بازدید 2600

زارع‌پور: ضرر دکل‌های مخابرات به اندازه موبایل نیست

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به برنامه‌ریزی برای حل شدن مشکل دکل‌های مخابرات و تلفن‌های‌همراه در تهران، گفت: هیبت دکل ترسناک است ولی ضرر آنها به اندازه تلفن‌همراه نیست.
کد خبر: ۱۲۱۲۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶ 29 December 2023

به گزارش «تابناک»، عیسی زارع پور در گفت وگو با ایسنا در حاشیه جلسه دولت درباره قطع شدن برخی دکل‌های تلفن‌های همراه در تهران، اظهار کرد: یک مساله ای که در تهران و برخی کلان‌شهرها داریم این است که برخی BTS و ساتهای اپرتورهای همراه که عموما در فضای عمومی و و پارک‌ها نصب شده‌اند با حکم ماده ۱۰۰ مواجه شده و تخریب شده  یا خاموش شوند. با همراهی خوب شهردار تهران در هفته گذشته جلسه با اپراتورها برگزار شده و تصمیم گیری شده که مشکل حل شود.

وی ادامه داد: قریب به هزار سایت مشمول حکم ماده ۱۰۰ شده بود که با همراهی شهردار تهران، مساله آنها حل شده و امیدواریم در آینده سازوکاری در نظر گرفته شود که چنین مشکلی بوجود نیاید. منافع BTS ها به مردم می رسد و نباید صرفا نگاه اقتصادی داشت.

وزیر ارتباطات درباره زمان حل شدن این مشکل، بیان کرد: زمان بندی انجام شده و اپراتورها باید جرایمی را پرداخت کنند. البته بحث ممانعت مردم از نصب دکل‌ها  و BTS ها در مجاورت منازل خود یکی از موانع توسعه شبکه همراه است که بارها گفته ام این‌ها ضرر ندارند و مدام این‌ها را پایش و اندازه‌گیری می‌کنیم و به مراتب پایین‌تر از استاندارهای بین‌المللی است و خیال مردم راحت باشد. هیبت دکل ترسناک است و من این را قبول دارم ولی ضرر آنها به اندازه گوشی نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی