بازدید 22558
هفتاد و یکمین روز جنگ غزه/ در حال به روزرسانی

حملات وحشتناک اسرائیل به غزه با بمب‌های فسفری+ فیلم / افزایش شمار کشته‌های اسرائیل در غزه به ۱۲۱ تن/درگیری‌های سنگین در تمامی محورهای نبرد غزه

جنگ غزه در شرایطی وارد هفتاد و یکمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز شد و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.
کد خبر: ۱۲۱۰۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴ 17 December 2023

حملات وحشتاک اسرائیل به غزه با بمب های فسفری+ فیلم

بین الملل تابناک: جنگ غزه در شرایطی وارد هفتاد و یکمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز شد و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.

شهادت ۲ رزمنده دیگر حزب‌الله در جنوب لبنان
۱۴۰۲/۰۹/۲۶ - ۲۲:۳۱

 جنبش حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در ادامه حملات رژیم صهیونیستی به جنوب این کشور، دو رزمنده این جنبش به شهادت رسیدند. 

بنابر گزارش شبکه المیادین، «موسی محمد مصطفی» (جهاد) از شهرک بیت لیف در جنوب لبنان  و «حسن موسی الضیقه» در راه قدس به شهادت رسیدند.

در همین ارتباط وبگاه «العهد» گزارش داد که امروز یکشنبه جمعی از علما و مردم در شهر صور پیکر شهید «رضوان علی حمودی»(حاج باقر) که در راه قدس به شهادت رسید، تشییع کردند.

از سوی دیگر حزب‌الله اعلام کرد که رزمندگان آن پادگان اسرائیلی «آویویم» را با سلاح مناسب هدف قرار دادند که موجب تلفات قطعی در میان نظامیان صهیونیست شد. 

رزمندگان حزب‌الله همچنین مقر فرماندهی رژیم صهیونیستی در نزدیکی شهرک صهیونیستی «ایون مناحم» و محل استقرار خودروهای نظامی و سربازان این رژیم در اطراف روستای هونین لبنان را با سلاح مناسب هدف قرار دادند.

حماس: مردم مطمئن باشند حال مقاومت خوب و استوار است
۱۴۰۲/۰۹/۲۶ - ۲۰:۳۱

«خلیل الحیة» معاون جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در غزه تاکید کرد که مقاومت در شرایط خوب و استواری قرار دارد.

وی که با شبکه خبری الجزیره مصاحبه می‌کرد، افزود: «مقاومت در حال مقابله با دشمن بوده و به آنها تلفات زیادی در نیروها و تجهیزاتش وارد کرده است».

این مقام حماس گفت: «مقاومت استوار بوده و این توانایی را دارد که خسارت‌های بیشتری به دشمن وارد آورد».

الحیة تاکید کرد: «حملات باید متوقف شود و پس از آن امکان گفت‌وگو درباره مبادله اُسرا و کمک به ملتمان امکان پذیر است و تاکید می‌کنیم که پرونده تبادل تا زمان توقف حملات بسته است».

معاون رئیس جنبش حماس در غزه گفت: «به محض توقف حملات علیه مردم،‌ ما آماده توافق مبادله فراگیر هستیم و عاقلانه نبوده که تحت آتش جنایتکاران، به توافق مبادله دست یابیم و حماس به تهدیدات تحت فشارها پاسخ نمی‌دهد».

شهادت ۲۴ فلسطینی در بمباران شمال نوار غزه
۱۴۰۲/۰۹/۲۶ - ۱۹:۴۸

ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه حملات علیه مردم غزه، شهر جبالیا در شمال نوار غزه را بمباران کرد که در نتیجه آن بیش از ۲۴ نفر به شهادت رسیدند. 

بنابر گزارش شبکه المیادین، رژیم صهیونیستی تمامی بیمارستان‌های شمال غزه را از چرخه خدمت خارج کرده و برخی از آن‌ها را به پادگان‌های نظامی تبدیل کرده است. 

منابع محلی همچنین از آتش‌سوزی دو تانک ارتش رژیم صهیونیستی در خیابان الیرموک واقع در مرکز غزه در جریان درگیری شدید بین مبارزان فلسطین و نظامیان این رژیم خبر داد. 

لاپید: نتانیاهو باید کناره‌گیری کند
۱۴۰۲/۰۹/۲۶ - ۱۹:۲۷

«یائیر لاپید» رهبر مخالفان کابینه رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در سخنانی به شدن از «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم انتقاد کرد.

وی در سخنانی گفت: نتانیاهو اعتماد مردم، جهان و سازمان‌های امنیتی را از دست داده و نمی‌تواند دیگر در سمت خود به فعالیت ادامه دهد».

مدیریت جنگ در غزه بعد از عملیات حماس موسوم به «طوفان‌الاقصی» در روز هفتم اکتبر باعث شدت گرفتن انتقادها از بنیامین نتانیاهو شده است. منتقدان می‌گویند این جنگ تا کنون دستاوردی برای اسرائیل نداشته است.

از طرف دیگر، عملیات هفتم اکتبر یک شکست امنیتی- سیاسی بزرگ برای کابینه نتانیاهو به شمار می‌رود. او تا کنون مسئولیت خود را در خصوص این شکست بزرگ به عهده نگرفته است.

درگیری‌های سنگین در تمامی محورهای نبرد غزه
۱۴۰۲/۰۹/۲۶ - ۱۷:۳۷

منابع رسانه‌ای امروز (یکشنبه) از ادامه درگیری‌های شدید میان مبارزان مقاومت فلسطین و نظامیان رژیم اشغالگر در محورهای مختلف نبرد زمینی نوار غزه و انهدام چند خودروی نظامی صهیونیست‌ها طی امروز خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری شهاب، سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: با رگبار خمپاره‌های کالیبر ۶۰، محل تجمع نظامیان صهیونیست در محور پیشروی «بیت لاهیا» را هدف قرار دادیم.

در این بیانیه آمده است: ۴ خودروی نظامی رژیم صهیونیستی را در محورهای «جبالیا»، «تل الزعتر» و «التوام» با خمپاره‌های «تاندم» و بمب هدف قرار دادیم.

خبرنگار المیادین در نوار غزه نیز اعلام کرد: مقاومت در تمام جبهه‌های نبرد نبردهای شدیدی را انجام می‌دهد و همه اطلاعاتی که فاش می‌شود صحت روایت مقاومت را تأیید می‌کند.

وی همچنین گزارش داد که درگیری شدیدی در محله «الشجاعیه» در شرق شهر غزه میان مبارزان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در جریان است.

سرایا القدس در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد: شهرک‌های «صوفا» و «حولیت» را در پاسخ به جنایات علیه غیر نظامیان در غزه با راکت بمباران کردیم.

سرایا القدس همچنین گزارش داد: چند تیم نظامی دشمن را در «جحر الدیک» و «شرق المغازی» را با خمپاره‌های کالیبر سنگین هدف قرار دادیم.

سازمان جهانی بهداشت: بیمارستان الشفا غزه «حمام خون» است
۱۴۰۲/۰۹/۲۶ - ۱۷:۲۶

تیم سازمان جهانی بهداشت بخش اورژانس بزرگترین بیمارستان غزه را که صدها زخمی داخل آن هستند و هر دقیقه به تعداد آن‌ها اضافه می‌شود، «حمام خون» و نیازمند احیا توصیف کرد. 

این نهاد سازمان ملل در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس به نقل از کارکنانش که در این بیمارستان حضور دارند، نوشت «بخش اورژانس (بیمارستان الشفا) آنقدر پر است که باید مراقب باشید بیماران روی زمین را لگد نکنید» و افزود بیماران مجروح روی زمین بدون بی‌حسی بخیه می‌شوند.

بیمارستان الشفا در شمال نوار غزه که از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به این منطقه بارها مورد حمله قرار گرفته، به گفته تیم سازمان جهانی بهداشت همچنین سرپناه ده‌ها هزار فلسطینی آواره شده است. 

سازمان جهانی بهداشت دیروز شنبه اعلام کرد تنها ۱۱ بیمارستان از ۳۶ بیمارستان غزه فعال است که فقط یکی از آن‌ها در شمال این منطقه قرار دارد. 

طبق اعلام این نهاد سازمان ملل، بیمارستان‌های فعال هم گرچه می‌توانند بیماران جدید پذیرش کنند، خدماتشان محدود است. سازمان جهانی بهداشت افزود دو بیمارستان بزرگ در جنوب غزه سه برابر ظرفیت تخت‌های خود فعالیت می‌کنند و در عین حال با کمبود شدید مواد اولیه و سوخت دست و پنجه نرم می‌کنند. 

یک دیپلمات فرانسوی در حمله رژیم صهیونیستی به غزه کشته شد
۱۴۰۲/۰۹/۲۶ - ۱۶:۳۳

 وزارت امور خارجه فرانسه اعلام کرد یک دیپلمات فرانسوی بر اثر بمباران شهر غزه توسط ارتش رژیم صهیونیستی کشته شده است.

به گزارش وزارت امور خارجه فرانسه، این وزارتخانه اعلام کرد: بمباران غزه که به کشته شدن یکی از دیپلمات‌های ما انجامید را محکوم می‌کنیم و از اسرائیل می‌خواهیم به سرعت تحقیقات خود را درباره این موضع آغاز کند.

کاترین کولونا، وزیر امور خارجه فرانسه، در پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: کشور ما از شنیدن خبر کشته شدن هموطن‌مان الیا تولدانو، اسیر حماس که جسدش توسط نیروهای مسلح اسرائیل در غزه پیدا شد، عمیقا متأسف است.

وی افزود: ما در غم خانواده و عزیزان او شریک هستیم و آزادی همه گروگان‌ها اولویت ماست.

الیا تولدانو یکی از ۲۴۰ اسیر حماس در حمله ۷ اکتبر (۱۵مهر) بود.

خانواده‌های گروگان‌ها در هفته‌های اخیر گفته بودند که نمی‌دانند تولدانو هنوز زنده است یا خیر.

خانواده‌های اسرا در هفته گذشته گفتند: از اظهارات مدیر آژانس جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) مبنی بر امتناع از انجام مذاکرات جدید برای آزادی اسرا شوکه شده‌ و خواستار توضیح از مقامات شدند.

امیرعبداللهیان: فلسطین پیروز قطعی این میدان نابرابر است
۱۴۰۲/۰۹/۲۶ - ۱۶:۲۷

جنایات و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه در واکنش به طوفان الاقصی و با چراغ سبز آمریکا و حمایت‌های تعدادی از کشورهای اروپایی همچنان ادامه دارد. در پی این جنایات بیش از ۱۹ هزار نفر از مردم غزه به شهادت رسیده‌اند که بخش عمده آنها از زنان و کودکان هستند. آنچنانکه بوتنگا، نماینده بلژیکی پارلمان اروپا عنوان کرد: بیش از ۷ هزار و ۷۰۰ کودک فلسطینی تاکنون به دست اسرائیل قتل‌عام شده‌اند، این جنگی است که علیه علیه کودکان در جریان است.

در همین خصوص، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حسین امیرعبداللهیان امروز (یکشنبه) ۲۶ آذر ماه در شبکه اجتماعی ایکس درباره جنگ غزه نوشت: ۷۰ روز از جنگ علیه غزه می‌گذرد! حماس نابود نشد؛ مقاومت خلع سلاح نشد؛ اسرای نظامی صهیونیست‌ها از طریق جنگ آزاد نشدند؛ طرح کوچ اجباری ساکنان غزه نتیجه‌بخش نبود.

‏وی که پیش از این نسبت به بروز بحران جدید آوارگی به بدترین شکل ممکن در غزه و کرانه باختری هشدار داده بود، افزود: علی‌رغم تداوم جنایات جنگی علیه زنان و کودکان، اکنون فلسطین پیروز قطعی این میدان نابرابر است. 

‏رئیس دستگاه دیپلماسی خاطرنشان کرد: مقامات رژیم صهیونیستی کماکان مرتکب جنایاتی فجیع‌تر از رفتار داعش می‌شوند، بلکه دستاورد‌سازی کنند و بتوانند شکست مفتضحانه تاریخی خود را جبران کنند.

حمله دقیق حزب‌الله لبنان به 2 پایگاه اسرائیلی
۱۴۰۲/۰۹/۲۶ - ۱۵:۲۲

 

حزب‌الله لبنان، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در ادامه حمایت از مردم پایدار نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت قهرمانانه آنها، ساعت ۹:۵۰ صبح امروز (یکشنبه، ۱۷ دسامبر)، موفق شده است چهار نظامی صهیونیست را در هنگام ورودشان به منطقه‌ای در شرق  شهرک «سعسع» در شمال اراضی اشغالی هدف قرار دهد. 

بر اساس این بیانیه، مقاومت لبنان با «سلاح‌های مناسب»، این نظامیان را با دقت هدف قرار داده‌ و موجب کشته یا زخمی شدن آنها شده است. 

حزب‌الله لبنان همچنین از هدف قرار دادن یک پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در پایگاه «برکه ریشا» واقع در شمال فلسطین اشغالی و کشته و زخمی شدن چند نظامی صهیونیست در نتیجه این حمله خبر داد که طی آن چند صهیونیست کشته و مجروح شدند.

بر اساس این گزارش، نیروهای مقاومت یک تیم نظامی دیگر را در اطراف موضع نظامی «حانیتا» در شمال فلسطین اشغالی را با سلاح‌های مناسب هدف قرار داده است.

منابع رسانه‌ای نیز از شلیک موشک هدایت شونده ضد زره از خاک لبنان و اصابت آن به شهرک صهیونیست نشین «سعسع» خبر دادند.

افزایش تعداد کشته های اسرائیل در غزه به 121 نفر
۱۴۰۲/۰۹/۲۶ - ۱۳:۲۴

- ارتش رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) به کشته و مجروح شدن چند نظامی دیگر خود در جریان درگیری با مبارزان فلسطینی در نوار غزه خبر داد.

به گزارش الخلیج آنلاین، ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که سرگرد «جوزف آونر دوران» در یگان تحرک عملیاتی و ناوگان سیزدهم ارتش رژیم اشغالگر و همچنین «شالو سالزمن» نظامی گردان ۶۶۲۳ در نبرد زمینی در غزه کشته شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین تصویر این دو نظامی به هلاکت رسیده به دست مقاومت فلسطین را منتشر کرد.

ارتش رژیم اسرائیل در ادامه به مجروح شدن پنج نظامی دیگر خود در جریان درگیری‌ها در شمال و جنوب نوار غزه اذعان کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه اعلام کرد که از ابتدای آغاز عملیات طوفان الاقصی تا کنون ۴۵۳ نظامی آن به هلاکت رسیده‌اند و ۱۲۱ نفر از آنها در جریان نبرد زمینی در نوار غزه کشته شده‌اند.

«دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز شنبه شب اعلام کرد که یک افسر این رژیم در غزه کشته شده است.

وزارت بهداشت غزه خواستار تحقیقات بین المللی درباره جنایات اسرائیل در بیمارستان عدوان شد
۱۴۰۲/۰۹/۲۶ - ۱۳:۲۲

وزارت بهداشت غزه خواستار تحقیقات بین المللی در خصوص جنایات اخیر صهیونیست ها در دفن اجساد شهدا به طرز وحشیانه در بیمارستان کمال عدوان در شمال این نوار باریکه شد.

به گزارش شبکه العربی قطر به نقل از وزارت بهداشت غزه اضافه کرد: پس از اینکه نیروهای ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل اجساد شهدا را به طرز وحشتناکی در بیمارستان کمال عدوان دفن کردند، خواستار تحقیقات بین المللی در این زمینه هستیم.

وزارت بهداشت غزه اضافه کرد: نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی کادر درمان را در حیاط این بیمارستان جمع و ۷۰ نفر از آنها را دستگیر کردند.

این وزارتخانه غزه در ادامه با اشاره به اینکه اشغالگران صهیونیست پس از ویران کردن بیمارستان کمال عدوان، تعدادی از مجروحان را همراه با پیکر شهدا در چاله بزرگی قرار دادند، افزود: نیروهای سفاک رژیم اسرائیل برخی از مجروحان را زنده به گور کردند.

وزارت بهداشت غزه افزود:‌ آنچه نظامیان رژیم اشغالگر اسرائیل در بیمارستان کمال عدوان انجام دادند جنایت جنگی ترکیبی علیه غیرنظامیان و کادر پزشکی در نوار غزه است.

این منبع درمانی در غزه اضافه کرد: بیم آن داریم که رژیم اشغالگر اسرائیل قتل عام و جنایت جنگی که در بیمارستان کمال عدوان انجام داد را در بیمارستان «العوده» نیز مرتکب شود.

اعتراف سخنگوی ارتش تل‌آویو: سربازان ما خسته‌اند
۱۴۰۲/۰۹/۲۶ - ۱۳:۲۱

«دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه به یک رسانه آمریکایی گفت: سربازان ما خسته‌اند و از بار سنگین جنگ رنج می‌برند و بعضی از آنها بیش از یک و ماه نیم است که در میدان جنگ هستند.

هاگاری به شبکه سی ان ان آمریکا درخصوص روش حماس برای غافلگیر کردن نظامیان صهیونیست اشاره کرد و افزود : حماس برای قرار گرفتن نظامیان ما در کمین خود از بلندگوهایی استفاده می‌کند که یک صدای ضبط شده به زبان عبری را پخش می‌کند.

هگاری درخصوص کشته شدن سه اسیر اسرائیلی توسط نیروهای خود و به گمان این که فلسطینی هستند، مدعی شد: نظامیان ما قوانین درگیری را رعایت نکردند و آنها نباید به هنگام نزدیک شدن به گروگان‌ها شلیک می‌کردند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در بخش دیگری از سخنان خود اعتراف کرد: حادثه کشته شدن گروگان‌ها ارتش اسرائیل را به لرزه انداخت و در این خصوص بیانیه‌ای صادر و مسؤولیت آن را پذیرفتیم.

هاگاری گفت: درحال جمع‌آوری اطلاعات درخصوص فرار گروگان‌های اسرائیلی هستیم.

وی اعتراف کرد: با روزهای دشوار و پیچیده‌ای روبه رو هستیم مسائلی که پیش از آن با آن روبه رو نبودیم.

اعتراف هاگاری به کشته شدن سه اسیر خودی در عملیات در غزه پس از آن گزارش رسانه‌ها در روز جمعه صورت می‌گیرد که از کشته شدن این سه اسیر خبر داده بودند.

بیش از ۱۰۰ شهید و مجروح در تازه‌ترین جنایت صهیونیست‌ها در غزه
۱۴۰۲/۰۹/۲۶ - ۱۳:۲۱

 منابع رسانه‌ای امروز (یکشنبه) از شهادت و مجروح شدن بیش از ۱۰۰ فلسطینی در حمله بمب‌افکن‌های ارتش رژیم صهیونیستی به یک منطقه مسکونی در شمال نوار غزه خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری «سما»، رژیم صهیونیستی که طی ۷۰ روز تجاوزگری به نوار غزه از هر جنایتی برای تسلیم شدن مقاومت فلسطین استفاده کرده و هر بار شکست خورده است، در تازه‌ترین اقدام شنیع و ددمنشانه یک منطقه مسکونی در اردوگاه «جبالیا» واقع در شمال نوار غزه را بمباران کرد.

برپایه این گزارش، این حمله تاکنون منجر به شهادت ۲۴ فلسطینی ازجمله چند کودک بی‌گناه شده است و منابع خبری از وجود شمار دیگری از شهدا در زیر آوار خبر می‌دهند.

خبرگزاری سما همچنین اعلام کرد که این حمله ۹۰ مجروح برجای گذاشته است.

توقف فعالیت ۳ بیمارستان در شمال غزه
۱۴۰۲/۰۹/۲۶ - ۱۳:۱۹

منابع فلسطینی در حالی از توقف فعالیت سه بیمارستان در شمال غزه خبر دادند که سرایا القدس از نبرد شدیدی میان مبارزانش با نظامیان صهیونیست در شرق و خان‌یونس خبر داد.

منابع فلسطینی اعلام کردند که سه بیمارستان دیگر در شمال غزه از کار افتاد.

این منابع اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی اطراف بیمارستان کمال عدوان را ویران کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی مناطق اطراف مدارس آوارگان را در شرق اردوگاه جبالیا هدف قرار داد.

طی شب گذشته ۱۲ شهید و شماری زخمی به بیمارستان شهدای الاقصی منتقل شدند.

همزمان این منابع از درگیری‌های شدید میان ارتش اشغالگر و مقاومت فلسطین در چند محور در غزه خبر دادند.

سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین بیان کرد:رزمندگان ما در حال نبردی سنگین در محورهای شرق و شمال خان یونس هستند و نظامیان اشغالگر را در هم کوبیدند.

حملات وحشتناک اسرائیل به غزه با بمب های فسفری

بمباران وحشیانه مناطق مختلف غزه به ویژه جبالیا، رفح و دیرالبلح از سوی رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه هم ادامه یافت.

به گزارش فلسطین الیوم، منابع فلسطینی اعلام کردند که اشغالگران با بمب های فسفری شمال غزه را هدف قرار دادند.

منابع فلسطینی همچنین از شهادت ۲۴ نفر و زخمی شدن شمار زیادی در بمباران خانواده شهاب در جبالیا در شمال غزه خبر دادند.

تعداد بازدید : 1226

برخی منابع شمار زخمی شدگان را بیش از ۹۰ نفر اعلام کردند.

همچنین رژیم صهیونیستی به شدت بنی سهیلا در شرق خان یونس در جنوب غزه را نیز بمباران کردند.

منابع فلسطینی از شهادت و زخمی شدن کودکان و زنان در حملات اشغالگران به رفح نیز خبر دادند.

در بمباران منزلی در دیرالبلح نیز ۱۲ jk دیگر به شهادت رسیدند.

رسانه ها تصاویری از دو کودک در غزه منتشر کردند که به شدت از حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی ترسیده و می لرزند.

اعلام شروط مقاومت فلسطین برای تبادل اسرا با رژیم صهیونیستی

در سایه افزایش فشارها به کابینه نتانیاهو برای تن‌ دادن به توافق با مقاومت فلسطین، دو مقام ارشد جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی تاکید کردند، تنها در صورتی تبادل اسرا را می‌پذیرند که تجاوز متوقف و آتش‌بس برقرار شود.

 «علی ابو شاهین» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: ما آماده معامله تبادل اسرا هستیم، اما بعد از برقراری آتش‌بس؛ ما به این شرط پایبند هستیم.

وی اظهار داشت، دشمن در صورت تداوم طولانی کردن مدت جنگ با مقاومت سخت‌تری روبه رو خواهد شد.

در همین راستا، «اسامه حمدان» از رهبران جنبش حماس گفت، ارتش اشغالگر در غزه از یک شکست به شکستی دیگر منتقل می‌شود.

وی گفت: ما به رویکرد آمریکا و دولت جو بایدن که در کشتارهای اشغالگران شریک است اعتمادی نداریم. شمال و جنوب نوار غزه با سلاح‌های آمریکایی توسط اشغالگران اسرائیلی مورد حمله قرار می‌گیرد.

حمدان ادامه داد: آنچه اشغالگر امروز در محوطه بیمارستان کمال عدوان در غزه مرتکب شد، کشتاری جدید است. حمدان در ادامه گفت، بلدوزرهای اسرائیلی ده‌ها آواره و بیمار را زنده در اطراف و داخل بیمارستان دفن کردند. مردم غزه به رغم کشتارهای اشغالگران، مقاوم و ثابت‌قدم هستند. اقدامات مستمر دشمن اسرائیلی هیچ مشروعیتی به او در وجبی از خاک ما نخواهد بخشید.

وی عنوان داشت، هدف گرفتن خبرنگاران از جمله «سامر ابودفه» تروریسم صهیونیستی است و پیش از توقف تجاوز و قبول شروط مقاومت، تبادل اسرایی در کار نخواهد بود.

به گزارش الجزیره، تل‌آویو امروز (شنبه) صحنه برپایی تظاهراتی با درخواست از کابینه بنیامین نتانیاهو برای تلاش در جهت آزادی اسرای اسرائیلی نزد مقاومت فلسطین بود.

حمله توپخانه تل‌آویو به مناطقی از جنوب لبنان

منابع لبنانی از حمله توپخانه رژیم صهیونیستی به برخی مناطق در جنوب لبنان خبر دادند.

این منابع بیان کردند: توپخانه رژیم صهیونیستی اطراف شهرک‌های محیبیب و میس الجبل در جنوب لبنان را گلوله باران کرد.

از سوی دیگر، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: ما به دنبال تحقق بازدارندگی در برابر حزب الله در شمال هستیم که این یا از راه سیاسی یا دیگر ابزار انجام خواهد شد.

وی در ادامه درباره غزه ادعا کرد: غزه خلع سلاح خواهد شد و پس از غلبه بر حماس به کنترل ما درخواهد آمد. ما اشتباه اسلو را تکرار نخواهیم کرد و دوباره اجازه نخواهیم داد که بستری شکل گیرد که در آن فلسطینی‌ها با فرهنگ نابودی اسرائیل پرورش یابند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: هزینه جنگ در غزه بسیار بالاست

«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شنبه شب اعتراف کرد: هزینه جنگ در غزه بسیار بالاست و هر روزه آن را می‌پردازیم.

 گالانت که پس از برگزاری جلسه کابینه جنگ رژیم صهیونیستی و در کنفرانس مطبوعاتی سخن می‌گفت، افزود: حادثه کشته شدن سه تن از گروگان‌ها بسیار دشوار است و این بخشی از هزینه جنگی است که روزانه آن را می‌پردازیم.

وی همچنین گفت: مسئولیت هرگونه اشتباه در عملیات نظامی در غزه از جمله کشته شدن این سه گروگان‌ را می‌پذیرم.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با ابراز تنفر از کوی "الشجاعیه" در غزه مدعی شد: این کوی یک کوی تروریستی است که پیش از این نیز در آن جنگیدیم و نبردهای سخت و دشواری را داشتیم.

گالانت افزود: هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع از آن شود که به منطقه‌ای در نوار غزه دست پیدا نکنیم.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعتراف کرد: این جنگ، جنگی طولانی و ادامه دار برای نابودی کسانی است که نماینده شرارت هستند.

اعتراف گالانت به کشته شدن سه اسیر خودی در عملیات در غزه و پس از آن گزارش رسانه‌ها در روز جمعه از کشته شدن این سه اسیر رخ می‌دهد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۳
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۸۶
هنیه در قطر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
در حال صرف چای قندپهلو.
تابناک نظرم فاقد هرگونه توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) هست. لطفا تنگ نظری نکن و منتشرش کن.
غیر قابل انتشار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
فیلمی که گذاشته ای بمب فسفری نیست
همینطور ژونالیستی خواستی ی چیزی بنویسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
هنیه کجاس ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
علی کریمی کجاست؟
بابی 2
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
علی کریمی چه ربطی به غزه دارد.؟چرا جرات نمی کنید بگوئید هنیه کجاست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
امروزم که باز باید شیرینی پخش کنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
علی کریمی در حال مبارزه آنلاین هستش
از هتل زیر پتو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
عزیزانی که مطالب منفی و ناامید ار کننده می‌نویسید، دقت کنید که مردم دنیا روند دیگری دارند. نطسنجی هاروارد 83 درصد به نفع فلسطینی ها است. علت عقب ماندگی برخی در ایران چیه؟ لج بازی؟ جوزدگی؟ تابعیت چشم و گوش بسته از بی بی سی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
هنیه در قطراست چون عقل حکم میکند در تیررس نباشد
این پاسخ عقل است
مسی علینژاد و علی کریمی و رضا پهلوی کجا هستند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
علی کریمی در حال مبارزه است.
از نیویورک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
هنیه اگر دردسترس اسراییل باشه که جان سالم بدر نخواهد برد
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
در پاسخ به ۱۶ و ۱۵ دقیقه.
یعنی واقعا نمیدونی چرا مردم به قول تو بر عکس افکار عمومی دنیا هم هستن. اگر از درک این مسأله عاجز هستی پس قطعا نظرسنجی مردم دنیا رو هم از خودت در آوردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
پناهیان کجاس؟
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
محمد ضیف و سوار و ابوعبید فرماندهان میدان هستند و هنیه، فرماندهان دیپلماسی هست. شما انتظار دارید که ظریف با قاسم سلیمانی در سوریه با داعش بجنگد؟ انصافا همین اندازه سطح تحلیل های شما عزیزان ضعیف است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
هنیه هر کجا هست جوانای فلسطینی خائن به وطن نیستن و دارن میجنگن
ناله کنیم یا شیرینی پخش کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
باید تابناک جواب بده
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
والا از نظر بنده ما باید ناله کنیم برای خودمون البته. برای فقر و بیکاری و فساد سیستماتیک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
هفتاد سال پیش قتل عام ملت فلسطین شروع شده
حالا نگران چی هستی
بی شرف ها از از کشتار انسان ها لذت می برند
هنیه، مشعل و نخاله کجا هستند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
محمد ضیف و سوار و ابوعبید فرماندهان میدان هستند و اینهایی که شما نوشتید، فرماندهان دیپلماسی هستند. شما انتظار دارید که ظریف با قاسم سلیمانی در سوریه با داعش بجنگد؟ انصافا همین اندازه سطح تحلیل های شما عزیزان ضعیف است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
الی کریمی کجاست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
در اتاق جنگ علیه دشمنان خدا و پیغمبر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
ممنون ناشناس ۱۶:۰۸
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
16:08 17:05
چرا تشریف نمیارن ایران در کنار و پناه حامیان واقعی و اصلی‌شون باشند؟
قطر محل تردد و حضور روزانه عوامل دستگاه‌های اطلاعاتی صهیونیستی، آمریکایی و اروپاییه.
تحلیل قوی عزیز؛ سوال مطرح شده کنایی هست. ادامه‌اش اینه: …که بیان و پاسخگوی نتایج درخشان فتح‌الفتوح ظفرمندانه هفت اکتبر باشند.

تابناک پاسخ حضرات رو منتشر کردی، پاسخ فاقد هرگونه توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) من رو هم منتشر بفرما.
سپاس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
خیلی سوختین که اسم علی رو الی می نویسین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
اگه گفتی ژنرال دوگل هنگام جنگ پارتیزان ها در فرانسه کجا بود. جواب این سوال را هم می فهمی که البته بعید می دانم
معاویه: علی قاتل معاویه است چون او را به جنگ ما آورد
صهیونیست های اسراییلی و ایرانی: چون حماس به اسرائیل حمله کرد، تقصیر کشتار و جنایات اسرائیل بر عهده حماس است
پ. ن. اسرائیل رسماً از سوی سازمان ملل به عنوان رژیم اشغالگر شناخته شده است و جنگ علیه اشغالگری مشروع است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
اجداد این فلسطینی ها ۸۰ سال پیش زمیناشون رو فروختن و با پولاش شاورما و کباب ها و بریونی ها و سمبوسه ها و فلافل ها زدن به بدن و ریختن توی شکمشون و حالا فرزنداشون شاکی از این موضوع .
این در حالی است که جنس فروحته شده پس داده نمیشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
۱۴:۰۳
تمام هم و غم و فکر اعراب ، شکم است و ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
هیچ وقت سازمان ملل اسراییل را اشغالگر توصیف نکرده چرا دروغ می گویی
جلال
| United States of America |
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
1402 هشتادسال پیش نبود از اواخر قرن 19 اینا زمینهاشونو به یهودیان مهاجر به چندبرابرقیمت میفروختند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
کمتر از 5 درصد فلسطینی ها به یهودی ها زمین فروختند، و 95 درصد دیگر بوسیله کشتار مردم بدست آمد
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
کل زمینهای فروخته شده حدود ۵ درصد زمینها بوده.
این موضوع بارها بررسی شده.
بقیه زمینها به زور گرفته شد
ارش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
محسن این آمار را کجا اوردی
شاید تو غزه دفتر ثبت اسناد داری؟؟
مغز براندازان هم اکنون
اسراییل داره با بمب های فسفری، برای جهان آزاد و متمدن میجنگه

مغز براندازان همچنین
دین من انسانیت است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
متخصص مغز؟؟!!یه سوال بپرسم؟اگه ساندیس هفت میوه را با چای دبش،همراه نبات زعفرانی،بزنم به بدن،آلرژی میاره؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
غربگداها شعورشون کجا بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
چون همه شعور ها را به شرق گدایان دادند چیزی به ما نرسید حالا تخم مرغ شانه ای 150000 بخور تا عقلت سرجاش بیاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
این دفعه یادت رفت نسخه لازم را بدی. فکر کنم از درمان شون داری ناامید میشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
یه چای دبش بزن ، صلوات هم بفرست
علی کریمی کجاست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
در قلب و ذهن ما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
تابناک چرا جواب منو منتشر نمیکنی؟؟؟!!کریمی در غربه،همونجا که فرزندان و نوه های مسئولین،درحال تبلیغ حقایق دین هستند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
در هتل داره توییت می زنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
در حال گدایی تحریم برای ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
تحریم مگه نعمت نبود؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
پناهیان و پسرش کجان هنوز نرفتن غزه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
حیف اسم این مردک
نوکر انگلیس
ژنرال دوگل هنگام اشغال فرانسه توسط آلمان نازی در انگلستان بود و گروههای پارتیزانی را از آنجا رهبری و هدایت می کرد و توسط تمام مردم دنیا به عنوان رهبر و رئیس جمهور فرانسه پذیرفته شد و سالها بر فرانسه حکومت کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
توسط مردم دنیا رهبرفرانسه نشد درانتخابات آزاد توسط خود مردم فرانسه انتخاب شد.ضمنا پارتیزان گروههای یوگسلاو به رهبری مارشال تیتو بودندکه ت درکنار رزمندگان میجنگید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
پیام 1452 رامن داده بودم تابی خیلی ناز سانسورش کرده
تابی عزیز در مورد این جنگ هرروز غیر از تکرارکامنتهای تکراری حاضر به انتشار پیام دیگری نیستی.برای صرفه جویی دروقت وانرژی محل کامنت رو حذف کنی بهتره
وقتی میگفتیم این غرب زده ها به دلیل حمایت از فحشا و مسائل جنسی غیر انسانی ... بعضی ها باور نمیکردن الان با افزایش فسادشون و حمایت از کشتار بچه ها و زن ها و مردان فلسطینی نشون دادن حتی شیطان طبق روایت ها نمیتونه تا این حد ن...
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
مثل اینکه یادت رفته ارباب هایت خودشون بچه هاشون میفرستند همون غربی که توصیف کردی.اگرغرب واقعا اونجوره که تو میگی پس در مورد کارارباب هایت یه توضیحی بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
از من غرب زده ی حامی فحشا و مسایل جنسی و ... که توقع نداری برم غزه،کمک مظلومین؟؟!!مرد باش پاشو برو کمک عملی کن،اگه شهید هم شدی میری بهشت،همونجاییکه میخوای منو زوری ببری داخلش!!
سایت فارس خیلی بهتر ازتابناکه. فقط یک نوع پیامهارو منتشر میکنه مردم هم تکلیف خودشونو میدونند. ولی تابناک درکنارپیامهای مورد تاییدش 2-3 تا هم پیام عامه مردمو منتشرمیکنه که بگه من برخلاف سایت فارس به آزادی بیان معتقدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
می خواهید همین هم نباشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
هر روز میآید اولین نظرات برای ماله کشی جنایات صهیونیست ها منتشر می کنید اون وقت ادعاها تون زیاد میشه که فقط ما مردم هستیم و بقیه که از جنایات و ماله کشی جنایات ناراحت هستن مردم نیستن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
عامه مردم یعنی ماله کشی جنایات صهیونیست ها!!؟
اون وقت مثل صهیونیست ها مردم دیگه را هم اصلا آدم به حساب نمی آرید!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
درسته پیام های تحلیلی را پخش نمی کند و فقط بقول شما کوچه بازاری را پخش می کند
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
انصافا مقایسه این دو تا توهین به شعور خودمونه. تابناک با اینکه من نود درصد با عقاید و خبرهاش مشکل دارم فکر میکنم از خیلی از خبرگذاری های داخلی جلوتر باشه. انصافا نسبتا هم کامنت هم منتشر می‌کنه. البته من نمی‌دونم کامنت های که نشر نمی‌ده چی‌ هستن ولی فحاشی رو قطعا نباید نشر بده تفاوتی ندارد فحش رد شده هست.
هنیه تو قطره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
تو قطر چکار می‌کنه؟
سازمان ملل درخواب
چرا نرفتن غزه؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
غربگدا ها چرا نرفتن اوکراین؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
غرب گداها ادعایی نداشن ولی شرق گداها من حریفتم رو راه انداختن ده میلیون نفر داوطلبید بفرما برید مرز سوریه ولبنان واسه جنگ الگی هم مزه نریز تمام اقا زاده ها رفتن اروپا وامريكا سر راهت اونا رو هم ببر لندن پر اقا زاده اس
همینه اون موقع که حمله کردن باید فکر اینجاش هم می کردن
اگر یک ارتش قدرتمند نتواند یه گروه مسلح غیر دولتی را از بین ببرد پس مردنش واجب است .
هنیه کجاست راستی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
الی کریمی کجاست؟ راستی خواهرش کجاست؟ شنیدم زندانه؟ چرا زندانه؟ زن زندگی آزادی ها؟
چه خبر از دبش
آن مؤمنانی که به ناحق از خانه‌هاشان آواره شده (و جرمی نداشتند) جز آنکه می‌گفتند: پروردگار ما خدای یکتاست. و اگر خدا (رخصت جنگ ندهد و) دفع شر بعضی از مردم را به بعض دیگر نکند همانا صومعه‌ها و دیرها و کنشت‌ها و مساجدی که در آن (نماز و) ذکر خدا بسیار می‌شود همه خراب و ویران شود. و هر که خدا را یاری کند البته خدا او را یاری خواهد کرد، که خدا را منتهای اقتدار و توانایی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
یعنی اسراییل فقط برای این مردم غزه را بمباران میکند که آنها به خدای یکتا معتقد هستند !! التماس تفکر
انتظار داری گل بریزه باید بمب بریزه. خوب هم میریزه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
یه جو انسانیت! خیلی لازم نیست
من از سایت تابناک بخصوص قسمت کامنت ها خیلی راضی هستم دست شان درد نکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
بایدم راضی باشی کامنت های وطن پرستانه سانسور میشه کامنت غرب زده دوزاری منتشر میشه
شواهد نشان می دهد که هر روز که می گذرد اسرائیل به آتش بس همراه با ذلت و خفت نزدیکتر می شود و هر چه این فاصله زمانی بیشتر شود بر ذلت و خفت او افزوده می شود

بخصوص اینکه حماس تنها نیست و احتمالا یک جبهه جدید دیگری در جولان بر علیه او شکل خواهد گرفت که در تلافی حمله به سوریه و پشتیبانی جبهه داعش و النصره است
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
خب چرا حزب الله جبهه جدید را باز نکرد؟
قرارا بود تل آویو سه سوته با خاک یکسان بشود چی شد ؟؟؟
غزه نابود شد
نمی خوهاید به غزه کمک کنید
رسانه ها طرفدار حماس هستند .اگر اسراییل می خواست یک روزه همه غزه را ویران می کرد .خودتان می دانید چطوری.خیری از انصاف نیست.
الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم

*****
اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

یا الله به حق محمد و آل محمد
از اختلاس و تورم نجاتمون بده
و
از دست جنایتکارای جنگی غاصب قصاب صهیونست، مردم مظلوم فلسطین رو نجات بده.
*****

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار