بازدید 1906

تفاهم‌نامه همکاری بانک رفاه کارگران و شرکت سرمایه‌گذاری تامین(تیپیکو) امضاء شد

در راستای تحقق اهداف شعار سال "مهار تورم ، رشد تولید" و با هدف حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی تفاهم‌نامه همکاری بانک رفاه کارگران و شرکت سرمایه‌گذاری تامین(تیپیکو) امضاء شد.
کد خبر: ۱۲۱۳۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷ 03 January 2024

تفاهم‌نامه همکاری بانک رفاه کارگران و شرکت سرمایه‌گذاری تامین(تیپیکو) امضاء شد

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این تفاهم‌نامه طی مراسمی که به همین منظور در محل این بانک برگزار شد، به امضای دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران و دکتر حسین عطار مدیرعامل این شرکت رسید. 

دکتر للـه‌گانی طی سخنانی در این مراسم گفت: بانک رفاه کارگران در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی همواره از تولید ملی و اشتغازایی در کشور حمایت‌ کرده و این حمایت‌ها در دولت عدالت‌محور سیزدهم از گستردگی قابل توجهی برخوردار بوده است. 

تفاهم‌نامه همکاری بانک رفاه کارگران و شرکت سرمایه‌گذاری تامین(تیپیکو) امضاء شد

وی افزود: این بانک به عنوان یک بانک تجاری در همه حوزه‌های اقتصادی کشور فعال و به عنوان بانک سلامت‌محور تعامل بسیار مناسبی با حوزه سلامت کشور دارد.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران با بیان اینکه، حمایت‌های این بانک از حوزه سلامت کشور "انتفاعی" نیست، خاطرنشان کرد: این حمایت‌ها در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و به منظور ارتقای خدمات سلامت در کشور انجام می‌شود. 

وی به اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (خاص) بانک رفاه کارگران اشاره کرد و گفت: اقدامات این بانک به منظور حمایت از واحدهای تولیدی بسیار گسترده است و در این راستا با موافقت بانک مرکزی، انتشار اوراق گواهی سپرده خاص را در دستور کار قرار داده که کمک بزرگی برای تامین مالی طرح‌های اقتصادی است.

تفاهم‌نامه همکاری بانک رفاه کارگران و شرکت سرمایه‌گذاری تامین(تیپیکو) امضاء شد 

دکتر للـه‌گانی افزود: تامین مالی طرح‌ها و پروژه‌ها بر مبنای بانکداری اسلامی، مدلی است که بانک رفاه کارگران طراحی و اجرا کرده است. از طریق این مدل که مورد تأیید حوزه علمیه قم و شورای فقهی بانک مرکزی نیز قرار گرفته است، بانک در پروژه‌های مختلف در سطح کشور که نیاز به منابع مالی دارند، مشارکت می‌کند.

وی در پایان از آمادگی این بانک به منظور انتشار این اوراق با هدف تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین(تیپیکو) خبر داد و گفت: صنعت دارو از جمله صنایع راهبردی و استراتژیک کشور است و شرکت تیپیکو از جمله هلدینگ‌های مهم و تعیین‌کننده در این حوزه است و بانک رفاه کارگران آمادگی دارد به سهم خود از برنامه‌های اجرایی این هلدینگ حمایت کند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین(تیپیکو) نیز طی سخنانی در این مراسم با قدردانی از حمایت‌های بانک رفاه کارگران از این شرکت گفت: حدود 30 درصد از بار دارویی کشور بر دوش شرکت تیپیکو است و این شرکت برای پیشبرد اقدامات توسعه‌ای خود نیازمند حمایت‌های بانک رفاه است.

دکتر حسین عطار تصریح کرد: حمایت‌های این بانک از شرکت تیپیکو در سال‌های اخیر با جدیت بسیار به سمت تسهیل‌گری سوق پیدا کرده که ناشی از دستاوردهای تحولی این بانک در این سال‌ها است و جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: بانک رفاه کارگران از بانک‌های پیشرو در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی است و خود را متعهد به حمایت از حوزه سلامت کشور می‌داند و در این راستا همواره از شرکت تیپیکو حمایت کرده و این حمایت‌ها در دور اخیر فعالیت بانک بسیار گسترده بوده است.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین(تیپیکو) با بیان اینکه صنعت دارویی کشور از کمبود نقدینگی رنج می‌برد، تصریح کرد: به همین دلیل است که مواد اولیه دیر وارد کشور می‌شود و بعضا با کمبود دارو مواجه می‌شویم. بانک رفاه کارگران به سهم خود سعی کرده است تا یاری‌رسان شرکت تیپیکو به منظور تامین مواد اولیه و پیشبرد برنامه‌های اجرایی باشد.

شایان ذکر است، بیژن قزل‌بیگلو معاون اعتباری بانک رفاه کارگران نیز در این جلسه برخی از خدمات اعتباری این بانک را تشریح و به طور مشخص ظرفیت‌های اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه را به منظور حمایت از اقدامات توسعه‌ای شرکت تیپیکو تبیین کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی