بازدید 5590

تسلیت سران قوا درپی شهادت سردار سید رضی موسوی

سران قوای مجریه، قضائیه و مقننه با صدور پیام‌های جداگانه ای، شهادت سردار سید رضی موسوی از فرماندهان سپاه در سوریه را تبریک و تسلیت گفتند.
کد خبر: ۱۲۱۲۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱ 26 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سید ابراهیم رئیسی، با تبریک و تسلیت شهادت سردار سید رضی موسوی در حمله موشکی رژیم جنایتکار صهیونیستی به دمشق، به ملت ایران و همرزمان ایشان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تاکید کرد: این سردار دلیر و شجاع که از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود، در کسوت مستشاری محور مقاومت اسلامی در حراست از حرم اهل بیت در سوریه و در راه پاسداری از آرمان‌های والای اسلامی به شهادت نائل آمد و نامی ماندگار از خود برجا گذاشت.

رئیس جمهور افزود: بی‌تردید این اقدام، نشانه دیگری از سرخوردگی، عجز و ناتوانی رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه است و قطعا آن‌ها تاوان این جنایت را خواهند داد.

پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه در پی شهادت سردار سید رضی موسوی

رئیس قوه قضائیه هم طی پیامی شهادت «سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی» از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه را تبریک و تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

خبر شهادت «سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی» از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه به دست صهیونیست‌های غاصب و جنایتکار موجب تألم شد.

وی که از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود در جبهه نبرد با تکفیری‌های مورد حمایت آمریکا و اسرائیل، مجاهدت‌ها و رشادت‌ها کرد و در آخر پاداش این عمل صالح با رزق شهادت به او عطاء شد و این شهید والامقام به هم‌رزمان شهیدش پیوست و بدون‌تردید بهشت، روزىِ نیکوى الهى و ارزانى شده از جانب خدا به شهداست؛ خداوند مقام شهیدان ما بالاخص سردار سیدرضی را متعالی و آن‌ها را با شهدای کربلا محشور گرداند.

اینجانب شهادت این سردار والامقام را به، ولی امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا و نهاد مقدس سپاه پاسداران و هم‌رزمان و خانواده معظم شهید تبریک و تسلیت گفته و برای آنان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه باریتعالی مسئلت دارم.

قالیباف: رژیم صهیونیستی تاوان سنگینی خواهد پرداخت

رئیس مجلس شورای اسلامی هم شهادت سردار سید رضی موسوی را تبریک و تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

بار دیگر یکی از فرزندان ایران و یاران خدوم ملت، فرمانده دلاور و سردار سرافراز مدافع حرم سید رضی موسوی به کاروان شهیدان پیوست.

سردار رشید و فرمانده ارشد سپاه، شهید سیدرضی موسوی، مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت در سوریه و از همرزمان سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی بودند که در سال‌های طولانی و عرصه‌های راهبردی، در دفاع از آرمان‌های اسلام، انقلاب و حریم اهل‌بیت (علیهم‌السلام) مجاهدتی سلحشورانه و خستگی‌ناپذیر داشتند.

این شهید والامقام به‌عنوان مستشار نظامی و در حین انجام وظیفه، در حمله موشکی جنایتکارانه مزدوران صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق به شهادت رسید و بی‌تردید رژیم سفاک صهیونیستی تاوان سنگین این جنایت را پرداخت خواهد کرد.  

ضمن عرض تبریک و تسلیت به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری، فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت، ملت شریف ایران و خانواده بزرگوار ایشان، امیدوارم روح بلند شهید سید رضی موسوی در جوار ارواح طیبه شهدا قرین الطاف الهی قرار گیرد.

گفتنی است، سردار سید رضی موسوی از مستشاران با سابقه سپاه، امروز دوشنبه در حمله رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق به شهادت رسید.

سردار سید رضی موسوی از مستشاران قدیمی نیروی قدس سپاه در سوریه و یار و همراه حاج قاسم سلیمانی بود که در حوزه پشتیبانی از محور مقاومت در سوریه فعالیت داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست