بازدید 7337

سلاخی شرور معروف با شمشیر سامورایی در تهران

متهم نیز چون حالت عادی نداشته، به همراه دوستش با موتورسیکلت به پارک رفته، اما مقتول به محض مشاهده آنها با دو شمشیر به سمت او حمله کرده و با چند ضربه وی را زخمی کرده است او هم برای دفاع از خودش با وی درگیرشده و با شمشیر چند ضربه به او زده است.
کد خبر: ۱۲۱۰۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸ 18 December 2023

به گزارش تابناک، همشهری آنلاین نوشت: یکی از اشرار معروف شرق تهران در درگیری اوباش و اراذل منطقه با ضربات هولناک شمشیر و چاقو به قتل رسید.
 
مدتی قبل گزارش قتل مرد جوانی در یکی از بوستان‌های شمال پایتخت به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی اعلام شد و تیم جنایی راهی محل شدند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد مرد جوان از ناحیه سر و گردن مورد اصابت جسمی برنده قرار گرفته و آثار دفاعی نیز روی بدن او دیده می‌شد. پس از شناسایی هویت مقتول، آنها دریافتند که وی در آن منطقه به شرارت معروف بوده است.
 
کارآگاهان در گام بعدی با استفاده از روش‌های میدانی و اطلاعاتی از صحنه جرم دریافتند؛ ۲ نفر از اراذل و اوباش، با حالت غیرعادی، به پارک رفته و سپس با مقتول و برادرش درگیرشده‌اند و یکی از آنها با ضربات متعدد چاقو، مرد جوان را زده و متواری شده است.
 
با شناسایی هویت عاملان جنایت، کارآگاهان پس از مراقبت‌های شبانه‌روزی، عامل قتل و همدستش را در یک مخفیگاه دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل کردند.
 
سردار کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر اظهار داشت: متهم در خصوص انگیزه‌اش از جنایت مدعی شد شب واقعه به اتفاق دوستانش در محدوده میدان رسالت مشروبات الکلی و مواد مخدر روانگردان مصرف کرده، در همین حین یکی از دوستانش با او تماس گرفته و گفته مقتول با عربده‌کشی پارک را بهم ریخته، با نگهبان پارک درگیر شده و به او فحاشی کرده است.
 
وی ادامه داد: متهم نیز چون حالت عادی نداشته، به همراه دوستش با موتورسیکلت به پارک رفته، اما مقتول به محض مشاهده آنها با دو شمشیر به سمت او حمله کرده و با چند ضربه وی را زخمی کرده است او هم برای دفاع از خودش با وی درگیرشده و با شمشیر چند ضربه به او زده است.
 
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: مقتول در این حین، به قصد فرار، سوار موتورسیکلت شده اما متهم بار دیگر از پشت چند ضربه دیگر به او زده و دوستش نیز او را گرفته، از موتورسیکلت پایین آورده، با چاقو ضربه‌ای به پشت وی زده و با هم از محل متواری شده‌اند.
 
سردار ولی‌پور گودرزی خاطرنشان کرد: متهم با اعتراف صریح نسبت به ارتکاب جرم، به جرم قتل عمد به همراه پرونده تکمیلی به زندان منتقل شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۲
جور و جهل و فساد
پس چطوریه که هر چند وقت خبر می زنین اوباش و اراذل تهران دستگیر شدن و بعد خبر اینها میاد؟ اینها اوباش و اراذل نیستند؟ تازه نوشتید شرور معروف..... . معروفش که راست راست بچرخه غیر معروفش چکار می کنه؟
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
دستگیرمی شوندبعدآزادمی شوندبعددستگیرمی
!!!!!!!!!!!!!!!!!!! شوندآزادمی شوند
پدرو مادرهایی که فکر می کنند بچه زرنگ و بزن بهادری دارند به فکر باشند. به جای این زرنگی های بی جا، کمی حقوق و درک اجتماعی یاد بچه هایشان دهند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
احسنت. متأسفانه بعضی والدین فکر می کنن اگر بچه بزن بهادر تحویل جامعه بدن به عافیت می رسن
یک اتفاق عادی در نظام آباد
جرم و جنایت و ناامنی و سرقت در کشور بیداد می کند

آقایان مسول و مدعی:
حالا که زندگی نداریم حداقل امنیت ما را تامین کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
باشه حتما
یه اوباش کمتر
این وحشی ها باید از تو خیابون جمع بشن و توی معادن دور افتاده بکار گرفته بشن. دوران لات بازی تموم شده.
الهم اشغل الظالمین بالظالمین..اراذل اوباش با هم بودند زهر طرف که ناکار شوند بسود جامعه ست.فقط نیروی انتظامی باید از جانوران را از سطح شهر ها وپارکها وخیابانها جمع کند ودر بیابانی محصور نگهداری کند
شهر پر شده از این اراذل و اوباش
هر شب تو پارک جمع میشن میخورن میکشن اربده کشی می کنن تو این هوای آلوده آتیش درست می کنن
به 110 هم زنگ بزنی اگه بیان یه آژیر می کشن و میرن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
عربده
جناب آقاي نيروي انتظامي
عاليجناب آقاي امنيت

لطفاً رسيدگي نماييد
چون اينگونه اخبار با گزارش هاي شما در تضاد و منافات قرار دارد .
اينهمه تبليغ امنيت را مي كنيد و هر روز و شب ، شاهد اين اتفاقات هولناك ( آنهم در پايتخت كشور و ام القرا امنيت ) هستيم
خدا رو شکر . شرش از سر مردم کم شد
اللهم اشغل الظالمین بالظالمین
کاملا واضحه که پلیس قوی و مقتدر و دستگاه قضای منصف و کاردان ، کلید حل بی نظمیها و ایجاد امنیت برای مردم هستند و اگه یکی از این دو نباشه یا ضعف داشته باشه نتیجه فاجعه ای بزرگ خواهد بود برای جامعه.
مجازا ت حمل سلاح گرم را برای قمه کشی هم اجرا کنید!
بیش باد
امنیت داریم
خدا خیرش بدهد هم ی اشغال را از جامعه حذف کرد هم خود اشکاشو انشالاه اعدام میکنند
اینها را همه در یک اروگاه به کار اجباری و اعمال شاقه وادار کنند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل