بازدید 4210

سفر زائران عمره مفرده با گذرنامه بین المللی

رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه از سفر زائران عمره مفرده با گذرنامه بین المللی خبر داد و گفت: برای سفر با گذرنامه زیارتی نیازمند توافق کشور عربستان هستیم.
کد خبر: ۱۲۱۱۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳ 25 December 2023

به گزارش «تابناک»، سردار سرتیپ علی ذوالقدر رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: از ابتدایی که گذرنامه‌های زیارتی را طراحی و صادر کردیم این منظور را داشتیم که برای کلیه سفرهای زیارتی از این گذرنامه استفاده شود.

وی افزود: ابتدا مذاکراتی با کشور عراق انجام شد و طرف عراقی این موضوع را پذیرفت که مسافران به ویژه در ایام اربعین با استفاده از گذرنامه زیارتی به کشور عراق سفر کنند.

سردار ذوالقدر گفت: اما در حال حاضر با توجه به برقرار شدن سفر حج باید با کشور عربستان مذاکراتی انجام شود و در صورت پذیرش کشور عربستان زائران می‌توانند با استفاده از گذرنامه زیارتی سفر کنند.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه بیان داشت: ما آمادگی کامل برای انجام سفر زائران با گذرنامه زیارتی را داریم و فقط نیازمند توافق کشور مقابل هستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر که هنوز هیچ توافقی با طرف عربستانی صورت نگرفته است زائران حج عمره باید با گذرنامه بین‌المللی سفر خود را انجام دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی