بازدید 2568
۳

وحشت آفرینی زورگیر عقاب نشان

کد خبر: ۱۲۱۱۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴ 23 December 2023

زورگیر ۳۸ ساله‌ای که یک ماه قبل از زندان آزاد شده بود، در حالی به وحشت آفرینی و زورگیری پرداخت که با گذاشتن خنجر زیر گلوی راننده مسافرکش، خودرو و اموال وی را ربود.

به گزارش خراسان، نیروهای کلانتری سپاد مشهد به دنبال تماس یکی از شهروندان که در چنگ زورگیری خطرناک گرفتار شده بود، بلافاصله عازم میدان بهارستان شدند و زورگیر خنجر به دست را در حالی محاصره کردند که با تهدید به مرگ مال باخته، قصد داشت راه گریزی بیابد، اما عوامل انتظامی وی را با چند فن دفاع شخصی زمین گیر کردند و حلقه‌های قانون را بر دستان وی حلقه زدند.

مال باخته که راننده خودروی پژو آردی بود پس از انتقال متهم به مقر انتظامی گفت: در بولوار وکیل آباد تردد می‌کردم که مردی را با تیشرت «عقاب نشان» به مقصد بولوار شهید صیاد شیرازی سوار کردم، اما او مرا به درون کوچه ای خلوت کشاند و ناگهان خنجری را زیر گلویم گذاشت و با تهدید به مرگ، نه تنها گوشی تلفن و وجوه نقدی مرا به همراه خودرو سرقت کرد، بلکه همه مواد غذایی و پروتئینی را هم که برای منزل خریده بودم از من گرفت و سوار بر خودرو گریخت، اما چون خودروام به جی پی اس مجهز بود، بدون اطلاع به پلیس و با تصمیمی اشتباه خودم آن را تعقیب کردم تا او را در اطراف میدان بهارستان یافتم، ولی زورگیر خطرناک که هنوز همان تیشرت «عقاب نشان» را به تن داشت، مرا دید و دوباره با خنجر به سوی من حمله ور شد که این بار با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتم و نیروهای کلانتری سپاد با حضور به موقع در محل، جان من را نجات دادند.

با توجه به اهمیت موضوع ، بررسی‌های تخصصی افسران دایره تجسس با نظارت و هدایت مستقیم سرهنگ جواد یعقوبی در حالی آغاز شد که تحقیقات نشان داد، متهم ۳۸ ساله که علی _ ح نام دارد حدود ۳۰ روز قبل از زندان آزاد شده و دوباره به ارتکاب جرم روی آورده است.

این سارق سابقه‌دار که مدعی بود تاکنون چهار بار به جرم سرقت زندانی شده است و به مواد مخدر صنعتی اعتیاد دارد، ضمن اعتراف به زورگیری با سلاح سرد گفت: اموالی را که از شاکی سرقت کرده‌ام به منزل بردم و خودم برای خرید مواد مخدر به این منطقه آمدم که دستگیر شدم. وی ادامه داد: البته قصد داشتم بعد از خرید مواد مخدر، خودرو و لوازم سرقتی دیگر را به فروش برسانم که با حضور نیروهای انتظامی موفق نشدم... .

با توجه به احتمال وقوع زورگیری‌های دیگر توسط متهم مذکور، سرهنگ احمد نگهبان (رئیس پلیس مشهد) دستورات ویژه‌ای را برای ریشه یابی سرقت‌های احتمالی وی صادر کرد و بدین ترتیب تحقیقات بیشتر در این باره ادامه یافت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
و بعد از انجام تحقیقات بیشتر در دامان طبیعت رها سازی میشود .
این تفاله ها رو هر چه زودتر اعدام کنید
پکیج هوشمند ضد زورگیری گاردمن برای ماشین نصب کنید و اینقدر بدبختی نکشید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست