بازدید 2398

فرشته حسینی کیست؟

فرشته حسینی متولد ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶ و بازیگر افغان‌تبار ایرانی است.
کد خبر: ۱۲۱۳۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷ 03 January 2024

فرشته حسینی کیست؟

به گزارش «تابناک»، فرشته حسینی فعالیت هنری را از ۹ سالگی از تئاتر شروع کرد. سپس در سال ۱۳۹۴ با بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی فعالیتش را در سینما آغاز کرد.

او در سال ۱۴۰۰ برای ایفای نقش در فیلم دسته دختران دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل زن از چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر را کسب کرد. زندگی‌نامه فرشته حسینی از پدر و مادری مهاجر و افغانستانی در تهران زاده شد.

فرشته حسینی در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمد و شش خواهر و یک برادر دارد. حسینی از دانش‌آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگران سینما و تلویزیون ایران است.

فرشته حسینی فعالیت هنری‌اش را زمانی که ۹ سال سن داشت آغاز کرد و به‌خاطر حساسیت‌هایی که خانواده‌اش داشتند فعالیتش را از تئاتر شروع کرد. وی در کنار تئاتر در فیلم‌های سینمایی و مستند هم بازی کرده‌است.

او نخستین‌بار بازی در فیلم مستند من یک بازیگر شادم به کارگردانی سامره رضایی در سال ۱۳۹۴ جلوی دوربین رفت. همچنین با بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی در جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم مراکش موفق به کسب بهترین بازیگر زن برای بازی در این فیلم شد.

در اردیبهشت ۱۴۰۰، نوید محمدزاده، هم‌بازی حسینی در قورباغه با انتشار پستی از تولدش در اینستاگرام رابطهٔ خود را اعلام کردند. این دو در تیر ۱۴۰۰ ازدواج خود را تأیید کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست