بازدید 16306
۶

آخرین وضعیت پرونده امیر تتلو

یک منبع آگاه در خصوص آخرین وضعیت پرونده امیرحسین مقصودلو ضمن بیان اتهامات، گفت: پرونده وی در مرحله بازپرسی است.
کد خبر: ۱۲۱۳۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴ 01 January 2024

به گزارش تابناک،  «امیرحسین مقصودلو»، پانزدهم آذرماه امسال توسط پلیس ترکیه بازداشت و از مرز بازرگان تحویل ایران شد. همان زمان با دستور قضائی «تتلو» بازداشت شد و گمانه‌زنی‌ها درخصوص اتهامات وی مطرح شد. 

 
در همین رابطه یک منبع آگاه درگفت‌وگو با خبرگزاری فارس، تولید، ارسال، توزیع و انتشار آثار مستجهن و مبتذل به وسیله سیستم‌های رایانه‌ای مخابر و مخابراتی‌، انتشار و توزیع محتویات مستهجن در قالب تولید و پخش کلیپ و آهنگ و تصاویر و آثار هنری حاوی تصاویر و صحنه‌های مبتذل و مستهجن (زنان و دختران نیمه برهنه در فضای مجازی با وصف حرفه قراردادن) دایر کردن قمارخانه، سایت شرط‌بندی، ترغیب، تطمیع یا تهدید افراد جهت دستیابی به محتویات مستهجن یا تسهیل آن؛ تحریک و ترغیب افراد خصوصا نسل جوان به ارتکاب جرائم منافی عفت و انحرفات جنسی و تشویق مردم به فساد و فحشاء را از جمله اتهامات امیرحسین مقصودلو برشمرد.  
 
این منبع آگاه با اشاره به اینکه این پرونده در مرحله بازپرسی  افزود: در پرونده مقصودلو نام چهار متهم دیگر نیز به چشم می‌خورد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۶
بهترین گزینه اعدام
چرا این فرد را گنده اش میکنید.از اویک قهرمان میسازید. خبری ندارید که مخاطب جذب کنید هر چرندیاتی را تیتر می کنید. حالت تهوع گرفتیم
بهترین راه اعدامه خسته شدن کل ملت ازاین نمونه ای از شیطان هست چن تا دخترمونو ب فساد بکشه تا بفهمید میدونی چقد خانواده بخاطر این و گروهش داغدار شدن چجور دختران معصوم بخاطر این خودکشی کردن هزارتا کاره دیگه
اینها که جرم خاصی نبایدباشه.آدم و اینا اگرنشته آزاده
بهترین مجازات براش اینه که مجبورش کنن شش ماه با بهنوش بختیاری یا بهاره رهنما زندگی کنه.
این مردک چی از جون جوانان ما میخواد؟ دنبال چیه؟ فایده این آقا برای نسل جدید چیه؟ غیر از اینه که نوجوانان و جوانان پاک ما رو با رفتارها و صحبت های خلاف عرف خودش، به ورطه سقوط میکشونه؟ و بی ادبی و فحاشی رو رواج میده؟
من نمیگم اعدام، حرف من اینه که با ایشون و هر مجرم دیگه ای متناسب با جرمش بدون تعارف و مصلحت اندیشی برخورد بشه وگرنه فردا روزی دیگه سنگ رو سنگ بند نمیشه. از ما گفتن بود. برا همه در پناه خدا ارزوی سعادت و خوشبختی دارم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی