بازدید 3245
۱

سیستم بهداشتی غزه در حال فروپاشی کامل است

رئیس سازمان جهانی بهداشت بامداد دوشنبه هشدار داد که سیستم بهداشتی نوار غزه در حال فروپاشی کامل است.
کد خبر: ۱۲۱۰۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۷ 18 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از الجزیره، تدروس ادهانوم گفت: از تخریب بیمارستان کمال عدوان در شمال غزه طی حملات روزهای گذشته بسیار وحشت زده و نگران هستیم.

وی افزود: ما به شدت نگران امنیت آوارگانی هستیم که در ساختمان بیمارستان کمال عدوان پناه گرفته بودند و حملات علیه این آوارگان برخلاف پروتکل‌های حقوقی است.

رئیس سازمان جهانی بهداشت اضافه کرد: سیستم بهداشتی غزه در حال فروپاشی کامل است و از دست دادن یک بیمارستان دیگر ضربه سختی به نظام درمان این منطقه جنگ زده است.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بست و منطقه را بمباران کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱
اگر اسرائیلی ها بعد از فروپاشی سیستم بهداشتی غزه و انداختن چتد بمب میکروبی در میان مردم، تمام آنها را به کشتن دادند (کاری که از یهودیان و غرب بعید نمی آید) ما در پیشگاه خداوند و وجدان مان چه بگوییم که هشت میلیارد بشر پیشرفته نشستیم و نگاه کردیم که دو میلیون نفر قتل عام شدند و ما هیچ نکردیم و فقط به قاتلان تاریخ بد و بیراه گفتیم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار