند.

عدم پرداخت حقوق یا اضافه‌کاری غیرقانونی در محیط کار

برخی از کارفرمایان خارجی ممکن است حقوق مهاجران ایرانی را پرداخت نکنند یا برای آنان اضافه‌کاری غیرقانونی درنظر‌ بگیرند. در‌این‌صورت، برای احقاق حقوق خود بهتر است به یک وکیل کار ایرانی مراجعه کنید.

این وکلا با تنظیم دادخواست شکایت با موضوع مدنظر، مدعی غرامت برای شما خواهند بود. این وکلا شما را با قوانین کار آن کشور آشنا می‌کنند که به‌هیچ‌وجه زیر بار ظلم قرار نگیرید.

فسخ قرارداد کاری یا اخراج ناحق

هنگامی که کارفرمای خارجی، شما را بی‌دلیل و تنها به‌خاطر تبعیض اخراج کند، قانون کار را نقض کرده‌است. درصورتی‌که مطمئن هستید، کارفرما بدون دلیل قانونی قرارداد شما را فسخ کرده‌است؛ در این مورد با یک وکیل اشتغال ایرانی مشورت کنید.

وکلای کار با بررسی تمامی جوانب احتمالی، از نظر قانونی این موضوع را پیگیری می‌کنند. همچنین در صورت عدم ایجاد مشکل از سمت شما، راه‌حل‌های مناسبی را نیز برای دریافت غرامت در اختیار شما قرار می‌دهند.

عدم ایمنی در محیط کاری

اگر کارفرمایان محیط کاری ایمنی را برای کارگران خود مهیا نسازند، به نقض قانون متهم می‌شوند. بنابراین، شما  می‌توانید برای حفظ سلامت و رفاه خود به مراجع قانونی مراجعه کنید. البته اگر این کار را به وکلای اشتغال ایرانی بسپارید، آن‌ها مراحل قانونی را سریع‌تر انجام می‌دهند.

قرارگرفتن در معرض خطر به‌دلیل گزارش تخلف کارفرما

وکیل اشتغال ایرانی می‌تواند از شما حمایت قانونی کند. درصورتی‌که، در محیط کار با مورد غیرقانونی یا غیراخلاقی مواجه شده‌اید و آن را گزارش کرده‌اید؛ نگرانی از بابت انتقام‌جویی کارفرما نداشته باشید. زیرا، وکیل کار ایرانی بر اساس قوانین آن کشور از حقوق شما دفاع می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت https://www.persianattorney.org سر بزنید

توجه داشته باشید که این مطلب راهنمایی عمومی برای انتخاب وکیل خانواده ایرانی است و نکات قانونی را پوشش نمی‌دهد.

 

 انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست