بازدید 2464

درآمد ۴.۵ میلیون یورویی بارسلونا از یک شکست!

باشگاه بارسلونا اگرچه سال ۲۰۲۳ را با شکست پشت سر گذاشت اما با وجود این باخت درآمدی قابل توجه به دست آورد.
کد خبر: ۱۲۱۱۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸ 22 December 2023


به گزارش تابناک، تیم فوتبال بارسلونا بامداد امروز (جمعه) در دیداری دوستانه در شهر دالاس آمریکا، مقابل تیم کلاب آمه‌ریکای مکزیک به میدان رفت و این بازی را که در آن دو بار از حریفش پیش افتاد، در نهایت با نتیجه 3 بر 2 باخت.

شاگردان ژاوی هرناندس در حالی به میدان رفتند که تنها 24 ساعت قبل از آن در هفته هجدهم لالیگا، یک بازی سخت را مقابل آلمریا پشت سر گذاشته بودند. به همین دلیل هم ژاوی هرناندس ترکیب اصلی خود را از بازیکنان نیمکت‌نشین و تیم دوم باشگاه پر کرد و در ادامه بازیکنان سرشناس‌تر تیمش را به میدان فرستاد.

 

با وجود هیجان‌انگیزتر بودن این بازی نسبت به بازی‌هایی که در اردوی پیش فصل تیم‌های اروپایی در خاک آمریکا برگزار می‌شود، استقبال از این مسابقه در حد انتظار مسئولان برگزار کننده نبود و با وجود ارائه مشوق‌هایی مانند بلیت فروش بلیت‌های نیم‌بها در آخرین دقایق قبل از شروع بازی، ورزشگاه کاتن بول پر نشد.

بارسلونا اگرچه بازی را باخت اما با این حال به هدفی که داشت رسید. هدف نخست مصدوم نشدن هیچ یک از بازیکنان تیم بود که محقق شد و هدف دوم واریز درآمدی 4.5 میلیون یورویی به حساب باشگاه بود.

شاگردان ژاوی هرناندس در حالی سال 2023 را به پایان رساندند که در جدول رده‌بندی لالیگا با 38 امتیاز پس از رئال مادرید و جیرونای 45 امتیازی در رده دوم قرار دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست