بازدید 3081

اینتر درخانه از کوپا ایتالیا حذف شد

نراتزوری پس از 9 فصل متوالی که همیشه به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا رسیده بود، در مرحله یک هشتم نهایی از دور رقابت ها کنار رفت.
کد خبر: ۱۲۱۱۳۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۶ 21 December 2023

اینتر درخانه از کوپا ایتالیا حذف شد

مدافع عنوان قهرمانی از کوپا ایتالیا حذف شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ اینترمیلان با قبول شکستی خانگی، از صعود به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها در فصل ۲۴-۲۰۲۳ بازماند.

در چهارمین بازی از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی ایتالیا، شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال اینتر قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها، در ورزشگاه سن‌سیروی شهر میلان میزبان تیم بولونیا بود که این بازی با برتری دو بر یک بولونیا در وقت‌های اضافه پس از تساوی بدون گل در وقت‌های معمول به پایان رسید.

اینتر که بهترین گلزن فصلش لائوتارو مارتینس در دقیقه 65 این بازی یک پنالتی هدر داد، در وقت‌های معمول نتوانست دروازه حریف را باز کند و به این ترتیب بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد، اما تنها دو دقیقه پس از آغاز وقت‌های اضافه کارلوس آگوستو با پاس فدریکو دیمارکو قفل دروازه‌ها را شکست.

گلی که آگوستو به ثمر رساند اما برای پیروزی نراتزوری کافی نبود، چرا که تیم سرسخت تحت هدایت تیاگو موتا در دقیقه ۱۱۲ توسط سم بئوکما کار را به تساوی کشاند. شوک اصلی به تیم میزبان اما در دقیقه ۱۱۶ وارد آمد زمانی که دن اندویه دومین گل بولونیا را به ثمر رساند و تیم میزبان را در حضور هوادارانش از کوپا ایتالیا کنار گذاشت. پاس هر دو گل بولونیا را در این بازی جاشوا زیرکزی داد.

اینتر در حالی با جامی که مدافع عنوان قهرمانی‌اش بود وداع کرد که همچون دیگر بزرگان سری A،‌ در مرحله یک هشتم نهایی وارد مسابقات شده بود.

اتفاق تلخ دیگری که برای تیم سیمونه اینزاگی رخ داد، مصدومیت لائوتارو مارتنیس از ناحیه ران بود که با وجود تلاش کادر پزشکی برای تسکین درد او، این بازیکن را در نهایت در دقیقه 99 مجبور به ترک میدان کرد. بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا از روز 12 دی با مصاف خانگی میلان با کالیاری پیگیری می‌شود.

نراتزوری پس از 9 فصل متوالی که همیشه به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا رسیده بود، در مرحله یک هشتم نهایی از دور رقابت ها کنار رفت. افعی ها آخرین بار 10 فصل پیش (2013/14)، با شکست مقابل اودینزه از یک هشتم نهایی کوپا ایتالیا حذف شده بودند. 

بولونیا نیز در 11 دوره از 12 دوره قبلی کوپا ایتالیا در مرحله یک هشتم نهایی از این رقابتها کنار رفته بود. آخرین بار آنها در فصل 2012/13 با برتری 2-1 مقابل ناپولی راهی مرحله یک چهارم نهایی شده بودند و حالا در مرحله بعد به مصاف فیورنتینا می روند. 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست