بازدید 2001

نیازهای شعب اخذ رای سراسر کشور احصا شده است

رییس ستاد انتخابات کشور از احصای نیازهای شعب اخذ رای در سراسر کشور خبر داد و گفت: تامین نیازهای شعب برای برگزاری انتخابات پرشور در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۱۲۱۲۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸ 29 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سید محمد تقی شاهچراغی شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران در سالن هلال احمر سمنان درباره آخرین اقدامات ستاد انتخابات کشور برای برگزاری انتخابات یازدهم اسفند ماه بیان کرد: نیازهای شعب اخذ رأی سراسر کشور احصا شده است

وی با بیان اینکه جانمایی بازنگری و به روز رسانی شعب و فرآیندهای انتخاباتی با همراهی ستاد انتخابات استان‌های کشور انجام شده است، افزود: مقدمات برگزاری انتخابات پرشور انجام شده است.

معاون وزیر کشور درباره ابتکارات این دوره انتخابات از سوی ستاد انتخابات کشور بیان کرد: با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شماره تماس ۱۱۷ در اختیار مردم قرار گرفته تا بتوانند با ستاد انتخابات کشور به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنند.

شاهچراغی با بیان اینکه این سامانه دریافت نظرات و گزارش‌های مردم را در دستور کار خود قرار خواهد داد، ابراز کرد: این سامانه فعال شده تا شهروندان بتوانند موضوعات مربوط به حوزه انتخابیه خود را به طور مستقیم به ستاد انتخابات وزارت کشور اعلام کنند.

وی با بیان اینکه خدمات دولت و افزایش رضایتمندی مردم در جامعه مشهود است، تاکید کرد: علیرغم هجمه دشمنان امسال شاهد حضور پرشور مردم =ای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی