بازدید 4475
قرمز و آبی هم امتیاز پشت سر سپاهان بهم‌ریخته

۳ امتیاز سخت و شیرین پرسپولیس از نساجی احیاشده

سه تیم بالای جدول با فشردگی دو امتیازی پشت سر هم قرار گرفته اند و معادله قهرمانی نیم فصل را پیچیده‌تر کردند. نساجی هفته اخیر چهارگل از استقلال خورده بود اما با اخراج رحمتی و آمدن آلکاراس اسپانیایی پوست انداخت و بازی متفاوتی به نمایش گذاشت. 
کد خبر: ۱۲۱۲۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴ 28 December 2023

 پرسپولیس با کسب سه امتیاز دیدار عقب‌افتاده با نساجی قائمشهر ، گرچه صعودی در جدول لیگ نداشت اما به دو رقیب اصلی خود در راه قهرمانی نزدیک شد.

به گزارش تابناک ورزشی، پرسپولیس در دیداری معوقه از هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت 17:30 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف نساجی قائمشهر رفت که این مصاف سخت و نزدیک با برتری یک بر صفر شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید تا قرمزها هم‌امتیاز با همشهری آبی‌پوش و 29 امتیازی در جایگاه سوم جدول قرار بگیرند.

 

شرح گل

 گل پرسپولیس دقیقه ۳۱ توسط شهاب زاهدی: ارسال مهدی ترابی با ضربه سر شهاب زاهدی به تور دروازه رشید مظاهری چسبید تا هواداران سرخ به جشن و پایکوبی بپردازنند.

 

حالا سه تیم بالای جدول با فشردگی دو امتیازی پشت سر هم قرار گرفته اند و معادله قهرمانی نیم فصل را پیچیده‌تر کردند. نساجی هفته اخیر چهارگل از استقلال خورده بود اما با اخراج رحمتی و آمدن آلکاراس اسپانیایی پوست انداخت و بازی متفاوتی به نمایش گذاشت. 

تک گل پرسپولیس در این بازی خانگی شهاب زاهدی در دقیقه 32 با یک ضربه سر به ثمر رساند. شاگردان گل‌محمدی علیرغم کسب سه امتیاز نتوانستند نمایش دلچسبی مقابل نساجی نصف و نیمه داشته باشد و فقط سه امتیاز را کسب کردند. آلکارس سرمربی جدید و اسپانیایی نساجی در این بازی هشت بازیکن خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشت.

ترکیب پرسپولیس:‌ علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر (46- وحدت هنانوف)، فرشاد فرجی، گئورگی گولسیانی، محمدمهدی احمدی، سروش رفیعی (4+90-میلاد سرلک)، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی (78- میلاد سورگی)، امید عالیشاه، سعید صادقی (46-محمد عمری) و شهاب زاهدی (89-مسعود ریگی).

ترکیب نساجی: رشید مظاهری، امیرمحمد هوشمند، امیرحسین سام‌دلیری، صابر حردانی (66-اسماعیل بابایی)، سعید بیگی، مهرداد عبدی، محمدرضا ترابی (71- احمد جمشیدی)، فرشید اسماعیلی (71-امیرحسین محجوری)، فرزاد زامهران، نونو دلگادو و علا عباس (60-آریا برزگر).

داور: سیدرضا مهدوی

لحظات حساس بازی 

دقیقه 12: ضربه سر شهاب زاهدی از داخل محوطه شش قدم از بالای دروازه رشید مظاهری به بیرون رفت.

دقیقه 29: توپ در شلوغی محوطه جریمه پرسپولیس به علا عباس رسید و این بازیکن قصد داشت با یک ضربه فنی توپ را از روی سر بیرانوند وارد دروازه کند که توپ روی سقف دروازه فرود آمد.

دقیقه 57: محمد عمری روی اشتباه وحشتناک مدافع نساجی و پاس رو به عقب اشتباه او در موقعیت تک به تک با مظاهری قرار گرفت اما تعلل بازیکن پرسپولیس باعث شد تا این موقعیت خوب سرخپوشان از دست برود.

دقیقه 59: گئورگی گولسیانی اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه 60: ضربه سر امیرمحمد هوشمند با اختلاف کم از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 65: ضربه سر فرشاد فرجی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 67: شوت ناگهانی امید عالیشاه از پشت محوطه جریمه را رشید مظاهری به کرنر فرستاد.

دقیقه 88: حسین زامهران بخاطر هل دادن سروش رفیعی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 89: ضربه سر امیرحسین سام دلیری روی ضربه ایستگاهی تیم نساجی را بیرانوند با یک واکنش خوب در اختیار گرفت.

دقیقه 4+90: رشید مظاهری که روی یک ضربه کرنر از دروازه خود به بیرون آمده بود می‌رفت تا با یک ضربه سر دروازه پرسپولیس را باز کند اما این توپ هم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 5+90: علیرضا بیرانوند به دلیل اختلال در شروع مجدد بازی از کنار دروازه دیگر اخطاری بازی لقب گرفت.

۳ امتیاز سخت و شیرین پرسپولیس از نساجی احیاشده

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست