بازدید 14552
وزیر کشور و معاون سیاسی و امنیتی خبر دادند:

بازداشت برخی عوامل مرتبط با انفجارهای تروریستی کرمان+تکمیلی

سیستم های اطلاعاتی توانسته اند سرنخ های خوبی پیدا کنند بخشی از کسانی که در این ماجرا نقش داشته اند دستگیر شده اند که اطلاعات آنها بعدا توسط دستگاه های امنیتی اطلاع رسانی خواهند شد
کد خبر: ۱۲۱۴۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴ 05 January 2024

بازداشت برخی عوامل مرتبط با انفجارهای تروریستی کرمان

تابناک _ وزیر کشور گفت: سیستم های اطلاعاتی کشورمان با توانمندی لازم، سرنخ های بسیار خوبی در خصوص افراد دخیل در انفجارهای تروریستی کرمان پیدا کردند و بخشی از کسانی که در این ماجرا نقش داشتند دستگیر شدند.

«احمد وحیدی» وزیر کشور با بیان اینکه برخی عوامل جنایت کرمان شناسایی و دستگیر شده اند، گفت: از مجموع ۸۸ شهید حادثه تروریستی کرمان، نزدیک ۵۴ نفر زن و ۳۴ نفر مرد هستند ۱۲ شهید مهاجر افغان داریم و قریب ۱۰ نفر زیر ۱۰ سال سن دارند و ۳۰ نفر زیر ۱۸ سال هستند تعدادی از آنها در کرمان دفن می شوند که بیش از ۵۰ نفر هستند برخی دیگر به سایر شهرهای استان کرمان و برخی هم در سایر استان ها به خاک سپرده خواهند شد.

وزیر کشور افزود: برابر اطلاعات محلی، برخی شهدا امروز تشییع می‌شوند برخی هم بعد از انتقال به شهرهای خود دفن می شوند که زمان تشییع آنها اعلام می‌شود.

وحیدی درباره شناسایی عوامل تروریستی گفت: سیستم های اطلاعاتی توانسته اند سرنخ های خوبی پیدا کنند بخشی از کسانی که در این ماجرا نقش داشته اند دستگیر شده اند که اطلاعات آنها بعدا توسط دستگاه های امنیتی اطلاع رسانی خواهند شد؛ با قدرت و سرعت به موقع جریان تروریستی که در حمایت رژیم های تروریست پرورند، در چنگال دستگاه های اطلاعاتی قرار خواهد گرفت و با آنها برخورد لازم خواهد شد.

گفتنی است مراسم وداع با پیکر شهیدان حادثه تروریستی کرمان امروز با حضور رییس جمهور در مصلای شهر کرمان برگزار شد.

براساس گزارش ها در این حادثه 89 نفر شهید و ۲۸۴ نفر زخمی شدند که اینک ۱۳۷ مجروح در بیمارستان ها تحت درمان هستند.

تکمیلی: دستگیری عاملان حادثه تروریستی کرمان در ۵ استان

معاون امنیتی سیاسی وزیر کشور گفت: در حادثه تروریستی کرمان افراد مختلفی را سربازان گمنام امام زمان در ۵ شهر و ۵ استان دستگیر کرده اند که این عوامل پشتیبان و مرتبط با این حادثه هستند که در ساعات آینده گزارش مشروح آن توسط دستگاه های امنیتی اعلام می شود.

«سید مجید میراحمدی» معاون امنیتی سیاسی وزیر کشور در گفت و گو با  ایرنا آخرین آمار شهدای حادثه تروریستی را به تفکیک جنسیتی تشریح کرد.

به گفته وی تعداد شهدای زیر ۱۸ سال ۳۰ نفر و افراد زیر ۱۰ سال ۹ نفر هستند که مردان ۳۶ نفر و زنان ۵۳ نفر از شهدا به شمار می‌روند که جمع شهدا ۸۹ نفر است و ۷۶ نفر ایرانی و ۱۳ نفر افغانستانی هستند.

میراحمدی بیان کرد: باقی مانده اجساد تروریست های خبیث نیز به دست آمده و هر دو تروریست عملیات انتحاری انجام داده اند که بخش هایی از بدن آنها در محل انجام عملیات به دست آمده است.

معاون امنیتی، سیاسی وزیر کشور خاطر نشان کرد: درباره مجروحان نکته مهم این است که تعداد انگشت شماری در بخش مراقبت های ویژه متصل به دستگاه هستند و ممکن است تعداد بسیار کمی به تعداد شهدا افزوده شود.

وی بیان کرد: افراد مختلفی را سربازان گمنام امام زمان (عج) در ۵ شهر و ۵ استان دستگیر کرده اند که این عوامل پشتیبان و مرتبط با این حادثه هستند که در ساعات آینده گزارش مشروح آن توسط دستگاه های امنیتی اعلام می شود. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۷
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۲۲
امیدوارم به زودی داعش به طور کامل نابود شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
آمریکا میذاره مگه؟ ندیدی سلیمانی رو دقیقا روزهای پایانی داعش ترور کرد؟ بعد از ۲۰ سال یادش افتاده بود که سردار سلیمانی برای نیروهای آمریکایی خطر محسوب میشه؟ دقیقا روزهایی که سلیمانی داشت ته مونده های داعش رو از منطقه جمع میکرد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
ببینید به اسرائیل و آمریکا هم وصل هستند یا نه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
کمتر از ۳ ماه دیگه محو میشه از کره خاکی !
ناشناس
| France |
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
اعتماد آنلاین:
یک فرد در ورامین در پی سوخت‌گیری و اختلاف با کارگر پمپ بنزین بر سر هزار و ۷۵۰ ریال، چندین مرتبه با کارگر در جایگاه درگیر می‌شود. او در نهایت ساعت پنج صبح بامداد سوار بر خودروی شخصی وارد جایگاه شده، با کارگر ۵۸ ساله درگیر شده و او را با چاقو می‌کشد.

رفتاری از نوع داعشی!
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
داعش یک ماشین نیست که آن را منفجر کنیم و از بین برود.داعش یک مدل تفکرو برداشت از دین است و فکر را نمی توان از بین برد باید با عمل و تبلیغ درست ابتدا آن را محدود کرده و در درجه دوم خود را از جنبه امنیتی تقویت کنیم
تروریست اصلی اونی نیست که بمب بهش وصله! اون فقط یه احمق تروریست اصلی تشویق کنندگان تهطیر کنندگان و غرب زده های دوزاری‌ بودن در واقع
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
حضار! یک جوک بگم بخندیم!!!! اسرائیل هدفمند ترور می‌کنه و تلاش می‌کنه افراد غیر مرتبط کشته نشوند. مثل ترور ۲۳۰۰۰ نفر تو غزه طی ۳ ماه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
فقط تو خوبي! بقيه همه منافق، وطن فروش، غرب گرا و پياده نظام دشمن هستند
مسئولین امنیتی باید برای این فاجعه پاسخگو باشن !
کشورهای همسایه که پناهگاه داعشی ها شده اند باید به نحو مناسب تنبیه شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
بزرگترین حامی مالی و تسلیحاتی داعش و پناهگاه گروههای تکفیری جنایتکار در قطر است

بزرگترین مدارس شستشوی مغزی شان در پاکستان و افغانستان است

نیروهایشان را هم از افغانستان و عراق و یمن و پاکستان و هند و چچنی ها و اعراب مسلمان اهل تسنن افراطی در عربستان و فلسطین و سوریه و عراق و بحرین هستند
در این زمان حساس سالگرد شهادت حاج قاسم سید و بنیانگذار مقاومت گروههای مقاومت به شدت در برابر ظالمان کره خاکی ایستاده و پوز آنها را به خاک مالانده و حیثیت آنها را خاک مال کرده ، دستگاه‌های امنیتی باید خیلی بیشتر هوشیار می بودند .
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
بعدش؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
دیر گفتی
کی گرفتید همان که انتحاری کرد انکه فقط چند تیکَه لباسش مانده
مقصر اصلی این فاجعه مسوولین هستند که مرزها رو باز گذاشتند و هر چی تروریسته راحت وارد کشور شدند
قطعا این دستگیرشدگان از قبل زیر نظر بوده اند و الا که دو روزه تحقیق و پیدا و دستگیر نشده اند. سوال اینه که چرا قبل از اینکه اقدام عملی بکنند دستگیرشون نکردند ؟
درزمانیکه فضایتهدید اسرایل وآمریکا مقاومت وایران راتحت فشارداشت معللوم بودنقشه خرابکاری دارند باید مراسم کرمان راتعطیل میکردند
ناشناس ۱۵:۱۰ مسخره میکنی باشه..... در محضر شهدا می‌بینمت!!!
یکی پیدا نمی شود مثل حاج قاسم عزیز یک بار دیگر دهن این داعش را به خاک بمالد حیف جای حاج قاسم خالی دیگر کسی نداریم مثل حاج قاسم که خودش پشت سنگر با داعش بجنگد
شماها که انقدر زرنگ و احاطه اطلاعاتی دارید چرا قبلش متوجه نشدید
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات
وب گردی