اخبار مهم کدال شنبه ۹ دی ماه ۱۴۰۲

امروز شنبه ۹ دی ماه ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
کد خبر: ۱۲۱۳۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹ 30 December 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز شنبه ۹ دی ماه ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده گشان

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی شرکت گشان که در ساعت ۱۳:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۰ در استان خراسان رضوی، شهر شاندیز به آدرس بلوار میرزا جواد آقا تهرانی - مجموعه گردشگری پدیده شاندیز ساختمان اداری برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه وهور

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه وهور از مبلغ ۷۶,۱۷۶,۲۸۳,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۹۵,۱۷۶,۲۸۳,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور سرمایه گذاری در شرکت فرعی (شرکت مولد نیروگاهی گوهر سیرجان) و تامین سرمایه در گردش و اصلاح ساختار مالی که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه گردید. انجام افزایش سرمایة یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می‌باشد.

شفاف سازی فارس

پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به استحضار می‌رساند با هدف اصلاح ساختار مالی، موضوع افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی طبقه سرمایه گذاری‌های بلند مدت در حال بررسی کارشناسی بوده و به محض تهیه گزارش‌های مربوطه، تصویب هیأت مدیره وهمچنین اخذ تأییدات موردنیاز، اطلاع رسانی به سهامداران محترم انجام خواهد پذیرفت.

شفاف سازی فملی

پیرو اخبار منتشر شده در پایگاه خبری وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر تعیین حقوق و عوارض دولتی سال ۱۴۰۲ به استحضار می‌رساند عطف به بخشنامه‌ی وزات صنعت معدن و تجارت به تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۳ در خصوص تعیین حقوق دولتی مواد معدنی در سال ۱۴۰۲، به اطلاع میرساند در بند"۴" این بخشنامه "مقرر گردید که در خصوص معادنی که حقوق دولتی آن‌ها بر مبنای محصول فرآوری شده اخذ می‌گردد، ملاک عمل جهت محاسبه ضرایب تبدیل ماده معدنی خام (کلوخه، کانسنگ یا ...) به محصول فرآوری شده (کنسانتره یا شمش یا...)، درصد‌های بازیایی صنعتی استاندارد مطابق دستورالعمل معاونت معادن و فرآوری مواد خواهد بود. معاونت معادن و فرآوری مواد موظف است ظرف مدت یک ماه از تاریخ این رأی، دستورالعمل مخصوص این بند را ابلاغ نماید. " لذا با توجه به ابهامات موجود در خصوص نحوه محاسبه حقوق و عوارض دولتی با فرمول جدید، تعیین آثار مالی ناشی از آن تا ابلاغ دستورالعمل مذکور امکان پذیر نمی‌باشد.

توقف تمامی فعالیت‌های شرکت فغدیر

با توجه به مدارک ارائه شده‌ی شرکت، به دلیل اعمال محدودیت مصرف گاز صنایع در فصل سرما از تاریخ ۱۰ دی ماه ۱۴۰۲، تولید متوقف میشود و برآورد تاریخ شروع مجدد فعالیت ۲۵/۱۱/۱۴۰۲ می‌باشد.

اطلاعات بااهمیت وبشهر

با توجه به بدهی شرکت مارگارین به بانک ملی ایران بابت تفاوت نرخ کلزاکاران موضوع بند ۵ گزارش حسابرسی دوره مالی ۶ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ و عدم توانایی بازپرداخت تعهدات مزبور توسط آن شرکت و جلسات مکرر برگزار شده با بانک ملی ایران و به منظور اجتناب از ریسک قفل شدن شرکت مارگارین در رابطه با معوقات بانکی به دلیل مشکلات تامین مالی، با درخواست شرکت مارگارین و تصویب هیأت مدیره توسعه صنایع بهشهر طی صورتجلسه مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۷، تعهدات شرکت مارگارین به بانک ملی ایران به مبلغ ۱.۸۸۲ میلیارد ریال توسط شرکت توسعه صنایع بهشهر ایفاد گردید. با توجه به محدودیت‌های مالی شرکت مارگارین و سهل البیع‌تر بودن زمین‌های مازاد پیشنهادی آن شرکت، در راستای مولد سازی دارایی‌ها توافق گردید که از محل مطالبات شرکت توسعه صنایع بهشهر از مارگارین، سه فقره ملک به شرکت ساختمانی بهشهر (شرکت تابعه صددرصدی و متولی امور املاک مجموعه) جمعا به مبلغ ۲.۲۷۵ میلیارد ریال (معادل ارزش کارشناسی) منتقل و تسویه صورت پذیرد.

دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات خریخت

افزایش نرخ محصولات ارسالی به شرکت ایدم ۲۵ درصد می‌باشد که از تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ لازم الجرا بوده و اثرات مالی و سود و زیانی گزارش مزبور تا کنون شامل افزایش مبلغ فروش به مبلغ ۵۰۳.۹۲۳ میلیون ریال می‌باشد.

شفاف سازی وحافظ

از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت‌های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۳/۶/۹/۱۲ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۶/۳۱) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. 

اطلاعات بااهمیت کاما

گواهی کشف جدید معدن صاحب دیوان متعلق به سرزمین جلگه‌های آسمانی (سهامی خاص)، که شرکت باما مالک سی درصد آن است، با ذخیره قطعی حدود ۳۷۷ میلیون تن و احتمالی ۱۹ میلیون تن می‌باشد.

صدور مجوز افزایش سرمایه سامان

در اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۴)، تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت بانک سامان (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه به مبلغ ۳۱,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.

شفاف سازی وغدیر

پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی طبقه سرمایه گذاری‌های بلند مدت در حال بررسی کارشناسی بوده که نتیجه متعاقبا به اطلاع سهامداران محترم خواهد رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست