بازدید 3735

سکوت معنادار احمدی‌نژاد درحمله تروریستی کرمان

"عزیزم گریه نکن، سرت را بالا بگیر حتی وقتی که جاده سخت است هرگز تسلیم نشو. ”
کد خبر: ۱۲۱۴۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹ 07 January 2024

 به گزارش تابناک، عصر ایران نوشت: این خبر را که مربوط است به بهمن ۱۴۰۰ بخوانید: در پی درگذشت یک خواننده زن هندی، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور پیشین ایران پیام تسلیتی به شرح زیر منتشر کرد:
 

"لاتامنگشکار در موسیقی و ملودی بی رقیب بود. صدای او برای چندین دهه گرما را به خانه‌های صد‌ها میلیون نفر آورده بود.

تسلیت به خانواده و عزیزانش، به هند و مردم آن و به جامعه جهانی هنر.

روح بلبل هند در آرامش باد. "

و حالا این یکی را که بر می‌گردد به فروردین ۱۳۹۸:

بعد از انتشار خبر قتل یک رپر آمریکایی به نام نیپسی هاسل، محمود احمدی‌نژاد با ابراز اندوه از مرگ وی و ۱۰ نفری که در طول یک هفته در لس آنجلس کشته شده بودند نوشت:

اخیرا از مرگ "نیپسی هاسل" مطلع شدم و از شنیدن مرگ او و ۱۰ نفر دیگر که در هفته گذشته در لس آنجلس کشته شدند اندوهگین شدم. چگونه می‌توان زندگی شخصی را به این راحتی گرفت؟

"عزیزم گریه نکن، سرت را بالا بگیر حتی وقتی که جاده سخت است هرگز تسلیم نشو. ”

و این یکی را بخوانید از آرشیو اخبار خرداد ۱۳۹۸ که مربوط می‌شود به برد تیم بسکتبال "تورنتو رپتورز" در مقابل "گلدن استیت" و کسب عنوان قهرمانی NBA آمریکا و محمود احمدی نژاد با توئیت این قهرمانی را به بسکتبالیست‌های این تیم تبریک گفت و نوشت: "اگر رئیس جمهور بودم همه تان را به ایران دعوت می‌کردم. "

و حالا این پیام‌های تبریک و تسلیت را بگذارید کنار سکوت رئیس جمهور ۸ سال ایران و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در برابر حادثه تروریستی کرمان که حدود ۱۰۰ شهید و قریب به ۲۰۰ مجروح بر جای گذاشته و در این میان، تعداد زیادی کودک نیز غرق به خون شده اند.

شرم آور و خفت بار است کسی که در حد ریاست جمهوری ایران بالا رفته بود و برای مرگ خواننده زن هندی و رپر آمریکایی پیام تسلیت می‌داد و ابراز غم و غصه می‌کرد و از دادن پیام تبریک برای بازی‌های لیگ داخلی بسکتبال آمریکا نیز غفلت نمی‌کرد، در برابر کشته شدن هموطنانش، خفقان گرفته و سکوت کرده است. کسی که درباره کشته شدن رپر آمریکایی می‌پرسید چگونه می‌توان زندگی شخصی را به این راحتی گرفت، حتی درباره دختر کاپشن صورتی با گوشواره‌های قلبی نیز این سوال را مطرح نکرد!

شاید هم از نظر محمود احمدی نژاد، مردم کرمان، فقط زمانی عزیر بودند که در سفر‌های استانی اش به استقبال او می‌رفتند!

این همان احمدی نژادی است که بعد از جنگ ۳۳ روزه لبنان و اسرائیل که افکار عمومی جهان علیه اسرائیل بسیج شده بود، از عزم ایران برای نابودی اسرائیل سخن گفت و ورق را به نفع اسرائیل و علیه ایران برگرداند و اکنون همان چهره سیاسی که برای ضدیت با اسرائیل حنجره پاره می‌کرد و جامه می‌دردید، در برابر جنایت‌های اسرائیل در غزه که حتی صدای غربی‌ها را هم درآورده، لب باز نمی‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۱۰
محمود فقط و فقط دنبال دیده شدنه یا خیلی حرف میزنه یا لال میشه
بهش کاری نداشته باشید اون دنبال آرمان خودشه
شما که احمدی نژاد را قبول ندارید چرا محتاج اظهار نظر او هستید .؟؟؟؟؟
بابا ولش کنید... این کلا میخواد دیده بشه. خودش میدونه کی حرف بزنه کی حرف نزنه که بیشتر جلب توجه کنه. 8 سال کشور را به نابودی کشونده، دیگه لازم نیست شما الان پیگیر کارهاش باشید.
احمدی نژاد مرد بزرگ ....حق طلب وشجاع.وعادل.
زنده باد محمود روشن فکر
چرا احمدی نژاد بایددرمورداسرائیل حرف بزنه بنده خداهرکاری کردجلوش روگرفتین کاندیدشدچپ وراست ردصلاحیتش کردین ولی حالاکه میبینین درموردفلسطین به حمایت احتیاج دارین افتادین دنبالش که چرا حرف نمیزنه
یک معلوم الحال که اریکه ریاست خیلی از سرش زیادی بود و نیز یک یک موجود شبه سیاس اما منافق.
ساکت باشد بهتر است
شکی نیست که احمدی نژاد یک خائن است، فقط متعجبم چرا دستش را رو نمیکنند!
ریاکار دورو. هم از توبره میخور هم از آخور
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی