بازدید 2108

پایان آدم‌ربایی مسلحانه در ریگان با آزادی گروگان‌ها

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از پایان عملیات گروگانگیری در شهرستان ریگان خبر داد و گفت: طی عملیاتی مقتدرانه از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان، گروگانگیران مسلح در چنگال قانون گرفتار شدند.
کد خبر: ۱۲۱۳۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱ 31 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری استان کرمان، مهدی بخشی در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: پس از کسب گزارشی مبنی بر ۲ فقره آدم ربایی مسلحانه در شهرستان ریگان، بلافاصله با توجه به اهمیت این اقدام ضد امنیتی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

این مقام ارشد قضایی در استان کرمان بیان کرد: در بررسی‌ها مشخص شد آدم ربایان قصد داشتند گروگان‌ها را از مناطق مرزی و همجوار ۲ استان خارج کنند که به منظور حفظ جان گروگان‌ها، تحقیقات گسترده‌ برای شناسایی محل نگهداری آنان و دستگیری عامل یا عاملان این اقدام آغاز شد.

دادستان کرمان ادامه داد: سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره اطلاعات با شناسایی محل اختفای گروگانگیران و با ورود به محدوده دشت سمسور، در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی طی درگیری مسلحانه‌ توانستند گروگان‌ها را به سلامت آزاد کنند.

مدعی العموم در استان به دغدغه دستگاه قضایی و نهادهای اطلاعاتی ، امنیتی و انتظامی به منظور برقراری نظم، امنیت و مقابله با جرایم خشن و عوامل ناامنی اشاره و تصریح کرد: امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضاست و در این راستا هیچگونه مماشاتی با مخلان امنیت نخواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست