بازدید 3730
۴

امیرعبداللهیان دلیل ترور شهید رضی را عنوان کرد

وزیر امور خارجه گفت: اقدامی که اسرائیل درباره سید رضی انجام داد از عصبانیت بود که در شکست‌های سیاسی، نظامی و امنیتی متوجه آنها شده بود که این موضوع در دنیا ثبت شده و همه استراتژیست‌های نظامی بر آن تاکید دارند.
کد خبر: ۱۲۱۲۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷ 30 December 2023

به گزارش تابناک، ایرنا نوشت: حسین امیرعبداللیهان وزیر امور خارجه در حاشیه آیین گرامیداشت شهید سید رضی موسوی که در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا (س) پادگان ولیعصر برگزار شد، گفت: شهید سید رضی موسوی یکی از بهترین‌ها بود و من در همه سفرها به سوریه سال‌های متمادی با او ارتباط و آشنایی داشتم و شاهد بودم که ایشان صادقانه و مخلصانه برای تامین حداکثری امنیت ملی و منطقه در مبارزه با تروریسم و صهیونیسم تلاش می‌کردند.

امیر عبداللهیان با بیان اینکه تردید نکنید مسیر و راه سید رضی ادامه پیدا می‌کند، اظهار داشت: رژیم جنایتکار صهیونیستی او را با روش ناجوانمردانه ترور کرد، اما این ترور چیزی از اهداف جمهوری اسلامی ایران برای تامین حداکثری امنیت در منطقه و کشورمان نخواهد کاست بلکه ما را در این مسیر مصمم تر خواهد کرد.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی در بیش از ۸۰ روز گذشته دو شکست را متحمل شده است؛ شکست اول روز هفتم اکتبر بود در این روز اسرائیل در بُعد سیاسی و امنیتی به تمام معنا فروریخت و شکست دوم نیز ۸۰ روز گذشته با مقاومت غزه در ابعاد نظامی فروریخت.

وزیر امور خارجه خاطرنشان کرد: اقدامی که اسرائیل درباره سید رضی انجام داد از عصبانیت بود که در شکست‌های سیاسی، نظامی و امنیتی متوجه آنها شده بود که این موضوع در دنیا ثبت شده است و همه استراتژیست‌های نظامی بر آن تاکید دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴
و ایضا دیپلماسی ضعیف خارجی
ایشون گفته از عصبانیت بوده شما هم بگید بوده.
انتقام سخت پس چی میشه
کی و کجا
کی قراره انتقام بگیریم؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی