بازدید 4967

دستیار یحیی هم خواهان جدایی از پرسپولیس شد

کد خبر: ۱۲۱۳۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲ 02 January 2024

از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد بعداز اعلام استعفای یحیی گل‌محمدی، اوسمار هم قصد جدایی دارد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ باشگاه پرسپولیس در فصل جاری از لحاظ مالی نتوانست خارجی‌هایش را راضی نگه دارد و بارها به آنها قول داد و عمل نکرد. درنهایت کار به جایی رسید که نفراتی چون گولسیانی، حنانوف و اوسمار تصمیم گرفتند به باشگاه پرسپولیس نوتیس بدهند.

البته این باشگاه یکی، دو هفته پیش مطالبات عقب‌افتاده خارجی‌هایش را پرداخت کرد اما در این بین یکی از آنها احتمال اینکه در زمستان تصمیم به جدایی بگیرد، زیاد است.

 اوسمار دستیار اول و اسپانیایی یحیی جدا از مسائل مالی، از اینکه دیگر مثل سابق دستورات فنی‌اش در تیم اجرا نمی‌شود، شاکی است. گویا یکی از دستیاران ایرانی یحیی که اصرار زیادی دارد که خودش را مغز متفکر پرسپولیس معرفی کند، حرفش نزد یحیی بیشتر از اوسمار خریدار دارد و مربی برزیلی هم خیلی‌خوب متوجه این موضوع شده است. 

درواقع شاید بتوان گفت در نتایج نیم‌فصل سپری‌شده از لیگ نقش دستیاران ایرانی یحیی خیلی بیشتر از اوسمار بوده است. با این تفاصیل احتمال اینکه این مربی برزیلی تصمیم به قطع همکاری با پرسپولیس را بگیرد، زیاد است. موردی که شاید باشگاه پرسپولیس هم از آن استقبال کند، از این جهت که جدایی این مربی می‌تواند از لحاظ مالی به این باشگاه کمک کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست