بازدید 2020

سامانه اعتراضات رتبه‌ بندی معلمان بسته شد

تعیین زمان دیگر برای اعتراض مجدد منتفی است و از این پس فرآیند رتبه بندی براساس آیین نامه مربوطه انجام خواهد شد که بیشتر ناظر به دانشجو معلمان فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی خواهد بود.
کد خبر: ۱۲۱۱۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲ 23 December 2023

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: همه اعتراضات رتبه بندی معلمان رسیدگی و سامانه اعتراضات هم بسته شده است و اعتراض جدید پذیرفته نخواهد بود.
 
 این وزارتخانه روز شنبه با اعلام پایان رتبه بندی معلمان و رسیدگی به اعتراضات آنان در اطلاعیه ای تاکید کرد: از این پس رتبه بندی براساس آیین‌نامه مصوب انجام می‌شود.
 
این وزارتخانه به فرهنگیان یادآور شد: برای رفع سوالات و ابهامات کسانی که در این باره سوال دارند، سامانه گفت‌وگو ایجاد شده است تا از تردد غیر ضروری همکاران به مرکز خودداری شود و در این سامانه به همه سوالات پاسخ داده می شود.
 
وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه براساس فرصت اعلام شده به اعتراضات، همه موارد اخذ شده و با حمایت سازمان برنامه و بودجه و مساعدت رئیس جمهور و معاون اول به همه اعتراضات نیز رسیدگی شده است، بر این نکته تاکید کرد که تعیین زمان دیگر برای اعتراض مجدد منتفی است و از این پس فرآیند رتبه بندی براساس آیین نامه مربوطه انجام خواهد شد که بیشتر ناظر به دانشجو معلمان فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی خواهد بود.
 
این وزارتخانه از فرهنگیان خواست برای رفع هرگونه ابهام و سوال در قسمت «نتیجه رتبه بندی» سامانه گفت‌وگو به نشانی my.medu.ir مراجعه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی