بازدید 2729

آخرین وضعیت پرونده قتل مهرجویی

کد خبر: ۱۲۱۳۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱ 03 January 2024

سخنگوی قوه قضائیه از برگزاری نخستین جلسه دادگاه پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش در هفته آینده خبر داد.

به گزارش ایرنا، مسعود ستایشی دیروز در چهل‌ویکمین نشست خبری خود درباره آخرین وضعیت پرونده مرحوم داریوش مهرجویی و همسرش وحیده‌محمدی‌فر، گفت: اکنون پرونده با تکمیل تحقیقات و دریافت آخرین دفاع، صدور قرار تأمین و کیفرخواست به دادگاه صالح ارسال شده است.

پیرو تأکید و دستور رئیس قوه قضائیه مبنی بر اینکه این پرونده در عین سرعت و توجه ویژه به مؤلفه‌های دقت و صحت انجام شود، اکنون در کمتر از دو ماه کیفرخواست پرونده صادر شده است.

وی افزود: اکنون پرونده در دادگاه کیفری یک استان البرز قرار دارد و اولین جلسه رسیدگی به آن روز ۱۹ دی‌ماه برگزار می‌شود و پس از آن در حدود مقررات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 تتلو چند پرونده قضایی دارد

سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سؤالی درباره آخرین وضعیت امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو گفت: فرد مورد نظر چند پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب تهران مطمح (مدنظر) رسیدگی دارد و اکنون یک پرونده  او در ناحیه ۳۳ دادسرای عمومی و انقلاب تهران در مرحله تحقیقات مقدماتی است و قرار بازداشت موقت برای وی صادر شده است و اکنون در زندان به سر می‌برد.

ستایشی با بیان اینکه در یکی دیگر از پرونده‌ها کیفرخواست صادر شده است، توضیح داد: بعد از بازگشت وی به کشور، بازپرس در موقعیت او حاضر و پرونده با کیفرخواست برای رسیدگی به شعبه دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شده که پرونده در این موضوع هم متضمن قرار بازداشت موقت است.

وی اضافه کرد: برای وی در دو پرونده دیگر هم رأی غیابی صادر شده است و چنانچه اعتراضی از سوی او صورت بگیرد، رسیدگی خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست