بازدید 2972
۲

۴بازی پرسپولیس در ۱۴روز تا نیم‌فصل؛ محکوم به برد

کد خبر: ۱۲۱۰۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳ 18 December 2023

پرسپولیس تا پایان نیم‌فصل چهار بازی دیگر مقابل استقلال خوزستان، شمس آذر قزوین، نساجی قائمشهر و مس رفسنجان در پیش‌ دارد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ شاگردان یحیی گل‌محمدی برای بقا در کورس قهرمانی تحت هر شرایطی باید ۱۲ امتیاز کامل این مسابقه‌ها را به‌دست بیاورند.

چهار بازی فشرده که قرار است در ۱۴ روز برگزار شود و از این رو یحیی به بازیکنانش گفته همه آنها را آماده و سرحال برای این بازی‌های فشرده نیاز دارد.

در این میان پرسپولیس بازی با استقلال خوزستان و مس رفسنجان را باید در خارج از خانه انجام دهد و به این خاطر یحیی تاکید داشته که این سفرها نیز باید به‌صورت چارتر انجام شود تا سرخپوشان کمترین زمان را ظرف استقرار در هتل و پیگیری تمرین‌ها کنند.

غیر از استقلال که تا اینجا با نکونام فراتر از انتظار نتیجه گرفته، سپاهان و تراکتور تازه اوج گرفته هم مدعی فتح جام هستند و کم کم خود را از سایر تیم‌ها جدا می‌کنند. همین مساله باعث شده که امتیاز گرفتن در نیم فصل دوم، دوچندان سخت شود.

پرسپولیس در شرایطی به‌مصاف تیم انتهای جدول می‌رود که محکوم به برد در این مسابقه است؛ چراکه اگر باز هم امتیاز از دست بدهد آن وقت است که کم‌کم از کورس قهرمانی لیگ هم خارج خواهد شد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
اگر داوران به دستور آقا خدادادشان بازی ها را مهندسی نکنند انشاالله آخر فصل تیم لنگ به دسته اول سقوط می کند!!
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
اون آقا خداداد که در بست در اختیار تیم کیسه هست شک نکن روز دربی همه خوشحالی اون رو دیدند و بعد اینکه ما سابقه دسته یک نئداریم و شکر خدا شما کیسه کشا سابقه دسته سه دارید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست