بازدید 2190

جنگ در فوتبال علیه رئال و بارسا به خاطر سوپرلیگ

تیم‌های اسپانیایی علیه رئال و بارسا از حضور در سوپرلیگ سر باز زدند.
کد خبر: ۱۲۱۱۴۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳ 21 December 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از فارس، پس از پیروزی سوپرلیگ مقابل یوفا، فلورنتینو پرز از امکان حضور تمامی تیم‌ها در این رقابت که 64 تیم می‌توانند در آن شرکت کنند، صحبت کرد.

با این حال لالیگا خیلی زود به پیروزی سوپرلیگ واکنش نشان داد و آن را احمقانه دانست. تا به این لحظه 16 تیم اسپانیایی از حضور در سوپرلیگ سر باز زدند و این در حالی است که موندو گزارش داده که باشگاه‌های ایتالیایی و 6 باشگاه دیگر خواهان حضور در سوپرلیگ هستند.

اتلتیکومادرید، ختافه، آلباسته، میراندس،‌اسپورتینگ، مایوروکا، اوساسونا، ویارئال،‌والنسیا، کادیز، گرانادا، لوانته، وایادولید، تنریفه و کارتاگنا از اسپانیا علیه رئال و بارسا واکنش نشان دادند و اعلام کردند که وارد «سوپرلیگ» نخواهند شد.

اما تیم‌های پی‌اس‌وی آیندهوون، فاینورد، بنفیکا، پورتو، ستاره سرخ و اندرلخت برای حضور در این رقابت اعلام آمادگی کردند. پیشتر گفته شده که مارسی و لیون از فرانسه نیز علاقه‌مند به حضور در سوپرلیگ هستند.

دولت بریتانیا نیز مخالفت خود را برای حضور تیم‌های انگلیسی در سوپرلیگ اعلام کرد و مدعی شد در حال ایجاد قوانینی است که مانع حضور تیم‌ها در هر نوع رقابت مشابهی مثل سوپرلیگ شود. با این حال سایت رلوو اسپانیا گزارش داده که رئال مادرید باور دارد می‌تواند تیم‌های انگلیسی را برای حضور در این رقابت راضی کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست