بازدید 7579
۳
در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی مطرح شد:

رئیس‌جمهور: طوفان الأقصی ادامه دارد و پایان آن، پایان رژیم صهیونیستی خواهد بود/سردار قاآنی: جنایات تروریستی کرمان نشانه استیصال دشمن است

رئیس‌جمهور با بیان اینکه آمریکا در همه جنایات غزه و فلسطین نقش مستقیم دارد، گفت: باور داریم پایان طوفان الاقصی پایان رژیم صهیونیستی خواهد بود.
کد خبر: ۱۲۱۳۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳ 03 January 2024

تابناک _ رئیسی گفت: آمریکا با سازوبرگ نظامی و پول و امکانات آمدند رژیم صهیونیستی را حفظ کنند اما هرگز حفظ نخواهد شد. معتقدیم طوفان الأقصی ادامه دارد و پایان آن، پایان رژیم صهیونیستی خواهد بود.

سیدابراهیم رئیسی در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در مصلای تهران با اشاره به جایگاه «مکتب فاطمی» در اندیشه سردار سلیمانی، اظهار کرد: اولین شاخصه مکتب فاطمی، اخلاص فاطمه و عشق به خداست. فاطمه اطهر برای دفاع از رسول خدا و ولایت ولی خدا اقدامات بسیاری کرد. در سیره او دفاع از مظلوم، حق‌طلبی و عدالت‌خواهی موج می‌زند. تمام وجود فاطمه اطهر برای نجات انسان است تا او را با حقوقش آشنا کند و چگونه زیستن را به او بیاموزد. او اولین شهیده سنگر مبارزه با نفاق است.

وی افزود: سخنان و سیره فاطمه اطهر نقاب از چهره نفاق کنار زد، روشنگری کرد و مردم را بیدار ساخت‌. در امتداد این مکتب، مکتب امام راحل است که سنگ زیربنای اندیشه این مکتب همان جمله «عالم، مظهر خداست» محسوب می‌شود. توجه به مستضعفان و مظلومان عالم و ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی و دفاع از مظلومان عالم و فلسطین در سیره امام راحل مشهود است.

رئیسی یادآور شد: دین‌باوری و مردم‌باوری در اندیشه امام راحل بسیار برجسته است و این مکتب ایران را ظلم و استعمار و استکبار نجات داد و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به ارمغان آورد. در امتداد این مکتب، گفتمان رهبری است که همان راه و سلوک و سیره امام راحل را تداعی می‌کند. ظلم‌ستیز و استکبارستیز و مدافع مظلوم است و به دنبال نجات امت اسلامی است و در برابر زورگویان می‌ایستد و مردم را به ارزش‌های الهی فرامی‌خواند و یک زندگی عادلانه و سالم برای جامعه اسلامی می‌خواهد.

رئیس‌جمهوری تأکید کرد: در امتداد این مکتب، مکتب حاج قاسم سلیمانی قرار دارد که دست‌پرورده مکاتب امام راحل و رهبری است. آنچه از اخلاص، حق‌طلبی، ظلم‌ستیزی، دفاع از مظلوم و عدالت‌خواهی در سردار سلیمانی می‌بینیم از این دو مکتب آموخته است. امروز او خود یک مکتب، مدرسه درس‌آموز، یک راه نورانی و یک اراده پولادین است.

رئیس دولت سیزدهم با بیان اینکه شهید سلیمانی برای جامعه امروز ما الگوست، گفت: او قهرمان ایران و جهان اسلام و قهرمان مبارزه با تروریسم در غرب آسیاست. او در کسوت دفاع از مظلومان و فلسطین مقتدر و مظلوم تلاش کرد تمام تهدیدات را به فرصت بدل کند و حقیقتا در این عرصه شناخت نیروهای کارآمد در ایران، عراق و سوریه را انجام داد.

وی ادامه داد: او این نیروها را برای ایستادگی‌ در برابر دشمنان برای دفاع از وطن، سرزمین و ارزش‌های الهی به کار گرفت. او برای شناخت و شناساندن ظرفیت‌های زیادی دارد. او مرد علم و عمل، مرد سیاست و معنویت و مرد دیپلماسی و میدان است. او کسی است که خداوند به دلیل اخلاص ظرفیتی به او اعطا کرد که مقاومت را منسجم در منطقه فعال و فعالتر کند.

رئیسی تصریح کرد: این امر تا آنجا پیش رفت که مردم مظلوم فلسطین، لبنان، یمن، عراق، سوریه و همه منطقه احساس کردند می‌توانند. او روحیه ما می‌توانیم را به همه القا کرد و همه فهمیدند که حقیقتا می‌توان دشمن را با ایستادگی و مقاومت شکست داد. او هم پیروزی نصیبش شد و هم شهادت. او هم سرزمین‌های اشغال‌شده را فتح کرد و هم قلوب را تسخیر نمود. تسخیر قلب فقط با اراده خداست و دیدیم که در جریان شهادت او چه قیامتی برپا شد. این کار خدا بود، چون او عمل صالح، ایستادگی، مقاومت و صداقت داشت.  

رئیس‌جمهوری اظهار کرد: او به ما درس مقاومت و ایستادگی داد. چند سال است شهید سلیمانی بین ما نیست؛ اما مقاومت زنده است. می‌خواهید مقاومت را از بین ببرید؟ مگر مقاومت از بین‌بردنی است؟ مقاومت در گوشت و پوست و استخوان تک‌تک ملت‌ها و مردم این منطقه جای گرفته و زدودنی و ازبین‌رفتنی نخواهد بود.

رئیس دولت سیزدهم گفت: امروز مقاومت نزدیک ۹۰ روز است که خودنمایی می‌کند. دشمن نیروی هوایی و دریایی و زمینی دارد اما چه چیز مردم فلسطین را به مقاومت واداشته است؟ از خودشان بپرسید که می‌گویند «حسبنا الله و نعم الوکیل» این روحیه و این شعار را مگر می‌توان از بین برد؟

وی یادآور شد: برخی که نام نمی‌برم و از روسای کشورها هستند و با ما تماس دارند می‌گویند این امر موجب تعجب ماست که رژیم صهیونیستی با این‌همه سازوبرگ نظامی در برابر مقاومت زمینگیر شده است. قدرت‌شان به مقاومت نمی‌رسد و کودکان و زنان را می‌کشند. سرنوشت فرعون را بخوانید که بسیاری از مادران را کشت و کودکان را به قتل رساند اما موسی پیامبر در همین کودک‌کشی متولد شد و دست انتقام الهی برای پایان حکومت فرعونیان شد.

رئیسی تصریح کرد: یقین داریم در کشتن ۱۰ هزار کودک و مردم بی‌گناه دست انتقام اللهی بیرون آمده است و رژیم صهیونیستی حتما پایان قطعی خواهد داشت و بزودی شاهد پایان رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

رئیس‌جمهوری گفت: طوفان الأقصی توفان به پا کرد. رئیس یکی از کشورهای منطقه به من گفت که وزیر خارجه آمریکا به من گفته است سه روز بعد از عملیات طوفان الأقصی به سرزمین‌های اشغالی رفتم و احساسم این بود که رژیم صهیونیستی با همه ادعاهایش فروپاشیده است. آمریکا با سازوبرگ نظامی و پول و امکانات آمدند رژیم صهیونیستی را حفظ کنند اما هرگز حفظ نخواهد شد. معتقدیم طوفان الأقصی ادامه دارد و پایان آن، پایان رژیم صهیونیستی خواهد بود.

رئیس دولت سیزدهم خطاب به آمریکایی‌ها اظهار کرد: چرا بزدلانه و شامگاهان به حاج قاسم سلیمانی که مهمان مردم و دولت عراق بود حمله کردید؟ از او وحشت داشتید چون حضور او مرگ داعش بود که دست پرورده آمریکا و رژیم صهیونیستی بود. باید همه مردم منطقه و کشورهایش بدانند که مدیون حاج قاسم سلیمانی و مدیون همه شهدای مقاومت هستند و هستیم.

وی افزود: شما با مزار و زائران مزار حاج قاسم سلیمانی هم دشمنی می‌کنید. در فضای رسانه‌ای عکس و نام او را ممنوع کردید. از تاریخ درس بگیرید که نام اباعبدالله الحسین را ممنوع کردند و جلوی زیارت حرم او را می‌گرفتند و هرکس به زیارت می‌رفت او را مجازات می‌کردند اما امروز می‌بینید که در اربعین چه جمعیتی می‌آید.

رئیسی تصریح کرد: زورتان به مقاومت نمی‌رسد و با این اعمال جنایتکارانه می‌خواهید مردم را بترسانید. قدرت‌تان در مقابل نیروهای مقاومت کارآیی از دست داده است و حالا به مردم بیگناه حمله می‌کنید؟ بدانید در مقابل این جنایت هولناک هزینه سختی خواهید داد.

رئیس دولت سیزدهم تاکید کرد: به آمریکای جنایتکار که در همه جنایات واقع‌شده در غزه نقش مستقیم داشت و به رژیم صهیونیستی هشدار می‌دهم که تردید نکنید در این جنایت و جنایات‌ دیگری که مرتکب شده‌اید هزینه‌ای خواهید داد که سخت پشیمان خواهید شد.

سردار قاآنی: روزی می‌آید که آمریکا باید عواقب شوم حمایتش از رژیم صهیونیستی را متحمّل شود

سردار اسماعیل قاآنی در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در مصلای تهران و در ابتدای سخنانش واکنش به سخنان یکی از حاضران در این مراسم که خواستار «انتقام سخت» از دشمنان شد، اظهار کرد: هر روز این کار را انجام می‌دهیم.

وی همچنین با بیان اینکه امسال سالگرد شهادت سردار سلیمانی با نبرد قهرمانان فلسطین همراه شده است، اظهار کرد: به همراه آنان مردان مقاومت در لبنان، عراق و یمن براساس تشخیص درست و وظیفه الهی خود هماهنگ باهم و متناسب با شرایط و در حدی که لازم بود این میدان قهرمانان فلسطین را پشتیبانی کردند.

فرمانده سپاه قدس افزود: از مردم قهرمان لبنان، عراق و یمن و همه سرزمین‌های پشتیبان ملت مظلوم فلسطین قدردانی می‌کنیم. به دشمنان مقاومت و اسلام و مردم مسلمان، به استکبار جهانی و رژیم کودک‌کش و خونخوار صهیونیستی می‌گوییم که با تبلیغات گسترده شما در جهان معلوم شد، اساس‌تان چقدر در مقابل مقاومت دوام می‌آورد.

قاآنی تأکید کرد: یک جریان مقاومت به نام فلسطین یک روز با شما آفندی جنگید اما شما را چه شد که همه ارکان حکومت‌تان بهم ریخت؟ شمایی که مدعی بزرگترین ارتش دنیا بودید و به اصطلاح خودتان پنجمین یا ششمین ارتش جهان بودید اما یک جریان مقاومت شما را اینگونه در هم تنید.

وی یادآور شد: به همین دلیل آمریکای جنایتکار با همه توان و قوای خود آمد و پشت سر رژیم صهیونیستی ایستاد. امروز همه ملت‌های آگاه دنیا حساب رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار در یک جدول واحد تنظیم می‌کنند. روزی فرا می‌رسد که آمریکای جنایتکار بیشتر از امروز باید عواقب شوم دخالت خود و حمایتش از رژیم صهیونیستی را متحمل شود.

فرمانده سپاه قدس تاکید کرد: امروز همه قدرت‌های مادی دنیا در غزه جمع شدند و این سرزمین دیگر جا برای ورود ابزار آلات نظامی و تانک‌ها ندارد، هیچ سرزمینی نیست که در این منطقه زیر آتش قرار نگرفته باشد. امروز ۸۹ روز است که همه ارتش‌های دنیا دور هم جمع شدند و یک گروه مقاومت در برابرشان مردانه ایستادگی‌ و نبرد می‌کند.

قاآنی ادامه داد: امروز مقاومت فلسطین در جنگ سرحال‌تر شده است. آمارهای رژیم صهیونیستی از تلفاتشان هر روز بیشتر می‌شود. مقاومت بانشاط‌تر می‌جنگد و هرچه لازم باشد محکم می‌ایستد و آن کس که در این میدان سرافکنده خارج می‌شود، آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی است.

وی تصریح کرد: در تشییع شهید والامقام سلیمانی شنیدید که یکی از رهبران برجسته فلسطین در پایان سخنش سه بار تکرار کرد شهید سلیمانی، شهید قدس است. امروز در حقیقت آن کسی که در صحنه جنگ با رژیم صهیونیستی می‌جنگد شهید سلیمانی و برادرانش در فلسطین هستند.

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: امروز لازم است به همه مردم ایران که در کرمان بودند و برادران و فرزندانشان مورد تهاجم خونخوارانی که از آمریکا و صهیونیست‌ها تأمین می‌شوند و جنایت می‌کنند هم تبریک و تسلیت بگوییم. به جبهه مقاومت هم برای شهادت صالح العاروری تسلیت و تبریک می‌گویم. به شهادت رساندن این شهید یا شهادت سیدرضی و حادثه تروریستی کرمان نشان می‌دهد، دشمن چقدر مستأصل شده اما نمی‌داند مقاومت و جمهوری اسلامی روش ریشه‌کردن رژیم صهیونیستی را هرچه دست و بال بزند رها نخواهد کرد و تا اضمحلال رژیم صهیونیستی و حکومت امام زمان پیش می‌رویم.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
چهلم این فاجعه میشه۲۲ بهمن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
چون پایان طوفان الاقصی پایان رژیم صهیونیستی است باید زودتر آتش بس شود تا طوفان تمام شود و ...!!
انشاالله با یاری خدای متعال و به الطاف امام زما (عج) به زودی زود طومار این خوناشامان در هم پیچیده خواهد شد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست