بازدید 7178

کلک بزرگی که سپاهان به فدراسیون زد

کد خبر: ۱۲۱۲۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۵ 30 December 2023

جزئیات پرونده سپاهان توسط یکی از اعضای کمیته استیناف شرح داده شد.

سید عباس موسوی امشب مهمان یک برنامه تلویزیونی بود و در بخشی از صحبت‌های خود درباره قرارداد ۱۶۰ میلیارد تومانی پیام نیازمند، گفت: من هم راجع به قرارداد ایشان که در سال اول ۱۰ میلیارد و برای سال دوم چیزی حدود صد و چند میلیارد تومان منعقد شده، شنیده‌ام. باشگاهی اینگونه مقررات حاکم را مورد استهزا قرار می‌دهد!   

عضو کمیته استیناف در خصوص تخلفات نقل و انتقالاتی سپاهان، اظهار کرد: یکی از ترفندهای باشگاه سپاهان برای خارج شدن از شمول دستورالعمل سقف بودجه، این بوده که اعلام کرده‌اند قبل از ابلاغ، قراردادها را تنظیم کرده‌ایم، درحالی که اطلاع داده شده بود که چنین دستورالعملی در حال بحث و زمانش مشخص است. 

او درباره این که آیا این قانون جدید باید روی قراردادهای از قبل تنظیم شده هم اعمال می‌شد، بیان کرد: سقف بودجه نسبت به قراردادی که قبلا وضع شده، عطف به ماسبق نمی‌شود اما در این دستورالعمل آمده که حاکم بر فصل مسابقاتی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ است. چون حاکم بر این دوره زمانی است، باید از آن تبعیت کنند.  

موسوی در پاسخ اظهار به بی‌اطلاعی سپاهان نسبت به قانون سقف بودجه، ادامه داد: باشگاه سپاهان از وضع دستورالعمل سقف بودجه باخبر بود و به همین دلیل در جلسات کارگروه شرکت نکردند. ما پرونده سپاهان، مدارک، مستندات و تخلف در قراردادها را دیدیم؛ تمام قراردادهای آن‌ها هم پیش از ابلاغ ثبت نشده بود که حالا به این موضوع معترض هستند. نسبت به ۶ بازیکن این تیم تخلفاتی صورت گرفته و از ۵ اتهام وارد، سپاهان در ۳ مورد متخلف شناخته شده است.  

عضو کمیته انضباطی درباره چرایی جریمه ۴۰ میلیارد تومانی باشگاه سپاهان، گفت: کمیته محترم انضباطی در پرونده آقای ساپینتو، ایشان را به میزان ۱۰ درصد از مبلغ قرارداد منعقد شده با باشگاه استقلال محکوم کرد. تخلف ساپینتو نسبت به حجم گسترده‌ای از تخلفات در تنظیم قرارداد با چندین بازیکن، قابل قیاس نیست. در مقام قضا باید اوضاع و احوال، حجم تخریب رفتار جزایی متهم نسبت به قوانین، شدت آلام بر جامعه و انتظارات مردم را درنظر گرفت. اگر شما از چراغ قرمز عبور کنید اما با جریمه بسیار سنگین روبرو شوید، در محاسبات خود تجدید نظر می‌کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۰
سلام
اين نقل قول از جاوداني عضو كميته انضباطي شده وبعد تصحيح كرده وپوزش خواسته اصلا خود این مطلب نشان می دهد دروغ است.چرا تشوش اذهان می کنید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
چون از سپاهان می ترسند
سلام
یک وقتی هو انداختند که برای امدن به سپاهان یک ملیون یورو سپاهان پول پرداخته که میثاقی مدعی بود وخود نیازمند. در شبکه 3 گفت خیلی کمتر است وبعد اعلام رسمی 250 هزار یورو شد .چرا می خواهید تیم زمین بخورد با دروغ که به دربازبا می بندید.
سپاهان و استقلال با جعل و دستکاری در قرارداد بازیکنان، کلاه بزرگی سر فوتبال ایران گذاشتند...

البته کمک های فدراسیون و وزارت ورزش رو هم نباید فراموش کرد...
کلا همه داریم رو سر هم کلاه میزاریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کاش برای تیم‌های سوگلی هم همین بود
سپاهان فقط بلده سر داخلی ها رو شیره بماله
تابناک غش کرده به سمت پرسپولیس چرا پیام ها را منتشر نمی کنید
علیرضا صالحی باید به اتهام حمایت از دور زدن قانون و تضییع حقوق بیت المال مورد پیگرد قرار گیرد.
سپاهان قانون و به مسخره گرفته.
الان قراردادها رو کاهش میده و با چندتا حواله فولاد کار و حل میکنه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست