بازدید 2127

هشدار سطح زرد و وزش باد شدید در قم

مدیرکل هواشناسی استان قم گفت: آسمان قم طی روزهای سوم و چهارم دی ماه جاری، صاف تا قسمتی ابری در برخی ساعات وزش باد شدید و به نسبت شدید و گرد و خاک به خصوص در بخش های غربی استان پیش بینی می شود.
کد خبر: ۱۲۱۱۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴ 24 December 2023
هشدار سطح زرد و وزش باد شدید در قم

به گزارش تابناک، مهران حیدری روز یکشنبه در گفت و گو با  ایرنا افزود: وزش باد از مناطق غربی کشور آغاز شده و طی امروز و فردا به تدریج استان قم را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

وی با بیان این که سرعت وزش باد طی امروز به حدود ۷۰ کیلومتر بر ساعت و برای فردا ممکن است به ۸۵ کیلومتر بر ساعت برسد گفت: کانون فعالیت آن به طور عمده در غرب استان قم است و به تدریج به مناطق مرکزی استان هم کشیده می شود.

حیدری ادامه داد: با توجه به اینکه در شرایط خشکسالی قرار داریم امکان فعال شدن کانون های گرد و خاک در استان قم به ویژه در حاشیه آزادراه ها و به خصوص آزادراه قم - گرمسار وجود دارد که توصیه می شود هموطنان به رانندگی در چنین شرایطی توجه بیشتری داشته باشند.

وی گفت: برای روز سه شنبه هفته جاری، آسمان استان قم صاف تا کمی ابری و برای روزهای چهارشنبه و پنجشه آسمان صاف همراه با غبار محلی پیش بینی می شود.

به گفته حیدری، بیشینه دمای هوای قم امروز به ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد و کمینه دما نیز فردا صبح هشت درجه سانتیگراد بالای صفر پیش بینی می شود.

وی تصریح کرد: تا آخر هفته جاری، تغییرات محسوسی در افزایش و یا کاهش دما در استان قم نخواهیم داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست