بازدید 1030

تشکیل مجمع ادیان الهی در دانشگاه آزاد استان تهران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: به منظور هم‌افزایی و بهره‌مندی از ظرفیت پیروان ادیان الهی، اتاق فکری ادیان برای بالندگی بیشتر دانشگاه تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۱۲۱۴۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱ 08 January 2024

به گزارش «تابناک»، جواد محمدی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در گفت‌وگو با ایسنا،‌ با اشاره به راه‌اندازی مجمع ادیان الهی در دانشگاه آزاد اظهار کرد: به منظور هم افزایی و بهره‌مندی از ظرفیت پیروان ادیان الهی با قبول مسئولیت از سوی یکی از همکاران ما در هیئت علمی دانشگاه آزاد و به منظور احصا مسائل دانشگاه، اتاق فکری ادیان برای بالندگی بیشتر دانشگاه تشکیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه رئیس مجمع ادیان الهی یک خانم مسیحی است،‌ تصریح کرد: برخلاف تصویری غیرواقعی برخی از رسانه های معاند از جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اینکه زنان و سایر ادیان دیگر امکان فعالیت در پست های اداری را ندارند،‌ تعداد افراد جذب از میان زنان و سایر ادیان گواه بر شرایط مساعد برای فعالیت آنهاست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با اشاره به استانداردهای دوگانه غربی‌ها در خصوص آزادی بیان،‌ عنوان کرد: در کشورهای مدعی دموکراسی مانند کانادا یک قانون نانوشته وجود دارد که مسلمانان تا یک سطح مشخص امکان ادامه ترفیع دارند؛ اما در کشور شرایط برای ارتقا افراد فراهم است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست