بازدید 1372

بازدید مدیرعامل بیمه معلم از شعبه استان بوشهر

مدیرعامل بیمه معلم و هیأت همراه از شعبه این شرکت در شهر بوشهر بازدید به عمل آوردند.
کد خبر: ۱۲۱۴۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰ 06 January 2024

بازدید مدیرعامل بیمه معلم از شعبه استان بوشهر

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، مفید امینی در دیدار با کارکنان این شعبه، ضمن تشکر از تلاش همکاران در پیشبرد برنامه‌های شرکت، سرمایه انسانی قوی و غنی را یکی از ویژگی‌های مهم بیمه معلم برشمرد و گفت: همه مساعی خود را در خصوص تقویت انگیزه در کارکنان به طرق مختلف من‌جمله افزایش مزیت‌های رفاهی به کار گرفته‌ایم.
امینی رشد و توسعه شرکت را در گرو احترام و تکریم ارباب رجوع دانست و بر تلاش برای ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان تأکید کرد.
مدیرعامل بیمه معلم، توسعه تعاملات بیمه‌ای و ارائه خدمات باکیفیت به بیمه‌گذاران را سیاست اصلی تصمیم‌سازان این شرکت اعلام کرد.

بازدید مدیرعامل بیمه معلم از شعبه استان بوشهر

بر اساس این گزارش، در ادامه این نشست همکاران شعبه بوشهر در خصوص برخی مسائل و مشکلات موجود، با مدیرعامل و معاون مالی و سرمایه‌گذاری شرکت به بحث و تبادل نظر پرداختند.
گفتنی است در پایان بخش اول برنامه، به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن، از بانوان شاغل در شعبه بوشهر با اهدای گل تقدیر شد.

بازدید مدیرعامل بیمه معلم از شعبه استان بوشهر

در بخش دیگری از این بازدید، مفید امینی با نمایندگان فعال بیمه معلم در استان بوشهر دیدار کرد و پس از شنیدن مسائل و دغدغه‌های مطرح‌شده، گفت: با اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی‌های لازم و ارائه راهکارهای صحیح، سعی خواهیم کرد موانع و مشکلات موجود را در راه رشد و توسعه شرکت رفع کنیم.
گفتنی است در پایان این نشست، از بانوان نماینده استان به مناسبت روز زن تقدیر به عمل آمد و همچنین از نمایندگان برتر استان در سال ۱۴۰۱ نیز با اهدای لوح و جوایزی قدردانی شد.

بازدید مدیرعامل بیمه معلم از شعبه استان بوشهر

شایان ذکر است در این سفر، مفید امینی، در جلساتی با بیمه‌گذاران بزرگ استان بوشهر، با توضیح اقدامات انجام‌شده در جهت افزایش رضایتمندی بیمه‌گذاران و بیمه‌شدگان، بر افزایش کیفیت خدمات به آنان تأکید کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست