نبض خبر

لحظات شلیک ناوهای اسرائیل به جنوب نوار غزه

کد خبر: ۱۲۱۴۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰ 07 January 2024
تعداد بازدید : 10284
بازدید 40464
اسرائیل پس از نابودی بخش وسیعی از شمال غزه، حالا بر نابودی جنوب غزه تمرکز کرده و در همین راستا بمباران و گلوله باران این مناطق از زمین، آسمان و دریا به اوج خود رسیده است. لحظات شلیک ناوهای اسرائیل به جنوب نوار غزه را می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۱
یه‌ موشک نصیبش کنید دیگه
ای ک برسد روزی ک با اقا امام زمان(عج) محو کنیم شما رو از صحنه هستی ک وعده خداست نابودی شما ب دست ما ایرانی ها
دشمن بشریت و کودکان، اسرائیل لعنت بهت
مرگ بر آمریکا و اسرائیل
باید مقاومت همانطور که آبهای ساحلی سر زمینهای اشعالی را تحت محاصره خود قرار داده است و از انجا که اشعالگران از دریا هم دارند مردم عزه را قتل عام میکنند باید مقاومت هم با موشکهای درو بردی که در اختیار دارد ناوهای جنگی صهیونیستها را یکی پس از دیگری مورد تهاجم جنگی خود قرار بدهد در حد نابودی و غرق شدن در جنگ نابرابر حلوا خیرات نمیکنند که صهیونیستها در اول صف باشند بزنند باید منتظر عرق شدن باشند تعارفی در کار نیست بدون ملاحظه .
مقاومت یکیشو بزنه همشون درمیرن
خواهشا اخبار تاریخ گذشته یا غیرواقعی منتشر نکنید. کمی هم مطالعه وتحقیق کنید ضرر نداره. کدوم ناوگان کدوم ارتش اسرائیل؟؟؟ ارتش وتجهیزات داخلی اسرائیل کلا نابود ومنهدم و معدوم شده. این ناوگان و این جنگنده ها و تسلیحات و سربازان جدید همگی اهدائی کشورهای غربیو آمریکاست. نیروهای نظامی جدید همگی مهاجرین چندملیتی و مزدوران وارداتی هستن.
نتانیاهوی عوضی رابایدتیکه، تیکه کردحرامزاده را
لعنت بشون
لعنت به این صهیونیست های سفاک و حیوان صفت. الهم عجل لولیک الفرج، به حق ذات اقدس خودت. خدایا خودت به داد امت مظلوم اما مقتدر ، با ایمان، صابر و مقاوم غزه و تمامی مسلمانان مظلوم عالم برس.
یکسری موشک قبلا به ناوچه هاشون میزدن تموم شد؟پس کی میخوان از خودشون دفاع کنن
خود کرده را تدبیر نیست