بازدید 2960

دستور رئیسی درباره جنایت تروریستی در کرمان

رئیس‌جمهور با صدور پیامی ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در جنایت تروریستی کرمان، مسئولان را موظف کرد هرچه سریع‌تر، نسبت به تسکین آلام آسیب‌دیدگان و مداوای مجروحان و بازگشت نظم و آرامش به شهر شهیدپرور کرمان اقدامات لازم را به عمل آورند.
کد خبر: ۱۲۱۳۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲ 03 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه مجریه با صدور پیامی، «با محکومیت شدید جنایت تروریستی در گلزار شهدای کرمان همزمان با مراسم بزرگداشت فرمانده فقید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپهبد شهید قاسم سلیمانی»، «این اقدام را جنایت ایران ستیزان و عمال ترور و سیاهی عنوان کرد» و «ضمن موظف کردن مسئولان به رسیدگی فوری به مجروحان این حادثه، بر پیگیری و شناسایی سریع عاملان و آمران این اقدام کور و بزدلانه تاکید کرد.»

متن کامل پیام رئیس جمهور به این شرح است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم . بار دیگر جنایت‌کاران ایران‌ستیز و عمال ترور و سیاهی، همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) سلاله پاک پیامبر رحمت، در مراسم گرامی‏داشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، سردار فاتح مبارزه با تروریسم، در اقدامی مذبوحانه و غیرانسانی، جنایت تأسف ‏باری را رقم زدند و موجب شهید و مجروح شدن عده‏ ای از شرکت‏ کنندگان در این مراسم از جمله تعدادی از زنان و کودکان بی‏گناه شدند.

اینجانب با محکوم کردن این اقدام تروریستی جنایت‌بار و ابراز همدردی با خانواده‌های داغدیده، این ضایعه ناگوار را به حضرت ولیعصر(عج) و به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  و عموم مردم شریف و بزرگ ایران تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای شهدای حادثه علو درجات و برای مجروحان شفای عاجل مسألت دارم.

ضمن تأکید بر پیگیری و شناسایی طراحان و آمران سیاه‏دل این حرکت غیرانسانی، از تمامی مسئولان استانی می‏خواهم هرچه سریع‏تر، نسبت به تسکین آلام آسیب‏ دیدگان و مداوای مجروحان و بازگشت نظم و آرامش به شهر شهیدپرور کرمان اقدامات لازم را به ‏عمل آورند.

بی‏ شک عاملان و آمران این اقدام بزدلانه به زودی به دست نیروهای توانای امنیتی و انتظامی شناسایی و به سزای عمل شنیع خود خواهند رسید. دشمنان ملت باید بدانند که این‏گونه اقدامات هرگز نمی‏ تواند خللی در عزم و اراده آهنین ملت ایران در دفاع از آرمان‏های اسلامی به ‏وجود آورد و آنها مصمم ‏تر از گذشته تا خشکاندن ریشه ‏های ترور و خشونت در میدان مبارزه با دشمنان عزت و اقتدار ایران و اسلامی حضور خواهند داشت.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی