بازدید 2229

بازدید معاون فاوای ارتش از غرفه ایرانسل در نمایشگاه پدافند غیرعامل

امیر سرتیپ ناصر مختارزاده، معاون فناوری‌اطلاعات و ارتباطات ارتش جمهوری اسلامی ایران، از غرفه ایرانسل در هفتمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل بازدید کرد.
کد خبر: ۱۲۱۱۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱ 24 December 2023

بازدید معاون فاوای ارتش از غرفه ایرانسل در نمایشگاه پدافند غیرعامل

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی ایرانسل، معاون فناوری‌اطلاعات و ارتباطات ارتش جمهوری اسلامی ایران، در جریان آخرین دستاوردهای ایرانسل در حوزه پدافند غیرعامل و سامانه‌های بومی مرکز عملیات امنیت ایرانسل قرار گرفت.

در این بازدید، مدیرکل عملیات شبکه ایرانسل درباره اجرای موفقیت‌آمیز مانور پایداری هسته شبکه ایرانسل گفت: در مانور پایداری شبکه ایرانسل در لایه هسته شبکه، به صورت کاملاً واقعی، فرآیند تست پایداری توسط تیم‌های مربوطه در ایرانسل به مرحله اجرا رسید و با موفقیت انجام شد و طی این فرآیند، با قراردادن دیتابیس اصلی در شرایط واقعی بحران، سیستم به صورت خودکار، مرکز داده خود را تغییر داده و با اتصال به مرکز داده جدید، بدون اختلال در عملکردهای اصلی، به فعالیت خود ادامه داد. همچنین در پایان مانور، دیتابیس مجدداً در مسیر قرار گرفت و تغییرات به حالت اولیه برگردانده شد.

مختارزاده نیز ضمن قدردانی از دستاوردهای ایرانسل در حوزه پایداری شبکه و پدافند غیرعامل، گفت: شرکت ایرانسل اولین اپراتور دیجیتال ایران است و سکوی عملیاتی کشور محسوب می‌شود و می‌توانیم در آینده هم برای انجام بزرگترین پروژه‌های عملیاتی کشور از دستاوردهای ایرانسل استفاده کنیم.

در غرفه ایرانسل در نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲، سرویس‌های دیجیتال ایرانسل که مورد استفاده کاربران قرار دارند نیز به بازدیدکنندگان ارائه شده و از سرویس‌های جدید رونمایی می‌شود. از جمله این سرویس‌ها، کیف پول دیجیتال ایرانسل «جیب‌جت»، نسل جدید سوپر اپلیکیشن «ایرانسل‌من»، تلویزیون اینترنتی «لنز»، سامانه احراز هویت و امضای دیجیتال «یلونام»، سرویس تبلیغات هوشمند و دیجیتال «یلو ادوایز»، پلتفرم مدیریت شرکای تجاری «یلوپل»، پلتفرم جامع آموزش آنلاین «دانا»، اپلیکیشن آهنگ پیشواز ایرانسل هستند.

همچنین در روزهای برگزاری نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲ و در غرفه ایرانسل، تفاهم‌نامه‌های همکاری میان ایرانسل و سازمان‌ها و کسب‌وکارها، به منظور ایجاد و گسترش همکاری‌ها و هم‌افزایی در تولید، توسعه، بازاریابی و فروش محصولات و خدمات در حوزه محصولات مبتنی بر فناوری‌های تحول‌آفرین (تحول دیجیتال)، امضا می‌شود.

به صورت همزمان با برگزاری نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲، هفتمین نمایشگاه ملی-تخصصی صنایع بومی و پدافند غیرعامل، نیز برگزار می‌شود که ایرانسل به عنوان اپراتور برتر در حوزه پدافند غیرعامل، در سالن ۳۱ (سالن میلاد) نمایشگاه بین‌المللی تهران حضور دارد. ارائه سامانه‌های بومی مرکز عملیات امنیت ایرانسل به بازدیدکنندگان، شامل «سیستم مدیریت اطلاعات و رویدادهای امنیتی» و «سیستم مدیریت پاسخگویی به حوادث امنیتی» از جمله فعالیت‌های ایرانسل در نمایشگاه صنایع بومی و پدافند غیرعامل است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی