بازدید 1876
مدیرعامل این شرکت تصریح کرد:

بانک رفاه کارگران یاری‌رسان شرکت شستا در مسیر توسعه است

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) گفت: بسیاری از شرکت‌های زیرمجموعه این شرکت نیازمند تامین مالی به منظور پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای هستند و بانک رفاه کارگران می‌تواند همیار ارزشمندی برای این منظور باشد.
کد خبر: ۱۲۱۳۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵ 03 January 2024

بانک رفاه کارگران یاری‌رسان شرکت شستا در مسیر توسعه است

دکتر عارف نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی بانک رفاه کارگران در حاشیه دومین نشست هم‌افزایی بانک رفاه کارگران و شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با بیان این مطلب، افزود: این شرکت و بانک می‌توانند در زمینه‌های مختلف با یکدیگر همکاری داشته باشند و از طریق هم‌افزایی در راستای توسعه اقدامات گام بردارند. 

وی به افزایش سرمایه بانک رفاه کارگران اشاره کرد و گفت: این مهم بستر حمایت‌های این بانک از حوزه تولید و اشتغال کشور از جمله برنامه‌های تولیدی شرکت‌های زیرمجموعه شستا را بیش از گذشته فراهم می‌کند و این شرکت‌ها می‌توانند به پشتوانه این بانک در مسیر اجرای طرح‌ها و پروژه‌های خود حرکت کنند. 

دکتر نوروزی به ارزیابی برگزاری نشست‌های هم‌افزایی بانک رفاه کارگران و شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی پرداخت و گفت: این نشست‌ها زمینه‌های همکاری متقابل را گسترش می‌دهد و بنده از دکتر للـه‌گانی مدیرعامل محترم بانک بابت برگزاری دومین نشست هم‌افزایی و تمهیداتی که برای این منظور اندیشیده بودند، تقدیر و تشکر می‌کنم.  

وی در پایان تاکید کرد: شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی نیازمند همیاری و همکاری بانک رفاه کارگران در مسیر توسعه است و این بانک یاری رسان این شرکت در این مسیر است.  

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی