نبض خبر

ویدیوهای تازه از لحظه انفجار بمب در کرمان

کد خبر: ۱۲۱۳۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵ 04 January 2024
تعداد بازدید : 77583
بازدید 297564
۸
دو ویدیوی تازه از لحظه انفجار بمب و لحظات پس از این حمله تروریستی را با این توضیح می‌بینید که این تصاویر برای اشخاص زیر 18 سال مناسب نیست. همچنین توضیحات خادم گلزار شهدای کرمان درباره نحوه اجرای این عملیات تروریستی دو مرحله‌ای را می‌بینید که تصویر واضح تری از نحوه عملکرد تروریست‌ها ارائه می‌دهد. بر اساس اطلاعات این خادم، پس از آنکه نخستین انفجار در زیرگذر جبلیه در 700 متری آرامگاه حاج قاسم رخ می‌دهد، مطابق با برنامه ریزی تروریست‌ها، انفجار دوم حدود ساعت 15:20 در درگاه قلی‌بیک، یعنی محلی که برای خارج شدن در نظر گرفته شده بود، رخ داد تا بدین ترتیب در انبوه جمعیت در حال خروج، تلفات حداکثری گرفته می‌شود. در تابناک می‌بینید و می‌شنوید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۸
ماایرانی هستیم ازنسل کوروش بزرگ پاش بیفته انتقام تمام هم وطن های خودمون میگیریم شک نکنید
پاسخ ها
امیررضا سلیمانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
ایول مرد بزرگ به امید انتقام
خدا لعنتشون کنه
مرگ بر اسرائیل
خدا ال سعود لعنت کند
مرگ بر اسرائیل
مامسلمانیم ازنوع شیعه شعارمون هیهات من الذله هست وپدر این منافقان وداعشیا رودراوردیم وحاج قاسم که سنگ تموم گذاشت که اینا کینه گرفتند ودرسالگردش اومدن خودشون خالی کنن وشهدا زنده هستند تاسف نداره شهید بدیم.تاسف واسه اوناست که زنده خودشون دفن کردن ازترس انتقام ما
لعنت خدا بر داعش و هر چی تروریست
لعنت خدا بر آمریکا و انگلیس و اسرائیل
با سلام و عرض تسلیت . سالها سردار سلیمانی خارج از مرزها به محافظت از مردم ما پرداخت تا همه آسوده باشند .این جنایت از داعش نشان از تنفر و ترس آنها از سردار ایران زمین است ، هنوز هم ایران با پشتیبانی اینگونه دلیران یکی از امن ترین کشورهای دنیا هست .امیدوارم که به همه ثابت شده باشد که چه سرداری را از دست داده‌ایم که محافظ ناموس ما بوده است .