بازدید 1741

روبیکا؛ قدردان مادران ایرانی

سوپراپلیکیشن روبیکا در راستای مسئولیت اجتماعی خود در پویش «به وقت بودنت» تلاش کرد تا در مسیر قدردانی از زنان ایران زمین، پیش‌قدم باشد.
کد خبر: ۱۲۱۴۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰ 07 January 2024

روبیکا؛ قدردان مادران ایرانی

بنابرگزارش روابط عمومی روبیکا، این سوپراپلیکیشن با برگزاری پویش «به وقت بودنت» در چندین بخش به قدردانی از زنان ایرانی پرداخت. در یکی از این اقدامات با حضور در آسایشگاه کهریزک در جشن شادی مادران شرکت کرد و با اهدای هدیه تلاش کرد تا قدردان زحمات و تلاش های مادران سالمند باشد.

در یکی دیگر از بخش‏های پویش «به وقت بودنت» قابلیت تماس صوتی و تصویری برای کاربران جایزه‏دار شد و یک گیگ اینترنت جایزه به تمامی کاربرانی که برای اولین بار از قابلیت تماس صوتی و تصویری بهره می‏بردند، تعلق گرفت. به اشتراک گذاشتن پستی با هشتگ «به_وقت_بودنت» به رسم تشکر از مادران، و کارت‌پستال‌ها و پیام‌های تبریک ویژه و شخصی‌سازی شده از دیگر بخش‏های این پویش بود. در این بخش نیز به مشارکت کنندگان به قید قرعه کارت خرید از فروشگاه پلاس روبیکا اهدا شد.

«به_وقت_بودنت» تلاشی در راستای تشکر از حضور همیشگی مادرانی بود که در مسیر سخت و بلند زندگی همواره در کنار فرزندان خود گام برداشتند و باعث دلگرمی و آرامش آنان بودند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
آخرین اخبار
وب گردی