بازدید 2100

برگزاری هفتمین انتخابات هیات مدیره و بازرس نظام صنفی رایانه‌ای

برگزاری هفتمین انتخابات هیات مدیره و بازرس نظام رایانه‌ای کشور ۳شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ برگزار می گردد.
کد خبر: ۱۲۱۰۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴ 16 December 2023

برگزاری هفتمین انتخابات هیات مدیره و بازرس نظام صنفی رایانه‌ای

با آرزوی سلامتی و دلشادی اینک که زمان برگزاری هفتمین انتخابات هیات مدیره و بازرس نظام صنفی رایانه‌ای نزدیک شده است، جایگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نیز نقش بی‌بدیل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در اقتصاد کشورمان بیش از پیش مشخص شده و بر مبنای تلاش‌های کل ارکان سازمان نصر، رسما و با افتخار در برنامه هفتم توسعه، ماموریت سترگی بر دوش سازمان در راستای تحول دیجیتال کلیه دستگاه‌های اجرایی قرار داده شده است.
به یاری خداوند و تلاش اعضای صنف، اهمیت جایگاه سازمان نظام صنفی در میان اعضای صنف به حدی است که بیشترین تعداد اعضای صنف در تاریخ را از یک طرف ثبت نموده‌ایم و بیشترین تعداد نامزدهای انتخابات را از طرف دیگر شاهدیم.
خوشبختانه با ورود به قرن جدید و در شرایط ویژه اقتصادی کشور عزیزمان ایران، زیرساخت لازم برای حضور فراگیر و همه جانبه در انتخابات پیش رو فراهم است.
تیم هم‌آفرینی صنفی مانند دوره قبل با ترکیبی از افراد جوان، خوشفکر و توانمند و نیز افراد متخصص، باتجربه و فعال، بار دیگر خود را در معرض رای شما بزرگواران قرار داده اند. 
امروز خوشحالیم در صورت اخذ اعتماد اعضای صنف بتوانیم با هم‌آفرینی صنفی و اتحاد رقبا چه در داخل صنف و چه در رابطه با همه‌ی تشکل‌های حوزه فاوا و اقتصاد دیجیتال، تلاش مجدانه کنیم تا تهدیدهای امروز را به فرصتی برای پیشرفت و توسعه کشور تبدیل کنیم. 
لازم است تقدیر و تشکر صمیمانه خود نسبت به تلاشهای تمامی فعالان در دوران راه‌اندازی و تثبیت جایگاه سازمان نظام صنفی را اعلام کنیم. زایش پروانه قشنگ، همچنان نیازمند حضور روزافزون نسل جدید در جایگاه های راهبری سازمان نظام صنفی است.
از آنجا که حضور پرشور و فراگیر همه اعضای حقیقی و حقوقی صنف در انتخابات شرط لازم برای شایسته گزینی اعضای هیات مدیره و بازرس می باشد، از همه عزیزان و دلسوزان صنف دعوت می شود تا با حضور فعال در انتخابات در "هم‌آفرینی صنفی" مشارکت موثر داشته باشند: 

 

ما بدان مقصد عالی نتوانیم رسید 
هم مگر پیش نهد لطف شما گامی چند

۳شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ منتظرتان هستیم

 

برگزاری هفتمین انتخابات هیات مدیره و بازرس نظام صنفی رایانه‌ای

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست