بازدید 2767
۷

پیام مهم یحیی السنوار درباره دستاوردهای مقاومت

رئیس حماس در نوار غزه در پیامی مهم درباره دستاوردهای رزمندگان مقاومت در جنگ غزه اعلام کرد گردان‌های القسام عملیات‌هایی بی‌سابقه و شدید ضد دشمن انجام داده و ارتش اسرائیل را درهم شکستند.
کد خبر: ۱۲۱۲۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴ 25 December 2023


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، «یحیی السنوار» رئیس جنبش حماس در نوار غزه طی دو روز گذشته پیامی مهم و طولانی برای رئیس و اعضای دفتر سیاسی حماس درباره دستاورهای مقاومت ضد رژیم اشغالگر فرستاده است.

الجزیره به نقل از منابع نزدیک به حماس اعلام کرد، یحیی السنوار در این پیام خود تاکید کرده که گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی حماس) نبردی شدید و بی‌سابقه ضد نیروهای اشغالگر اسرائیلی انجام داده‌اند و ارتش دشمن متحمل خسارات سنگین جانی و مادی شده است.

بر این اساس، رئیس حماس در نوار غزه در پیام خود اعلام کرد: گردان‌های القسام در طول جنگ زمینی با دشمن دست کم 5 هزار نظامی و افسر صهیونیست را هدف قرار دادند که یک سوم آنها کشته و یک سوم دیگر به شدت مجروح و یک سوم دیگر دچار معلولیت‌های دائمی شده‌اند. همچنین در سطح تجهیزات ارتش صهیونیستی نیز 750 خودروی نظامی دشمن به طور کامل یا جزئی منهدم شده است.

 

السنوار تاکید کرد که گردان‌های القسام ارتش رژیم اشغالگر را درهم شکستند و به راه خود برای درهم شکستن این ارتش ادامه می‌دهند و هرگز تسلیم شروط اشغالگران نخواهند شد.

یحیی السنوار در این پیام خود همچنین پایداری مردم فلسطین در نوار غزه را ستوده و گفت: این مردم نمونه بارز فداکاری، قهرمانی، شجاعت، جوانمردی و همبستگی هستند و این وظیفه رهبری سیاسی مقاومت است که به سرعت زخم‌های ملت ما را بهبود بخشد و پایداری آنها را تقویت کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۷
دم یحیی جون گرم
کجایی برادر!!!!؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
بنظرم خود نتانیاهو هستی و میخوای جای یحیی سنوار رو پیدا کنی
«گردان‌های القسام ارتش رژیم اشغالگر را درهم شکست.»

جدا از تلفات وارد به غیر نظامی ها، اسرائیلی ها مدعی کشته شدن هشت هزار نفر از نیروهای حماس و اسارت هفتصد نفر از آنها هستند و تلفات خودشان را هم در جنگ زمینی غزه تا الان صد و پنجاه و چند نفر اعلام کرده اند.

اگر این آمار دروغ است جناب سنوار آمار واقعی تلفات دو طرف را اعلام کند تا ما هم به در هم شکسته شدن ارتش رژیم اشغالگر ایمان بیاوریم.
پاسخ ها
نوریه اسری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
در هم شکسته شدن همین قدر که ارتش تا بن دندان مسلح اسراییل الان ۸۰ روزه تو یه گله جا داره دور خودش می چرخه...ضمنا کل نیروهای حماس ۲۰۰۰۰ نفره به نظرت اگه ۸۰۰۰ نفر کشته می شدن الان می تونست این طو ر بجنگه....به آمار قطره چکانی ارتش اسراییلم در مورد تلفاتش توجه نکن ...ببین اون سرباز تو کنست چی گفته؟
تابناک شدی عین زمانه حمله روسیه به اوکراین که هرچی کامنت مخالف با روسیه بود را درج نمیکردی
چیه ؟
رسالتت چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اقای سنوار و تابناک تعبیری جدید از دست آورد داره که خیلی ها مخالف اون هستند
اینکه غزه خراب شده ،20 هزار نفر کشته شده ،2 میلیون آوره شده و از همه مهمتر سرزمینشون اشغال شده
اینها به همه چیز مشابهت دارن الا دست آورد
هیچ ماست بندی نمیگه ماست من ترشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست