بازدید 3230
۱

حمله پهپادی به پایگاه آمریکا نزدیک فرودگاه اربیل

خبرگزاری رسمی عراق دوشنبه شب اعلام کرد که در پی حمله پهپادی به نزدیکی فرودگاه اربیل، فعالیت این تاسیسات فرودگاهی غیرنظامی متوقف شد.
کد خبر: ۱۲۱۲۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۶ 26 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق از اختلال در فعالیت یکی از فرودگاه‌های واقع در شمال این کشور و زخمی شدن شماری از افراد در نتیجه حمله پهپادی به فرودگاه مذکور خبر می‌دهد.

خبرگزاری رسمی عراق (واع) شامگاه امروز (دوشنبه) در پایگاه اینترنتی خود ضمن تأیید تعلیق پروازها در فرودگاه بین المللی اربیل اعلام کرد که شماری از افراد نیز در جریان این حمله پهپادی مجروح شدند.

در بیانیه سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در رابطه با حمله پهپادی ساعات گذشته بعد از ظهر امروز آمده که در ساعت ۱۵:۵۰ عصر امروز به وقت محلی (۱۶:۲۰ به وقت تهران) یک هواپیمای بدون سرنشین بمب گذاری شده به نزدیکی فرودگاه غیر نظامی شهر اربیل، مرکز اقلیم کردستان در شمال عراق ارسال شده و در نتیجه این حادثه نیز، شماری از افراد زخمی شدند، در فعالیت فرودگاه اختلال به وجود آمده و زمان پروازهای غیر نظامی تحت تأثیر قرار گرفته است.

این حمله در حالی انجام می‌شود که پایگاه‌های آمریکا در سوریه و عراق طی چند هفته اخیر چندین بار هدف حمله راکتی، موشکی و پهپادی مقاومت اسلامی عراق قرار گرفته‌اند.

مقاومت اسلامی عراق پیش‌تر اعلام کرده بود که در راستای حمایت از ملت فلسطین و به دلیل دست‌داشتن آمریکا در کشتار و جنایت علیه آنها حمله‌ها به پایگاه‌های واشنگتن در منطقه را تشدید خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم

*****
اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

یا الله به حق محمد و آل محمد
از اختلاس و تورم نجاتمون بده
و
از دست جنایتکارای جنگی غاصب قصاب صهیونست، مردم مظلوم فلسطین رو نجات بده.
*****

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست