بازدید 6047
۷

کناره‌گیری ۳ کشور اروپایی از ائتلاف دریایی آمریکا

متحدان اروپایی واشنگتن از عملیات دریایی با نظارت آمریکا با هدف مقابله با حمله‌های ارتش یمن ضد کشتی‌ها به مقصد فلسطین اشغالی در دریای سرخ، کناره گیری کردند.
کد خبر: ۱۲۱۱۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۲ 24 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، در حالی که واشنگتن از تشکیل ائتلافی دریایی با مشارکت ۱۰ کشور از جمله انگلیس، بحرین، کانادا، فرانسه، ایتالیا، هلند، نروژ، سیشل، اسپانیا در مقابله با تهدیدات ارتش یمن در دریای سرخ خبر داده بود، اینک، منابع خبری از فروپاشی گام به گام ائتلاف نظامی با کناره‌گیری متحدان آمریکا از جمله فرانسه، ایتالیا و اسپانیا خبر می‌دهند.

در همین ارتباط، روزنامه دیلی اکسپرس گزارش داد: فرانسه، اسپانیا و ایتالیا خروج خود را از عملیات «نگهبان سعادت» تحت فرماندهی آمریکا اعلام کرده و افزودند که آنها فقط عملیات دریایی اضافی را ذیل فرماندهی ناتو یا اتحادیه اروپا انجام می‌دهند نه آمریکا.

بر پایه این گزارش، به جو بایدن، رییس جمهور آمریکا هشدار داده شده بود که «هیچکس عملیات دریایی او را جدی نمی‌گیرد.» و با خروج سه کشور اروپایی از جمله فرانسه، ایتالیا و اسپانیا ناقوس فروپاشی ائتلاف دریایی آمریکا نواخته شده است.

عملیات نگهبان سعادت یک عملیات نظامی در دریای سرخ است که در اوایل ماه جاری برای پاسخ به حملات ارتش یمن به کشتی‌های به مقصد فلسطین اشغالی، ترتیب داده شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۷
مرگ براسراییل نامشروع وغاصب واشغالگروحشی وجنایتکارخونخواروخونریز وحشی وحامیان فاسدش مخصوصا امریکای تروریست وحشی وضدبشروضدانسانیت که ماهیت بسیارزشت وضدبشری وضدانسانیتش برای تمام جهان به طورکاملاعریان وواضح نمایان شده است .
افول اعتبار و هژمونی آمریکا.
یمن توسط امریکا اشغال میشود
هیچ کشوری دنبال دردسر برای خودش نیست. به خصوص اگه پای ایران در میان باشه.
این ائتلاف بیشتر جنبه متحد کردن اذهان عمومی دنیا برای حمله به یمنه وگرنه آمریکا تو چند ساعت ساختار نیمچه نظامی یمن را متلاشی میکنه،در برابر آمریکا یمن اصلا و ابدا نمی‌تواند مقابله کند
دروغ هست
آمریکا باید بمیره کشور یمن جهان سوم برای آمریکا خط ونشان میکشه باریکلا به قدرت یمن آیران دوم آمریکا که ابرو نداره فدرت پوشالی هم در مقابل موشک وسلاح های یمن نداره بنابر این هیچ غلطی نمیتواند بکند انشاءالله بزودی اسرائیل از صفحه روزگار محو میشه انشاءالله
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست