بازدید 1850

دستور رئیسی برای رسیدگی فوری به امور خانواده شهدا

رئیس‌جمهور در نشست هیئت دولت، بر اهمیت رسیدگی فوری و جدی مسئولان مربوطه به امور خانواده شهدای جنایت تروریستی در کرمان، تأکید کرد.
کد خبر: ۱۲۱۴۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۷ 08 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی، روز یکشنبه در نشست هیئت دولت، ضمن تسلیت به خانواده شهدای جنایت تروریستی در کرمان و طلب شفای عاجل برای مجروحان این جنایت، از مسئولان مربوطه، به‌ویژه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، خواست که پیگیر امور مربوط به خانواده شهدا باشند.

رئیس جمهور، همچنین به شهادت رسیدن دو تن از نزدیکان معاون حقوقی رئیس جمهور در این جنایت تروریستی را به او و اعضای خانواده آنان، تسلیت گفت.
 
رئیسی در ادامه با اشاره به استقبال گرم و پرشور مردم زنجان از سفر دولت مردمی، از زمان‌شناسی، تعهد و پایبندی مردم این استان به آرمان‌های انقلاب، نظام جمهوری اسلامی و رهبری معظم انقلاب اسلامی، قدردانی کرد.
 
در ادامه نشست امروز هیئت دولت، داوود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به گزارش مرکز آمار از ادامه روند کاهشی قیمت مسکن در تهران، از کاهش ۲.۹ درصدی قیمت مسکن در آذر خبر داد و گفت: این آمار، گواهی بر مؤثر بودن سیاست ثبات اقتصادی دولت در بخش مسکن است.
 
میثم لطیفی، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور نیز در گزارشی از روند اجرایی شدن تأکیدات رئیس جمهور برای اجرای عدالت در جذب و استخدام کارکنان دولت، اظهار داشت: برای ایجاد فرصت برابر جذب در دستگاه‌های اجرایی و جلوگیری از ورود انبوه نیرو‌ها بدون رقابت، در دو سال و چند ماه گذشته ۳ آزمون فراگیر و ۸ آزمون اختصاصی برای جذب نیرو در دستگاه‌های اجرایی برگزار شده است.
 
لطیفی با بیان اینکه با هدفمند کردن مجوز‌های جذب نیرو در دستگاه‌ها تلاش شده است که روند جذب نیرو، موجب ارتقای شاخص بهره‌وری شود، از صدور ۷۸ هزار و ۹۰۱ مجوز استخدامی خبر داد و افزود: در وزارت‌ علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز ۸ هزار و ۴۴۷ مجوز استخدام اعضای هیئت علمی، صادر شده است.
 
همچنین، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، در گزارشی از آخرین اوضاع غزه گفت: به پشتوانه مقاومت و پایداری مردم غزه و کرانه باختری، در بیش از ۹۰ روز گذشته، هیچ‌یک از اهداف اشغالگرانه رژیم صهیونیستی در از بین بردن حماس یا حتی خلع سلاح و رها کردن اسرای در اختیار گروه‌های فلسطینی محقق نشده است. بنابر این، صهیونیست‌ها به محیط بیرونی روی آوردند و تلاش کردند با ترور «صالح العاروری» در بیروت، به اصطلاح پیروزی ساختگی برای خود رقم بزنند.
 
امیرعبداللهیان، اظهار داشت: امروز علاوه بر بروز اختلاف در درون کابینه رژیم صهیونیستی، در درون آمریکا نیز اختلاف نظر‌هایی درباره نحوه حمایت از جنگ بروز کرده و موضوعاتی مانند خطای دولت آمریکا در همراهی کامل با این رژیم، مطرح شده است.
 
وزیر امور خارجه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره بر امنیت پایدار در منطقه تأکید دارد، تصریح کرد: از نظر جمهوری اسلامی ایران، ضرورت توقف جنایات جنگی علیه غزه، بازگشایی معابر ارسال کمک‌های انسانی، توقف کوچ اجباری و تعیین آینده غزه به‌دست فلسطینی‌ها با روش مردم‌سالارانه، برای بازگشت آرامش به منطقه، ضرورت دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی