بازدید 2082
۱

حزب‌الله لبنان با صدور ۷ بیانیه از انجام ۷ عملیات خبر داد

حزب الله در بیانیه هایش اعلام کرده است که این اصابت‌ها به صورت مستقیم بوده و ۳ پایگاه نظامیان صهیونیست و ۴ محله تجمع را هدف قرار داده است.
کد خبر: ۱۲۱۰۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۷ 16 December 2023

به گزارش­ «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، حسن عظیم زاده خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما از کفرشوبا؛ مرز لبنان با فلسطین اشغالی  در ارتباط زنده با خبر ۲۱ درباره آخرین تحولات لبنان گفت و گو کرد. 

سؤال: حزب الله لبنان چند بیانیه صادر کرده است و از جزئیات عملیات امروز حزب الله بفرمایید؟

عظیم زاده: حزب الله لبنان تا این ساعت هفت بیانیه صادر کرده است و از انجام هفت عملیات خبر داده است. سه پایگاه نظامیان صهیونیست و چهار محله تجمع را حزب الله امروز هدف قرار داده است و دو پایگاه را یعنی پایگاه‌های جرداح و راهب را با موشک‌های سر جنگی سنگین خودش یعنی موشک‌های بورکان هدف قرار داده است. پایگاه بیاض بیلیدا را هم با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار داده است. چهار محل تجمع، دو محل تجمع در دو پادگان نظامیان صهیونیست، یعنی پادگان‌های نظامی میتات و همچنین رامیم و دو تجمع دیگر، یک تجمع در نزدیکی شهرک نظامی صهیونیست نشین اشتوالله و یک تجمع در شرق پایگاه نظامی هانیتا را حزب الله هدف قرار داده است. حزب الله در بیانیه هایش اعلام کرده است که این اصابت‌ها به صورت مستقیم بوده است و تعدادی از نظامیان صهیونیست کشته و زخمی شده اند. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی هم ساعتی قبل دو منطقه در جنوب لبنان را هدف قرار دادند، مجدلزون و کفرشوبا، همچنین پهپاد‌های رژیم صهیونیستی هم به میسه جبل و هولا و همچنین یارون و طیرحرفا هم حمله کردند. در یارون پهپاد‌های رژیم صهیونیستی یک منزل مسکونی را هدف قرار دادند خوشبختانه کسی در این منزل نبود. توپخانه رژیم صهیونیستی هم از عصر امروز مناطق مختلفی را در جنوب لبنان هدف قرار داد، تقریباً نه منطقه را از عصر امروز تا ساعتی قبل هدف قرار داد. از جمله خیام، وزانی و همچنین در منطقه جنوب غربی مرز‌های لبنان با فلسطین اشغالی، مناطق عیتاشعب و علماشعب را مورد هدف قرار داد. رسانه‌های رژیم صهیونیستی هم از به صدا درآمدن آژیر خطر در مناطق مختلف الجلیل ازجمله الجلیل اعلا و الجلیل اسبع خبر دادند. رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین اعلام  کردند که امروز دستکم سی موشک از جنوب لبنان به سمت شمال اراضی اشغالی شلیک شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نتیجه؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی